Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Einarsson sa at ingen presenterer dårlige resultater på forskningskonferanser… Håper han har rett :grin:

4 Likes

Fortsatt inne med mesteparten, men har redusert litt to ganger. Har vært lønnsom denne, men er nødt til å følge @Alex sitt råd her. Aldri selge seg helt ut. Tenk om denne tar tigangen i år? Bare litt hjelper veldig mye da. Men man skal heller ikke satse alt på ett kort.

1 Like

Dagens! :smiley:

2 Likes

Altså ikke alt fra et kredittkort på samme aksje! :stuck_out_tongue:

1 Like

Cluet er bruke kun et kreditt-kort per aksje slik at man reduserer risikoen… Da gjelder det rett og slett å ha mange kreditt-kort.

4 Likes

Har lurt på hvor det uttrykket kommer fra! Math checks out

1 Like

Har hørt at diversifisering er bra :smiley:

3 Likes

Bare ha det morsomt så lenge dere kan gutter, jeg ler hele veien til banken om noen år! :rocket:

3 Likes

Vel, du la opp til den da :wink:

Skal ikke si noe, jeg har jo 5% belåning akkurat nå :stuck_out_tongue:

1 Like

I know. Tar det ikke personlig, glimt i augo! :smile:

1 Like

Satser alle pengene og alle kredittkortene på en aksje, cluet er vel å velge rett aksje? ( det gjenstår å se…) :sweat_smile:
Edit. Har noen lodd i et annet også, så litt ensomt ut med bare en :joy:

Virker som om vi har et potensielt sluttrally her. Sikkert en del som ikke har kjøpt enda som skal inn før slutt i dag. :slight_smile: Edit: Var nettopp en Nordea kunde som spiste 20.000 aksjer opp til 34,5. (Y)

1 Like

Som Einarsson i Radforsk sa, man drar ikke på en konferanse for å presentere dårlige nyheter…

1 Like

Det er riktig. Å det er mesteparten av grunnen for at jeg er så komfortabel som jeg er, med nesten 2/3 av porteføljen i PCIB. :money_mouth:

1 Like

Ser den. Jeg er all in i Nano men PCIB kan lykkes de også. TRVX er vel den jeg har minst tro på av disse tre. BergenBio har jeg ikke satt meg inn i enda… Lykke til dere som sitter inne!

2 Likes

Det er selvsagt riktig at dårlig data ikke blir presentert på konferanser.

Det har markedet priset inn for lengst. Spørsmålet er om dataene er middels, gode eller veldig gode.

Nå virker det som markedet priser inn middels data. Jeg tror dataene blir veldig gode:)

2 Likes

Det er også ganske mange som er med på den posteren fra forskjellige forskningsmiljøer: Det tyder også på gode nyheter.

3 Likes

Nå trives vi! :money_mouth:

2 Likes

Ja hjelper på dette. :slight_smile:

Økte nettopp beholdningen med 2320 aksjer :smiley:
Satser på at de tar av ikveld eller imorgen med nyheter.
Måtte ut med 37,30 per stykk men solgte litt APCL til 9,22kr så de kan fort bli bra

1 Like