Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Lol omsatt for 2 mill kroner.

1 Like

Gode poeng her! Er vertfall liten tvil om at vi går inn i en spennende periode som PCIB investorer.

Den er herlig binær akkurat nå. Hvis selskapet plutselig gir beskjed om at finansiering for to år er sikret med minimal utvanning kan kursen doble seg over natten, fordi det gir penger i kasse og implikasjonen er at eksterne interessenter går god for hvor spennende det er allerede på nåværende tidspunkt.

Eller man kan få beskjed om at her må investorene spytte i hendene og ta et nytt langsiktig løft slik som sist.

4 Likes

Da lasta jg 3k til på 48 :stuck_out_tongue_winking_eye: deilig å rekke det før det smeller :muscle:t2::sweat_smile:

2 Likes

Smeller? Hvem, hva, hvor smeller?

Just need to Get these safety data delivered😅

1 Like

Blir spennende hvor lenge vi må vente på de safety dataene og ikke minst hvlken vei kursen går i forkant. Det var jo noen her som nevnte at drar det mye ut i tid kan fort markedet begynne å tolke det som om studien mtp effekt ikke blir like bra som i forrige runde. Men dette er jeg ingen ekspert på.

her er screengrab fra en annen tråd

1 Like

De signalene som er gitt av PW og Pcib angående dette på Q1 og radium podcast er at de er svært optimistiske på at å gi 2 behandlinger vil bestå safety og at det med all sannsynlighet vil kunne gi enda bedre resultater enn ved kun en behandling for de pasientene som ikke allerede ved første behandlingsrunde har oppnådd CR eller at pasientens allmenntilstand etter en behandlingrunde med cellegift og fimaporfin er så dårlig at en ny runde ikke er forsvarlig å gi.

1 Like

Ja,men med så få pasienter kan terningen fort rulle feil vei uten at det egentlig betyr at resultatet er dårligere enn sist. Eller sagt på en annen måte. Med hypotetisk mange flere pasienter ville man sett en forbedring fra 1 til 2 behandlinger. Synd at man ikke kunne ha fortsatt med de samme pasientene som sist.

1 Like

De var vel først og fremst sikre på at to behandlinger ville gi bedre effekt. De sa vel omtrent: “sånn fungerer det” i den podcasten. Safety er årsaken til at det er noen usikkerhet her.

1 Like

Hehe. Du mener “de” deler synet som de fleste på HO har om at PCI-behandlingen allerede har bevist effekt altså? Sikkerheten er vel det man kan være rimelig trygg på skal gå bra, men effekten er jo det man må ha randomisert studie for å bevise at behandlingen fungerer bedre enn kun Gem-Cis.

Men ja, får vi langt bedre effekt med dobbel PCI-behandling så vil det selvsagt styrke indikasjonene på at Amphinex+lys bidrar til økt effekt :wink:

2 Likes

Ikke helt, men er av de som stoler på PCIB når de sier at to behandlinger har bedre effekt enn en behandling, hvis safety tillater det. :slight_smile:

Statistisk, så skal det mye til å få de resultatene behandlingen har gitt, så er relativt overbevist. :slight_smile:

4 Likes

Tja, PCIB er min største investering, så jeg håper du får rett. Alle data ser lovende ut, men uten skikkelig sammenligningsgrunnlag så tør jeg ikke bestille jetfly riktig enda :wink:

@JAXI : Synes profilbildet ditt ligner litt på Irene Williams som fikk PCI-behandling for en god del år siden:

image
image

3 Likes

Skal vi over 50 igjen nå snart tro? Liker alltid når det er en del avstand fra kjøps ordrene til salgsordrene. Synes det tyder på at interessen for å selge aksjene begynner å reduseres.
Håper vi kan få en jevn stigning igjen fremover.

3 Likes

Tenk å sammenligne en billig MC/Bank robber outfit fra 80 tallet med min badehette ! Outrageus!

1 Like

To nye konferanser er lagt til i oversikten for dette halvåret Partnering PCIB

4 Likes

Da blir det store spørsmålet
Når og hvor slippes datareadout fra FimaVacc studiet!?
Rekker vel Stockholm 10. september med tanke på at det endelige readout arbeidet ville ta ca 3mnd.
Påbegynt i Mai det arbeidet slik jg har forstått det :nerd_face:

1 Like

Absolutt mulig. De står ikke på listen over selskaper som skal presentere enda ihvertfall. Fortsatt fin plass for å prøve å finne potensielle partnere.

Blant konferansene så er jeg mest spent på den i Oktober i Japan. Hadde vært moro om de kunne dra i land en partner eller lignende der. Håper at de har noen utvalgte selskaper de ønsker å møte der.

Tiden går fort nå. Snart midten av Juli. Med oppdaterte resultater for fimaCHEM, resultater på fimaVACC og oppstart og finansiering på pivotal fase studien så har de nok hendene fulle. For hver dag som går er en en dag nærmere morosaker.

1 Like

Akkurat på hvilken av konferansene i høst de vil slippe resultater fra FimaVacc er etter min mening helt uinteressant om man er posisjonert i aksjen.
PCIB er ikke en trading-aksje men en typisk investerings-aksje hvor man bør sitte langsiktig.

Artikkel i DN om en av PCIB sin største aksjonær. Tatt ut stor del av pengene fra aksjemarkedet, men har økt i PCIB og PHO. DN Hva sier statistikken om at PCIB skal lykkes :wink:

9 Likes