Kan det være at forhandlingen med AZ tar noe lengre tid, men innenfor 30.juni, fordi det er vanskelig å beregne verdien av firmavacc hvis den blir viktig i videreutvikling av covid 19-vaksinasjon?
Ja, virkelig fantastisk dette.
Kan ikke tolkes annet enn at Astra sannsynligvis snakker om oppkjøp eller i det minste eksklusivitet på NAc.
Vi ender nok dagen i pluss skal du se!
Tuut tuut! Reker og rødvin i kveld!
Takk orakelet. Elsker facts og fasit! Tuut tuut. Da sier vi det slik
Forstår ikke helt de som mener det er negativt at det har blitt ansatt ny CBO mtp. AZ diskusjonene. Blir litt som å være redd for å ansette en eiendomsmegler fordi det får huset til å se ut som det er vanskelig å selge. En CBO kan bidra til å utvikle de øvrige samarbeidene, og jeg mener det uansett vil være gunstig med flere interesserte (enn kun AZ). AZ må isåfall bare betale mer for enerett.
Samtidig synes jeg AZ kommentaren til Per var positiv. Med ferdig analyserte resultater hadde det vært enkelt for AZ å takket nei til avtale med PCIB dersom resultatene ikke var gode. Jeg tror derfor perioden framover blir utrolig spennende, fordi nå er ikke AZ sitt fokus lengre på analysen av resultatene, men hvor mye de evt. er villig til å betale for dem.
Diskusjoner om emisjon innen biotek på OB er en evig feedback loop: Ordet emisjon gjør at kursen synker, når kursen synker blir emisjon vanskeligere, når emisjon blir vanskeligere synker kursen ytterligere. Mener det derfor er viktig å huske på at det IKKE ordrett har blitt nevnt emisjon. At en emisjon KAN komme innen 2023 kan være viktig å være bevist på, men det kan samtidig skje utrolig mye kursdrivende innen den tid.
Om enkelte ønsker å stå utenfor i frykt for emisjon om noen år så får det være deres ansvar…
Dette er hva eg fikk der eg sitter i styre, og må gi rapporter som leses av andre, Pcib har sikkert fått noe lignende nå:
I tillegg må det vurderes om man bør ha med noen «koronanote» som hendelser etter balansedagen. Dette er pålagt å ha med hvis selskapet har fått vesentlig redusert inntekter eller har balanseverdier som har falt vesentlig i verdi i 2020
(vesentlig vil være mellom 20-30%). For selskaper som ikke er noe særlig påvirket er det ikke krav om å ha med noter, men mange velger frivillig å ha med noteopplysninger om at de pt ikke er særlig påvirket, men fremtiden er usikker, for å gardere seg.
Imens AstraZeneca nu har fått analysene fra «Prosjektet» med å vurdere utvidet anvendelsområder for PCI Biotech sin teknologi, Og PW bekreftet avgjørelse innen Juni sitter TA folket (teknisk analyse, hode-skulder-kne og tå) og ser på kilen og brudd ut av trendkanalen for å finne hva en avtale med AZ og RELEASE, covid 19 opportunities KAN være verdt . Slik er verden blitt
. God gammeldags fundamental analyse ala Warren Buffet skal liksom ikke funke lenger. Orakelet mener fortsatt fundamentale analyser er det som står seg. Its all about Stats and facts, couldnt agree more! Og i RELEASE med avsluttende fase med kjente data som marked, pasienter, resultater overlevelse cohort 4 mot eksisterende behandling, ODD prising og LOA% gitt avsluttende fase og onkologi indikasjon finnes det muligheter for statistikk og facts!
Og konservativ kommunikasjon vist i årevis har STOR verdi. Tommel opp til PW og co . Keep up the good work.
At noen benytter halmstrå og baisser om kommentar om forsinkelse og usikker kostnadsoversikt grunnet COVID 19 (Som antakelig alle biotek som er så heldig å ha indikasjon i avsluttende fase nu opplever). Til overmål er dette kommunisert godt etter min mening også ved forrige Q. Og CFO klinte til med solide finansinntekter, very well played!
Endelig tok du til vettet.
Ikke paa bunn, men 52 er en grei pris for kjöp selv om den nesten er den dyreste.
Jubel; her er du alt for kategorisk!
Ingen motsigelse ved bruk av både TA og fundamental analyse, men de har ulike bruksområder. Begge er nyttige verktøy!
Vet det. Men alt til sin tid! RELEASE har så mye facts og stats som gjør det regnbart. AZ samtaler pågår og bekreftet svar innen juni. PCIB ser også på COVID 19 opportunities. Fimavacc i scientific journal anytime. Med andre ord mulig positive nyheter hvert øyeblikk.
Disse punkter gjør for MEG teknisk analyse lite konstruktivt i PCIB per nu.
Og for all del, jeg har ingen fasit. Men JEG er meget etter presentasjon og rapportlesing.
Bare å bli minnet på over 4års overlevelse på ene fra cohort 4 gir meg medium hardhet
Kommer kursen opp igjen etter radium?
Når er podcast?
Plasseringen av cashbeholdningen i Euro ga en positiv effekt på 19,9 millioner kroner i 1. kvartal 2020 og fra oktober 2018 har den gitt en positiv, regnskapsmessig effekt på 27,4 millioner kroner
Flere nye initiativer for å hente frem langsiktige rekrutteringsfremskrivninger iverksettes, inkludert potensielle modifikasjoner av screeningparametere og ytterligere ekspansjon til nye land.
Disse nye initiativene implementeres for å akselerere pasientinkludering når de gjeldende restriksjonene av COVID-19-pandemien er løst, med sikte på å nå en foreløpig analyse innen Q2 2022.
Forberedelser på sitene pågår for tillegg av asiatiske siter i 2020, for å gi tilgang til sykehus og KOL-er i en region med høyere forekomst av kreft i gallegangene og for å forbedre rekruttering av pasienter. Foreløpig har ikke fremdriften blitt påvirket nevneverdig av COVID-19-pandemien, og forskriftsgodkjenning er oppnådd i Taiwan
Sør-korea NEXT!!!
Nei å selge på slike nyheter det gjør jeg bare ikke, økte beholdningen heller med 2K
Vi har fått bekreftet flere ganger at AZ har gode resultater med NAc innen onkologi, og har testet teknologien oxo i andre sykdommer, noe som nå er ferdig analysert.
Da kommer det store spørsmålet, Ligger det i kortene at AZ kjøper seg inn i PCIB via en rettet emision, som oxo inneholder en Upfront, Milestone og Royalty deal eksklusivt på de indikasjonene AZ selv har identifisert og vil utvikle med hjelp av NAc tekonologien.
Jeg setter mine penger på det
Den pleier komme i 14-15 tida. Men idag kommer det to episoder (en med PHO og en med PCIB). Så bare å glede seg
Fant jo ingen direkte turn-offs her, så benyttet anledningen til å øke via 3 forskjellige konti👍
Per W er en forsiktig mann. Jo mer han kremter og hoster, jo mere bull blir jeg…
Må ærlig si at jeg blir overrasket over reaksjonen til enkelte på informasjon som egentlig er totalt forventet og uendret fra forrige statusrapport. Om avtale kommer 30.juni eller før er det ingen som vet, er verken benektet eller bekreftet, noe som er naturlig ettersom partene er under forhandlinger.
Mener det er et stort fokus på pengesituasjonen. Det finner jeg litt underlig ettersom samtlige her har tro på en avtale med flere indikasjoner innen kort tid. Jeg tror det var et bevisst valg av ledelsen å ikke kjøre emisjon nå i høst/tidlig vinter, og ettersom jeg har full tillit til deres strategiske valg stoler jeg på at de har full kontroll på området. Kanskje har de en liten følelse på hvor aksjekursen vil ligge etter lansering av ytterligere resultater og konklusjon fra BP ila året?
Nei, her er det som jeg forventet. Status quo og fullt fokus på videre samarbeid med BP. To ting kom sådan som en overraskelse i dag:
-
Covid-19. Som vi har drøftet i bøtter og spann denne våren kan PCIB være en meget aktuell kandidat for levering av vaksine. Dette jobber de i følge PW aktivt med. Selv har jeg ingen forventninger her.
-
De trakk frem ulike spørsmål fra publikum der Kina ble valgt som et av de. Er det noen som tror det kan ligge i korta at Kina kan bli en ytterligere destinasjon for rekruttering eller er dette bare ønsketenkning?
Dette er selvsagt bare spekulasjon, men det er mer enn nok av det håndfaste i tiden som kommer!
Har han Covid-19 selv og dermed øker fokuset på vaksine og FimaVacc fordi han vet at han har større sjanse til å klare seg da???
Konspirasjonsteorier er gøy!
Intens kremting og hosting kan kanskje være tics på sikker avtale💰
Dagbladet kan bare forberede seg på ny overskrift, denne gangen med milliarder Edit: og uten juks denne gang