By June gjelder publiseringen av fimaVac ikke AZ og Nac avtale.
51,8
så nå fikk eg nesten mer
edit: legger inn litt på 52, resten får ligge på 51
Vær så snill . Det gjelder i aller høyeste grad AstraZeneca!
Bra å se det påpekes av baissere som vil inn feil fakta! Kjøpersiden som bygger seg opp? Eller hva @Hansine1. Regner med du lyttet til presentasjonen og har lest Q rapport. AZ blir informert om innen Juni! Punktum finale! Hvorfor forsøke å skape tvil om noe som er krystallklart
Per snakker sant og riktig. By June betyr før eller inklusiv måneden nevnt.
Please do this by Tuesday
In other words, using by is inclusive, it means do this on any day up to and including the day specified.
Using before is non inclusive, it means that I expect it to be done when I arrive on Tuesday morning.
By June this year we will say something about… (Når han snakket om AZ) Dvs han bekrefter tidsplanen på sin ikke perfekte engelsk.
Fikk 10k på 53,5 og tar en tier til om vi ramler til 51. Kjempedag for å kjøpe billig. Avtale med AZ kan jo komme i morgen for eks.?
Helt riktig solgte jeg 27. mars og kjøpte tilbake på lavere nivå etterpå. Akkurat som jeg skrev jeg tenkte å gjøre.
Du er best
Som vanlig , snøffelens innlegg dekker det en trenger å vite.
Makalaust , panikk for en eventuell emisjon om 2 år når psykologien vil være helt anderledes grunnet ekstraordinære resultater.
Dessuten vil vel den uavhengige kontrollgruppen allerede har involvert seg på bakgrunn av resultatene i RELEASE studien.
Nei , dette hvar helt etter boken.
Helt korrekt å svinge innom mulige effekter av corona , effekter som vel kan bli aktuelle for mange biotekselskaper med studier.
Men hvorfor ha så stort fokus på pengemangel og forsinkelse? Og ikke mer fokus på Asia, Vacc og hint fra Nac?`
Synes de skulle tatt med mer spørsmål på q&a
Enig, og kursen vil JEG tro like gjerne ender dagen i PLUSS. Helt umulig å spå med chem, vacc og Nac teknologi i kurven.
Snøffelen sin kommentar og oppsummering står til gull
Det som kom fram på presentasjon var meget godt kommunisert tidligere om covid effekter. Flere så ut til å ha lite forventninger til nyheter på Q og kursen var avventende i forkant.
At PCIB ser mot COVID 19 var positiv og overraskende!
At PCIB også vurderer Kina for RELEASE var også nytt for meg .
At analyse av noen utvidede anvendelsesområder var ferdig med tanke på AstraZeneca var nytt og positivt. Sammen med at PCIB bekreftet innen Juni.
Fimavacc og scientific journal var også nytt og positivt.
Positivt at PCIB har tiltrukket seg de to biotekerne med internasjonal erfaring og at de VIL jobbe i PCIB.
At noen benytter halmstrå og baisser om kommentar om forsinkelse og usikker kostnadsoversikt grunnet COVID 19 (Som antakelig alle biotek som er så heldig å ha indikasjon i avsluttende fase nu opplever). Til overmål er dette kommunisert godt etter min mening også ved forrige Q.
Prøv fra 47.00
Skjønner det er vanskelig å få med seg alt. Særlig det som kan tolkes negativt og at ting drar ut i tid.
Jeg tror at J Einarson kommer til å ha et stort fokus på dette med vaksine og Covid-19 når han skal “grille” PW i dag. Blir spennede å høre mer om det.
Hør fra 47.00 du. Rundt 48.00 får du svaret om at dette blir en oppgave for CBO å se på lenger fram i tid en gang.
Om Aztra:
“No, I don’t think I want to say anything about that”
“I think all the analyzes have now been done, and results are being assessed as we speak”
“I think that is all I can say about AztraZeneca”
Som nevnt over her; de som spiller poker kan jo tolke hånden som de vil. Her snakker vi pokerfjes, og jeg ville ikke spilt mot hånden til PCIB (PCIA )
Om resten:
“With regard to the other collaborations, they are in different phases and in different activity levels. And it will be one of the important things for our new CBO to really go into all of these and sort them out for how we want to prioritize and work with the different companies, and also looking at new opportunities.”
Fra ca min 47 dette.
En får tolke som en vil. Jeg tror tidligere diskusjon her om at Mr Ludovic Robin primært skal jobbe med avtaler for Chem/VACC, og at Aztra er et løp som primært Per og gjengen tar seg av stemmer godt.
Jeg har ikke veldig lang fartstid i aksjemarkedet og ved første øyekast leste jeg og emisjon. Men når jeg fikk tenkt meg om litt så velger jeg å tro at hadde de trengt en emi nå hadde de garantert tatt den når kursen var over 60. De regnet nok med en kursdipp på denne Q1 rapporten men en eventuell emi er såpass langt fram i tid at de regner med at kursen er langt høyere da HVIS det viser seg at de skulle trenge det.
Synes de framstår stødige og jordnære, dog kunne de kanskje prøvd å være litt mer framover i skoa ift markedsføring.
Var med på forrige emi og kommer helt sikkert til å bli med på neste om den kommer.
AZ saken er alt for spennende til at jeg tør å selge en eneste aksje, bare kjøper😱
Dagens podkast blir tatt opp 11-12. Publisering etterpå. Har sendt inn 2 spørsmål.
Ikke uenig i det. Og det er jo kjempebull i og med han har utviklet biotek internasjonalt med flere gjennombrudd. Helt topp
Kjøpt