Vi vet jo at Høgset er en master i patenter.
Tror det blir enda kjekkere når denne patenten blir innvilget;
Vi vet jo at Høgset er en master i patenter.
Tror det blir enda kjekkere når denne patenten blir innvilget;
Glem ikke vårt patent på «laser-plaster», som skal kombineres med dagens patent:+1:
Vi topper vinnerlista mens markedet er ned nesten en prosent pga “kina-viruset”.
PS. Ikke for å dempe gleden ved oppgangen men husk hvem som sørger for utslagene. Ikke oss på topp 50 men dem med korte penger som skal ha pluss i dag og derfor meget sannsynlig vi vil dipp på slutten.
Synes oversikten til Investor viser nesten to millioner aksjer hos norske og internasjonale fond på flere konto? Med dagens volum tror jeg mer på at disse øker en små investorer. StockDZ nevner også viktighet ved dagens melding ved due diligence arbeid og signalet til omverdenen og interessenter.
260k omsatt første timen. ikke dumt.
Først løser vi kreftkoden i Chem, Nac og Vacc. Så løser vi viruskoden i Bacc
Tror mer på resistenta bakterier än virus i fimaBacc
Enig bamse. Bra dag for deg også dette?
Trodde et øyeblikk du skulle legge på Kina-viruset i samme slengen
Det virker jo på alt…
Absolutt en bra dag for en enkel mann som meg, men ingenting mot det som venter oss ved avtaler.
Børsen ned pga. virusfrykt, PCIB opp pga virus-entusiasme!
Dagens avtale var vel 99% forventet så bare å tenke på et tall når det kommer avtale med penger på bordet. Kan jo være at forskjellen " bare" blir at vi må flytte komma ett par hakk sidelengs?
Blir enklere å treffe både fastlege og kompiser i dag.
Blir det ny omsetningsrekord? Over 20 mill på første halvannen time
Hvor leker de store gutta?
Flere burde meldt seg på i kampen om aksjer nå.
Milepæl etter milepæl hyles av
Nå ruller ballen fort!! Den skal ikke stoppe før PCIB er under vingene til en av de største og beste i gamet
Anbefaler alle å være med i denne kampen noen måneder til
Nedsiden er minimal iforhold til oppsiden
Og nå er ikke PCIB en «lottokupong» lenger
Ikke lenge til vi passerer noen hundre mill på noen timer
Vi leker fortsatt med «småpenger»
Hvilken nedside ?
2,5 mrd i verdi for å løse leveringsproblemet ?
Gøy med en solid boost i dag på børsen og mediadekning skader jo aldri med å få flere interessert. Men mer viktig synes jeg det er med observasjonen om at det tidligere ikke børsmeldes. Kan det tenkes at dette har vært hinderet som BP har ventet på før forhandlingene virkelig er i gang? Ettersom PCIB ser på det som så viktig, så er det hvertfall nok et punkt på lista mi om troverdigheten til teknologien.
En annen ting som er verdt å huske på er at det ikke har foreligget noe som skal si at dette patentet ikke skal aksepteres, men NÅR. Det vil si, det fundamentale vi allerede vet om aksjen er uendret, men børsen reagerer kraftig. Jeg tror det sitter mange investorer på gjerdet her som bare venter på en nyhet (av en eller annen merkelig grunn? Kortsiktig vinning?)
Nå har vi nok en grunn til å vente spent fremover. Jeg er fullastet og klar for avreise!
noen som har noen tanker om aksjen kan stige videre? og eventuelt til hva? er det forsent å kjøpe?