Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det er deilig å ikke bry seg om kortsiktige svingninger. VM i venting er ikke over. Men det blir lettere å vente når vi får våre første avtaler i vac og nac H1 2020. Ikke så værst å vente nå heller, men da kommer det virkelig til å bli gøy å vente.

9 Likes

2 dager til Vacc :+1:

Må si jeg gleder meg som en unge.
FULL dybdeanalyse. Det «dryppet» vi fikk tidligere viste fantastisk respons.

10 Likes

Trist for dem som kjøpte på 71,30 men i morgen kan det være billig.
Håper mange benytter sjansen til å fylle på.

De smådyttene vi ser nedover engang i blandt kursmessig har vært omtalt tidligere. Og vil alltid følge etter en oppgang pga vekting av Meieri-pensjonskassa.

Når omsetningen er som nå spiller det ingen rolle. De får raskt vektet seg ned. Hadde derimot omsetningen vært 1-2 mill om dagen (som før) hadde det vært litt mer kjipt.

3 Likes

Det eneste jeg frykter er at enkelte kan ha for høye forventninger til torsdagen, og potensielt blir mer eller mindre uberettiget skuffet over det som fremkommer.

3 Likes

«For høye forventninger»

Vi har nå null/zero avtaler på Vacc. Skal vi ende på minus antall avtaler da eller? :smile:

Neida. Vi har sett Killercells og hjelpe (cd4+) blomstre opp på de første slidene. Så det er jeg ikke bekymret for.

4 Likes

Forventningene vi har til fimaVACC er jo at de skal komme til det neste steget…dvs utlisensiering/kommersielle avtaler.

Noen mener at dette er “lettere å få til” etter presentasjonen den 12. desember, så vi får bare vente og se.

Det faglige som blir presentert vil kanskje ikkje gi noen umiddelbar effekt på kursen, siden vi har visst konklusjonene siden 2. mai 2019.

Så eg har ingen enorme forventninger til den 12. desember 2019, men håper at eg tar feil…

5 Likes

Null forventninger her og. Dog interessant å se litt mer detaljert på dataene da.

3 Likes

Husk at en enkelt Vacc-avtale kan/vil fyre denne kursen noe grønnjævlig. En anerkjennelse på at vi er med på imunterapi versjon 2.0. En dobling av kurs (på første avtale) er slett ikke utenkelig.
Vacc kan bli enormt.

I tillegg lurer NAc i bakgrunn

4 Likes

PCIB i pluss igjen !!!

3 Likes

Tror ikke det er mange ( om noen seriøse) som forventer kursreaksjon pga det som blir presentert 12.12 men at det kan komme noe i etterkant er vel ikke en annen skål.

1 Like

Nå rister husa i treet for å se om noen apekatter faller ned… det eneste vi kan gjøre er å klamre oss fast uten stoploss…

2 Likes

FimaVACC resultatene er bra. 99% av markedet vil ikke være i forstand til å tolke det i det hele tatt, så vil være svært overraska om det gir store utslag i kursen.

Dog: All news har en tendens til å bli solgt i biotek, så det er en diger disclaimer.

2 Likes

Det skal ikke være noen forventninger til 12.12 ifbm VAC.
Det er bare mer data ingen forstår uansett.

Derimot 4-12mnd etter 12.12. Det er der forventningene bør ligge.
12.12 er ikke annet enn startskuddet for et løp uten tilskuere, som kan ende med målgang eller at ingen fullfører. Det får vi vite på tidspunktet noe er avgjort. Bare å slappe av.

7 Likes

Hvordan blir dagen i overmorgen?

http://pcibiotech.no/partnering/

Både ESMO og DNB samt podcast fra einarsson&co+spørsmål?
Samt poster frigitt innen VACC resultatene?

Nå har der vært forespurt om spørsmål så det er å håpe at noen sender inn , kanskje særlig i forbindelse med VACC rapporten som offentliggjøres samme dag.

Det er kanskje ikke så enkelt å kombinere info fra detaljerte data til vitenskapen til ordinære aksjonærer med dollartegn i fjeset, men posteren burde vi da få noe ut av.

Spørsmål til einarsson ville vært meget bra.

2 Likes

Tror mange kan bli tatt på senga her.
Husk at mange interessenter allerede har hatt dataene i lang tid, med taushetsplikt.

1 Like

Du er jo ikke dum.

5 Likes

Helt enig. Ingen forventninger fra min side heller.

3 Likes

Ja , en må undres

Startskuddet går for en medisinsk revolusjon og kursen faller , hehe
Psykologi er noe rare greier :upside_down_face:

Men tolkes helheten positivt så kan det bli et kraftig spark oppover.

4 Likes

Fyller på med 925 nye aksjer. No rest for the wicked.

4 Likes