Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Eller at de bare gønner på i Asia for å ta igjen det tapte i US?

Uansett fantastisk gode nyheter å få bekreftet så fort! :partying_face::partying_face:

Nå er fundamentet på plass med RELEASE som ser ut til å kunne rekke interimavlesning til antatt tid.

Og så ligger AZ-bomba og venter med potensiell detonering any day now… :sunglasses:

21 Likes

RT 59.5. Blir tatt godt imot :slight_smile:

4 Likes

Det neste er interm avlesining i 2021 i stedenfor 2022 :wink: Party on :rocket:

5 Likes

Geoinvestor undersøkte vel litt lengre opp her også at de er ganske gode på clinical trials i Sør Korea

5 Likes

For ikke å snakke om at forholdene er perfekt tilrettelagt til å lande en partner i Asia nå :wink:

Tungt skyts er på plass sammen med alt det regulatoriske

► Amir Snapir, MD, PhD, appointed Chief Medical Officer
• +10 yrs experience in global clinical development of novel therapeutics from early
clinical translation to marketing authorization
• Extensive international regulatory experience
Will lead the strategy and execution of all clinical development

► Ludovic Robin, PharmD, MBA appointed Chief Business Officer
:black_small_square: +25 yrs business development and marketing & sales experience from pharma and biotech
:black_small_square: Participated in the launch of >15 original orphan drugs and specialty pharmaceuticals
:black_small_square: Will lead all business and commercial development activities

26 Likes

Fantastiskt bra jobbat av ledningen. :muscle::muscle:

Någon som har koll på hur strikta FDA/EMA
är när det gäller att ändra antalet inkluderade från olika delar av världen. Nu planerat 45 i Asien men är det okej att dubbla den siffran och köra 90 i Asien och 90 i EU/Europa.

Som jag skrev igår, Corona krisen ser ut att kunna snabba på patientinklusionen med det ökade fokuset på Asien, förutsatt att det inte kommer en andravåg till Taiwan/Korea.

6 Likes

Blir dette børsmeldt?

1 Like

Nei.

3 Likes

De pleier å oppdatere sites aktiervinger på kvartalspresentasjoner. Tenker at de melder på first patient dosed når den tid kommer.

4 Likes

nei, desverre ikke, men det burde blitt meldt da det var fokus på studie bak skjema og usikkerhet,

3 Likes

Er så bra dette.

Nå er det bare å gå normalvekt i aksjen igjen.

28 Likes

Det blir vanskeligere og vanskeligere å se hvordan PCIB kan feile med GGK.

Måten de har koblet på Asia i GGK pivotal fase 2 studiet og fjernet aksjonærenes nedside-risiko er intet mindre enn imponerende. Samtidig som de utvider pasientgrunnlaget og inntjeningspotensialet.

Tror de fleste av oss nå føler at AZ er ren oppside, og at vi allerede sitter på et gullegg.

Føler meg litt som Haaland:

bilde

22 Likes

Det ble meldt om 34 åpnede sites i RELEASE på Q1.

Regner med det er før Taiwan, selv om de meldte regulatorisk og etisk godkjenning. Så med Taiwan (3 sites) og Sør-Korea (6 sites) har vi 43! :partying_face:

Og vi har da passert de 40 sitene som har vært planen fra starten! :muscle:

@plorimer: Helt enig, det tar bort stadig mer av nedsiderisikoen. Kursen burde fint kunne være 50kr kun på GGK nå, dette er fortsatt langt under de flestes utregninger, inkl Pål Falck (uten Asia).

Hvis AZ failer vil det selvsagt komme et nedsalg, men det er ingen grunn til å tro at PCIB blir slaktet i lengre tid om ikke det blir giga-avtale med AZ…

10 Likes

Det at PCIB ser ut til å levere på Asia-guiding så det griner etter er mye viktigere for meg i caset enn all slags luftslott av avtaler.

16 Likes

ja, den az risikoen er egentlig bare en plage :rofl:

1 Like

Hvis jeg først skulle eie et luftslott, ville jeg valgt dette… :rofl::rofl::rofl:

5 Likes

Vi får se om du må bite i deg den beskrivelsen snart :blush:
Jeg tror ikke AZ vinker farvel til 5 års arbeid og gode resultater, frivillig.

8 Likes

Det er det ingen som vet. Støtter @Savepig, håndfaste data er langt viktigere enn uvisse forhåpninger.
Min mangeårige investering i PCIB er basert på hva selskapet leverer.

3 Likes

Er jo selvsagt enig i det, men mener at dette ikke nødvendigvis må settes opp mot hverandre :+1:

2 Likes

Mine investeringer, uansett aksje, er basert på forventninger. Når de leverer er det for sent.

21 Likes