Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

First patient dosed virker å være rett rundt hjørnet, da de fortsatt sier «may go into early 2H-20», og man altså ikke utelukker at det fortsatt kan komme nå, i 1H-20.

13 Likes

Sente inn spørsmål i webcast Q/A på hva “A” en står for :wink:

7 Likes

Kaster ut mye av det jeg har igjen ved åpning i dag.

Historikken deres vedrørende guiding er mildt sagt dårlig. At de nå sier de ligger an til frisinkelse om det ikke plutselig skyter fart med innrullering i Asia og andre steder sier sitt. Men at de “aimer” på å ta igjen det tapte og opprettholde guiding. Her blir det å melde forsinkelse i andre halvår.

AZ-avtalen tolker jeg også dithen at det mest sannsynlig bare blir en forlengelse av i en eller anna form med forsøk i mennesker. Ingen big deal før om mange år.

Det er navnet på RELEASE studiet som skjuler seg bak Per.

1 Like

1 Like

Hva er grunnen til denne forskjellen når man ser på dybden via Nordnet og DN Investor?

image

2 Likes

Fimavacc publishing results in scientific journal now? Sa PW det nu? :partying_face:

15 Likes

by june

9 Likes

Det guides også fortsatt på at FimaVacc-resultatene vil bli publisert i et vitenskapelig tidsskrift i 1H-20.

Med andre ord, i løpet av en måned eller to. :grinning:

DET blir spennende!

17 Likes

AstraZeneca kommentar fra CEO PW:» by June this year we will say something about what will happen to this collaboration»

Veldig positivt med tanke på kommunikasjon PCIB har som er konservativ over år! :partying_face:

23 Likes

Godteri for alle tradere med å få bekreftet at AZ blir i Juni. Null stress å trade frem til da da :man_shrugging:

1 Like

By june betyr ikke i juni, det betyr innen juni.

13 Likes

By June behøver ikke å bety at det ikke kommer noe konkret før den tid, men at man innen slutten av juni uansett vil bli informert om tingenes tilstand. Som etter min forståelse er det samme som det har blitt kommunisert tidligere.

9 Likes

Litt merkelig at dem bruker tid på å kommentere “problemer” som ligger flere år frem i tid? Vi har penger til 2,5 års drift OG vi er i forhandlinger med AZ som vil være avklart innen Q2 så vi er vel ikke akk på kanten av stupet? Fikk 7k på 53,5 og skal ha litt til. Bare selg gutter.

16 Likes

By june, betyr når som helst.

Altså, en «tikkende bombe». Du skal være rimelig kald for å trade på dette. :sweat_smile:

10 Likes

Og DER var dippen over.

2 Likes

Var det ordrett “by June” Per sa? Det kan jo ikke feiltolkes. Håper ikke han glemte et “… the end of…” der.

2 Likes

PW er meget positiv til å se på COVID 19. Overrasker meg synes jeg. There will be difference phases of this. Might be use for fimavacc. Closely monitoring this.

Regarding Asia RELEASE study: 10-15 sites with Taiwan og sør Korea.

Kina, how to get it in, need a partner that can help you. Something we are looking into. Not determined yet.

AZ all analysis are done, sa han det? I dont want to say anything about this.

Fimavacc
Journal på vei med resultater.
Reaching out to companies that could need fimavacc, noe omtrentlig slik ble sagt.
Vurdere gjøre medisin selv (var det det?)

12 Likes

Underlig at de åpner for Covid-19 bare sånn videre. Jeg tror det ligger mere bak. De er ikke akkurat kjent for å spekulere i “luft”.

13 Likes

Akkurat setningsstillingen " by june" betyr : før juni inntreffer , vanskeligere er det ikke

4 Likes