Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Jepp, det kan komme melding i tidsrommet fra NÅ til 30. Juni klokka 24.00.

4 Likes

Han har ikke engelsk som morsmål. Jeg tror det er begrenset hvor mye en bør henge seg opp i lingvistikk.

Han mener nok å si at dette kommer innen utgangen av juni, som er det de har kommunisert rundt tidsrammen for samtalene med AZ.

28 Likes

Spennende med AZ. Tydelig at de har studert resultatene lenger enn planlagt.

4 Likes

Nei, hvis Per er forstått riktig skal den komme innen 31. mai kl. 24:00.

Men som Gautosaur er inne på, godt mulig dette koker ned til dårlig ordvalg.

3 Likes

Var lite Q&A de tok seg tid til

1 Like

"China is a big country " :smiley:

4 Likes

Så er nok også «analysere resultater» enn veldig fin formulering å kunne bruke fremfor «sitter i forhandlinger»… :ok_hand::sunglasses:

9 Likes

HVIS AstraZeneca avtalen kommer, vil den komme innen Juni, «værre» er det ikke! :partying_face:

FimaVacc, FimaNac og FimaChem. For et selskap!

1 Like

Sa jo også at AZ var den viktigste samarbeidspartneren. Godt å høre slike uttalelser. Dette blir meget spennende!!

4 Likes

Meget strong med oppdatering at AZ er ferdig med å analysere resultater! Hvis ikke det er en bekreftelse på alt er ON-TRACK så vet ikke jeg!

7 Likes

Sikkert mange tradere som flytter penger til Bgbio nå. De prøver nok å komme tilbake straks meldingen fra AZ tikker inn, men da vil de komme til et marked som allerede er støvsugd :slight_smile:

3 Likes

Ble det avklart hva A’en i PCIA stod for?

1 Like

Per har en rekke ganger brukt ord og utrykk som ikke er nøyaktig riktig ift. hva det betyr på engelsk. Men han er ikke engelsk, og man kan ikke ta han på det. De aller fleste av oss ville en gang i blant gjort det.

Han klarer seg godt, og fremkommer stødig og nøyaktig. Litt albuerom må man kunne gi en fyr på en scene med tidvis svært krevende og avhørs-pregede spørsmål fra aksjonærer.

15 Likes

FimaVacc kan bli brukt til Covid-19.

“There will be different phases of this, and at a later phase, when we have seen what works and what doesn’t work and what are the importnant aspect of a vaccine, there might be use of FimaVAcc. So, we are closely monitoring the situation”.

9 Likes

Ferdig med å analysere, ingen tommel ned. Som nesten bare kan bety én ting… :moneybag:

15 Likes

Ja, det er en del av studietnavnet på RELEASE. Det bannere har stått der siden de startet studiet.

4 Likes

Så sa han også at ny CBO skulle se på fimaNac programme senere for å ta strategiske beslutninger om hvilke samarbeid som skulle satses på og ikke videre framover.

Høres ikke ut som AZ er på tur til å bli den helt store greia der de scooper opp eksklusivitet eller hele butikken hvertfall. Forlengelse med forsøk i mennesker i en lengre periode enn 6 og 6 mnd som de har holdt på med til nå tipper jeg. Avtale om samarbeid innen et par områder i 2-3 år mest sannsynlig.

Vil markedet bli voldsomt skuffa over en slik nyhet?

1 Like

Jeg tipper at du tipper feil.

5 Likes

Nå har jeg gått til det spesielle skrittet at jeg har sjekket med språkeksperter: By june oversettes helt korrekt med : Innen juni inntreffer

3 Likes

Hva er din guess på dealen med AZ da?

Vanskelig å si, men minst mye gull og en del grønne skoger?