Utsikter og forventinger.
Det er nå 12 børsdager igjen til Q1.
Spørsmål/avklaringer jeg ønsker besvart under Q1. Hold gjerne denne tråden til disse temaene og mindre kurssnakk etc.
- Jeg har en forventing om at PCIB kan lette litt på sløret ifm hvilke land som fortsatt rekrutterer i RELEASE studien. Som @Investor har påpekt har Vaccibody meldt om at «Germany has as one of few countries not tanken steps to stop enrollment of patients». Nucana har meldt om følgende: «enrollment of new patients in its ongoing clinical studies har temporarily paused». Vil land som fortsatt har sites åpne innrullere pasienter på bakgrunn av det er en alvorlig, sjelden sykdom og uten godkjent behandlingstilbud (kun anbefalt behandling)?
- Status på «previously communicated opportunities for removal of unnecessary recruitment hurdels in the study protocol» (RELEASE).
- Regulatorisk godkjennelse for oppstart av studier i Taiwan foreligger. Er planen 3 sites og 20 pasienter der? Hvordan er status for regulatorisk godkjennelse i Sør-Korea, og hvor mange sites og pasienter er planlagt innrullert der?
- Har dere tanker om å øke med flere sites og innrullering av flere pasienter i Asia, enn opprinnelig planlagt, mtp koronasituasjonen som vil gjøre at guiding av interim vil opprettholdes?
- Status på ny hjemmeside og oppdatert presentasjon av selskapet på hjemmesiden (er det en grunn til at dette er satt på vent…?)
- Er strategi på Vacc avklart? PW nevnte på spørsmål at det var noe mer interesse på Vacc etter ESMO enn før, er det fortsatt interesse for Vacc?
- NAc. Har AZ analysert ferdig data fra forsøkene de gjorde utenfor onkologi de siste 6 ukene i 2019?
- Når begynte CMO?
Setter som alltid stor pris på @Sorlendingen (med flere) som stiller spørsmål under Q&A. Selv vil jeg stille spørsmål via webcasten.