Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Dagens handel viser i alle fall ingen/liten forventning til i morgen. Om det viser seg å være riktig, og det blir meldt diverse forsinkelser, hvor langt ned skal kursen før FOMO slår inn ang avklaringen av AZ? Den er jo rett rundt hjørnet. Jeg har valgt å sitte inne denne gangen.

5 Likes

Min holdning til PCIB er litt sånn: We ride together, we die together. Per Walday for life!

20 Likes

Jeg har en veldig liten post her mot mange (alle?) andre. Jeg har veldig lust til å trade posten min i morgen da jeg føler meg veldig sikker på at kursen kommer til å gå nedover. Det forteller historien oss om Q-rapporter. Men med tanke på at posten min er så liten som den er så er det ikke lønt hvis ikke kursen går ned så langt som 35-40 å det har jeg rett å slett ikke troen på. Dersom dette skulle skje så kommer det ikke til skje på dagen uten vil ta tid og dermed så må en sitte utenfor en lengre tid for å vente på inngang, det har ikke jeg mage til grunna AZ.

Hadde en melding kommet rørende AZ og jeg satt utenfor for å prøve å trade meg inn med 500-1000 aksjer ekstra så hadde jeg gått i kjelleren…

6 Likes

Ut fra innleggene her i kveld er det nok mange som har solgt seg ut og håper på billig inngang. Helt greit det, jo mindre forventninger jo mindre sjanse er det for at “markedet” blir skuffet i morgen :wink:

11 Likes

Forventer en liten dipp pga overskrift på Ho :joy:
Deretter mye god oppdateringer/info i presentasjonen.
Deretter er det bare å glede seg til en forhåpentligvis Jonas i knallform med mange gode spørsmål på kvelden.

Deretter bør PCIB nå ATH på forventninger de neste 2 mnd…

Juli møtes med sol/sommer og 3 sifra kurs i PCIB :muscle::+1::blush:

14 Likes

Tror du tar feil der Sjog, Ikke mange bortsett fra tradere som trader aksjen, som selger seg ut mindre enn 2mnd. foer AZ avtalen skal avgjoeres.

Det var traderne jeg tenkte på. Vi langsiktige er jo så sta at vi aldri selger. :see_no_evil:
Kanskje det er traderne som har hatt mest skrivekløe i kveld da :wink:

5 Likes

Volumet ser nå stort ut, med over 400k i dag, men der er mye trading. Tror mye aksje sitter fast ved positiv melding👍

Bare eg rullerte ca 45-50k i dag.

1 Like

Har dere sett noen endringer på topp50…noen fond eller nye som har kommet inn? Det har gått mange aksjer, men ingen som har nevnt om dette.

1 Like

Bli Insider, da får du lister fra en drøss med selskaper!
Ikke nok med det, du får delta i den superhemmelige insider-chatten som gir deg tips og vurderinger som aldri havner i trådene :slight_smile:

1 Like

Gjett sluttkurs i morgen.

• Over 80
  • 99.90

0 stemmegivere

7 Likes

Mangelfull quest, du har ikke alternativet: 100 eller høyere😁

Mangler også over 1000

2 Likes

Det går inn under «hundre eller høyere». Hvis han får inn det, så mangler det ingenting!

1 Like

Nye tradere som ikke gidder å lese hele tråden , men bare spør , dukker alltid opp før kvartalsrapporter…i alle aksjer. Latskap.

4 Likes

Vanvittig irriterende at Q1 ikke kan legges ut nå.
Kunne vel blitt publisert umiddelbart etter børsslutt i dag?

Det hadde vært en fryd å kunne studere alt i fred og ro i kveld, i stedet for å skumme igjennom den i hui og hast før jobb i morgen tidlig.

Dessuten ville det blitt mye lettere å stille gode og relevante spørsmål til Q1-presentasjonen/Radforsk-sendingen.

21 Likes

Mangler under 80.

Også kjipt at Q&A først kommer etter klokken 09. Det har ofte vært den beste delen og en del oppklaringer etter gode spm fra publikum. Spennende å se hvordan den delen fungerer når det ikke blir fysisk oppmøte.

4 Likes

Nei, nå må vi opp stemningen litt her. Er det gravøl? Legendarisk sang, årets sommerhit? Og hvem vet, kanskje enkelte her på tråden må ta en tur til Cayman Island etter 30.06.2020 :slight_smile:

24 Likes

Det er faktisk litt uproft, de burde gjøre seg ferdig før 0900. Men det finnes større problemer her i verden