Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Hvis en har tro på selskapet sitter en stille i båten. AstraZeneca har få dager igjen av 2019. Deretter må de HVIS de ønsker PCI Biotech teknologi gå i forhandlinger.

3 Likes

Nei, jeg går ingen steder :wink:

1 Like

Bare å holde og kjøpe på dippene…vi skal nok opp igjen.

2 Likes

Stoploss run? Stakkars de med SL rett under 70…

3 Likes

Ser ut som om det var det ja.

Stoploss på PCIB holder i alle eg meg langt unna…men hver sin smak.

5 Likes

Bare å holde seg unna salgsknappen. Store ordre på kjøp

2 Likes

Definitivt!

1 Like

Tror det er mer spennende ting å holde på med enn å stirre på kursen med et seks-dagers perspektiv, med unntak av day-tradere og de som ikke har råd til å holde på aksjene. Mer spennende å se om de har noen gode rødvinner i hylla :blush: Skal jo feire (PCIB) og kose seg i jula.

6 Likes

at noen rister litt i treet slik at noen epler faller ned er helt vanlig etter en slik oppgang!
må jo passe greit for folketygdfondet oxo det hvis det er slik at de er på vei inn og skal ha noen millioner aksjer :smiley:
fin bounce på ± 70 med bra volum :muscle:

tenker man på det fundamentale og hva som ligger av mulige partnerskap og avtaler de neste 6mnd. så er jo dette en No brainer på dagens Mcap, det er nå min mening da :wink:

8 Likes

Heisann! Der ble det påfyll på både 73,20 (3K) og 70,30 (5K). Trodde faktisk ikke de skulle gå inn når jeg la de inn her for noen dager siden. Nå er det snart fullt :slight_smile:

7 Likes

Vet ikke om det var sl, men fikk 8av 10k.

5 Likes

Nano er ned ca 5%. Biotek noe på nedsiden generelt i dag. Må nesten (dessverre) regne med volatilitet. Så det samme i Algeta på vei oppover. Risiko i biotek og det er lik volatilitet. Passer ikke for alle.

Big Pharma AstraZeneca stiger 6kr i dag.

8 Likes

Vi forsterker effekten paa cellegift…

Verden er avhengige av oss for og skape the next generation off immunterapi and cancervaccines…

Kristian Berg; Det virker paa alt vi har testet paa…

Vi har funnet den beste maaten og levere nucelic acids paa…

Vi forsterker T-celle produksjonen med opp til 800%…

Med andre ord, Sensasjonell resultater paa alle tre forretningsomraadene. Noen som fortsatt tror at dette ikke vil gaa bra? ;-))

11 Likes

Jeg fikk kjøpt litt under 70. Når man får kjøpt en tusenlapp for 70kr da er det vanskelig å takke nei :slight_smile:
Enten har man tro på at leveringsplattformen virker eller så har man ikke.
Jeg kan ikke se hva som kan gå galt :slight_smile:

8 Likes

Tror jaggu jeg kjøper en julegave til meg selv i år i form av flere PCIB-aksjer selv om jeg fullastet og mer til, må bare vente til midlene kommer på konto så for min del kan den bare vake videre på nedre 70-tall. God jul!

3 Likes

Nå blir vi kvitt en del tradere som knapt aner hva PCIB driver med. Og bra er det. Vi som er gjenværende er mer langsiktige. Slik vil det bli hele veien oppover.
En kompis solgte 30K under 30kr med noen tusenlapper i gevinst, rett før det virkelig tok av.
Jeg kommenterte bare “Jeg selger ikke under 1000kr”. Nå vet han at jeg har tjent millioner mens hans frustrasjon har steget i takt med kursøkningen.
I dag ringte han for å høre om han burde kjøpe igjen da kursen var ned 8%.
Tror ikke han kjøpte. Det er ikke lett når han solgte på 30.
Det blir enda vanskeligere å kjøpe når aksjen faller 10% fra 500 til 450 eller fra 1000 til 900 :slight_smile:

24 Likes

https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11832449.ece

Denne artikkelen får en til å tenke på at der ligger store verdier i PCIB’s interrim-avlesning og mulige tilgang til markedet for GGK pivotale studie.

7 Likes

Fikk 500 på 69,- og 670 på 70,- - takker og bukker!

7 Likes

Tror du egentlig på dette selv?
Det sannsynlige er vel at vi er kvitt noen tradere og fått inn andre tradere. Og sånn vil det bli hele veien oppover.
Skulle alle som kommer inn underveis være av det langsiktige slaget, ville omsetningen i aksjen etterhvert knapt bli registrerbar.

6 Likes

Noen av kjøperne er tradere og noen er langsiktige, men det er stort sett tradere som selger.
Dermed blir det forholdsvis flere langsiktige etterhvert.
JA, det tror jeg på :slight_smile:

2 Likes