Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Den vil korrigere opp som følge av at frykt for dumping er borte. Vi så det på fredag, og det vil trolig fortsette litt til

1 Like

Er vel større sjangse for at den korrigerer nedover når pumpen er ferdig.

3 Likes

Hva begrunner du det med at det er en pump?
Er ikke så sikker på det jeg, mange håpet å få billige aksjer når “alle” skulle selge “gratis” emisjonsaksjer.
Det skjedde ikke, og da må en kjøpe på bid, hvis en vil inn.
Vi får se, jeg tviler på at en får mange aksjer under 20 kroner.

1 Like

utrolig bra timet at analysen med target på kr40 kom ut dagen før emisjonsaksjene kom.

7 Likes

RT 22,6, opp 7.62%. ok det på en rød funcom-dag.

5 Likes

Snart i pluss på mitt dårligste og lite gjennomtenkte kjøp på 22,80 :slight_smile:
Desto mer fornøyd med torsdagens kjøp på 17,80. :grinning:

6 Likes

Emisjonen var på 7 kr og allerede er vi 3 ganger’n på denne. Hvis man snitter opp forsiktig på 20+ som du har gjort har man fremdeles et godt snitt, så det er ikke så farlig.
Problemet blir fort hvis man vil ha 3 ganger så mange aksjer man fikk i emisjonen. Da kan det være mer farlig hvis det snur.

Går caset som mange tror og håper er aksjen billig på disse nivåene uansett.
Jeg har også snittet forsiktig opp på 20+.

1 Like

Gratulerer til dere som kom inn på lave kurser, blir mangen rikinger her ser det ut til :clap:

4 Likes

Bare om de tar gevinst, en dårlig nyhet så er man fattig igjen alle man :wink:

5 Likes

Da blir det kondolanser :sunglasses:

4 Likes

Det er det foreløpig verdt :stuck_out_tongue:

Sjekk - RALLY! :smiley: opp 12-15% i dag.

2 Likes

Noen dager er det ålreit

Hvis jeg regner riktig er snittet ca 11,7 men trader sier lavere inngang, men jeg tror emiaksjer har 0 som inngangsverdi.

Er vi på vei direkte til 40 på direkten?
Rt rundt 23,50-24kr og 12-13%
Åpenbart mange som ble tatt på senga.

Jeg tror mange som er interessert i biotech fikk for alvor opp øynene da Radforsk ble med på emisjonen. T-rettene gikk heller aldri til null som de ofte gjør. Solid overtegning i emisjonen også. Og ikke minst analyse med kursmål 40 kr.

1 Like

Jeg sitter fortsatt :grinning: Har ikke solgt unna trade nr 2 enda… Får se hva jeg gjør :hushed: Ble 4k i forje uke, er på 11 nå:grinning:

1 Like

Dropp traden, vent til 30-40😀

Ved igangsettelse av fase II så bør kursen tangere 40 kr enkelt da LOA øker. Mener vi fort kan se en 3x inneværende år i PCIB. Spår også en 3x i Nano - 140 kr ved pivotal fase II og 200 kr ved igangsettelse av Rituximab + Betalutin studien.

1 Like

Sprekt fra en som mente at Nano ikke skulle ned før den så falt 40-50%.

Da blir jo kunsten og selge seg ut før dt… Eller?