Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Forhåpentligvis har pcib innsett selv at dette går litt for tregt og setter i gang tiltak for å få opp farta. Jeg lurer på om hastigheten var større før studiet ble utvidet? Det kan ha skjedd noe her utenfor pcib sin kontroll.
Dette er et usikkerhetsmoment som få har tenkt på. Den harde kjerne på HO er nok fort meget optimistiske i alle estimater man tar med i analysene/kommentarene sine. Det er en lærdom det er nyttig å ta med seg for flere tror jeg.

4 Likes

Hørt også litt på presentasjonen og enrollment rate prøver pcib å forbedre.

  1. Flere siter, ble nevnt 30-50 stykker.
  2. Gå igjennom lister over mulige pasienter og se etter om flere av disse kan bli inkludert som tidligere har blitt avvist. CEO fortalte at her er det en balansegang. Man må velge ut “gode pasienter” slik at man får en høy nok sannsynlighet for å lykkes. Tar man med for mange mindre “gode” risikerer man at studien feiler.
3 Likes

Pass dere for kniven… .

1 Like

Det var da for meget.

1 Like

Hva blir bunnen 47 eller 42-43 kr?


Hvis vi ikke får en rekyl opp mot 50 før close, så tror jeg nesten det blir 42-43.

3 Likes

Tja. Hvis ikke 42-47 rangen holder, så er det vel ikke noe særlig som hindrer den i å falle til 22 heller?

1 Like

Ikke godt å si hvor vi havner nå, men satser på at den stabiliserer seg sånn rimelig greit. Om den faller til 22 så tror jeg det som er av andre aksjer ryker :smile:

Extended studien.
De overinkluderet med antall pasienter(12) men de trenger kun safety fra 6 lesbare pasienter.
4 pasienter er innrullert i 2017 så med litt flaks trenger vi bare 2 til.
Første pasient ble inkluderet 11 August og forløpet er opp til 8 cykler a 21 dager, 8 dager til 2 ganger firmaporfin og 21 dager til safety avlesning. I alt opp til 197 dager. Første pasient startet 11 August, så denne vil vi nok ha read out på allerede. Hvis inklusjon av nødvendige antall pasienter ble gjort ila 6 mnd, så får vi vel safety readout juli/aug. da.
Alt det regulatoriske burde da også være på plass sånn at studien pf2 studien kan starte tidlig 2H18.

PF2
Studiet bliver et standard of care mot Pcib behandling. Veldig fornuftig, en til en i randomiseringen, gir behov for færrest pasienter. Omkring 100 pasienter og med 30-50 centre vil inklusjonen gå raskt.
:black_joker: 1 A couple of sites in asia… :kissing_heart: hadde vært supert!

:black_joker: 2 Vi vet PCIB aktivt søker Partneravtale ifbm PF2 for GGK :money_mouth_face:

4 Likes

Takker for detaljene! Hvis jeg forstår deg rett, så får vi mao tidligst svar på utvidet fase en 197 dager etter at den siste lesbare pasienten er innrullert? Noe som absolutt tidligst kan ha skjedd 1. januar 2018. 197 dager ~6 mnd 16 dager. Vi kan mao tidligst få en avlesning i midten av juli 2018. Høyst sannsynlig en god del senere hvis de har brukt 4 måneder på å innrullere 4 pasienter.

Hadde PCIB gjort noe for å forbedre innrulleringsprosessen? Tror det ble nevnt et sted, men fikk det ikke helt med meg.

Det som har gjort at innrulleringen for Extended studien har gått så seint skyldes at de forskjellige klinikker måtte innordne seg krav fra regulatoriske myndigheter,
Da dette var en NY studie så måtte man søke regulatoriske myndigheter på nytt, og ikke alle godkjente dette oppsettet + noen hadde rotet bort søknaden fra PCIB osv.

Når PF2 kommer igang, blir det en helt annen innrulerings hastighet da vi har så mange flere siter…

4 Likes

Takk for avklaringen! Ble dette nevnt under presentasjonen?

jepp, du kan høre den hær:
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=83472058

trykk join webcast og du er igang :yum:

3 Likes

Har ikke tid til å høre gjennom den nå, så setter veldig pris på oppsummeringen din. Skikkelige kvalitetsinnlegg! :+1:

1 Like

Med null konkurrenter, knallsterke effektdata på tumornivå, regulatoriske avklaringer på stell, finansiering trolig null problem og ODD i en rare disease med pr nå ingen godkjent behandling, så har vi alle muligheter til å lykkes. :wink:
sa “snøffelen” ;D

3 Likes

Hva er lurt nå om man sitter med smårøde tall, selge og se hvor langt loddet faller, eller sitte gjennom?

Jeg solgte litt i TRVX og kjøpte mer i PCIB i dag. Kanskje litt tidlig ute? Igjen?
Spørs hvor langt ned den faller, eller om den snur.
Er du allerede mye i minus?
Det er som flere her skriver: ha en strategi/plan for utgang når en kjøper. Jeg er sykt dårlig på det.
Men hadde jeg vært tålmodig og ikke hoppa på feks Funcom hype, så hadde jeg fortsatt hatt PCIB aksjene jeg kjøpte på 5 kroner for 1,5 år siden…

2 Likes

20 K i minus, surt nok… Dog har jeg tatt ut penger på aksjen tidligere så summasummarum kanskje 10k i minus. Småtteri for de fleste her antar jeg, men surt uansett.

2 Likes

Tap er alltid surt, mulig det kan være lurt å følge med og eventuelt bruke SL. Jeg tror jeg sitter, men jeg sliter ikke med dager som i dag.
Gjør du det må du vurdere om det er verdt å sitte. Men ser en 6-12 måneder frem vil jeg tro vi er opp fra dagens kurs.

1 Like

Er nokså ny på aksjehandel og har nok gått litt hardt ut før jeg skjønte gamet bedre, men håper å ta inn litt på andre fronter. Tålmodighet og impulskontroll er gode egenskaper ser jeg stadig klarere.

1 Like

Topp 50 økte bra i uken som var og fikk tydeligvis delta på dagens fall…


Blir spennende å se om noen av de store gutta har solgt seg ut når neste ukes tall kommer. Personlig klarer jeg ikke se at noe i caset har forandret seg, så jeg blir sittende :slight_smile:

3 Likes