Kurias; Meget godt poeng.
“Markedet” til hører ikke de som leser her. …Markedet tilhører de som ser på kurver og kronestykker… Sånn er det overalt…En trader trenger ikke vite hva PCIB representerer
Bryllupsdag og millionær. Hadde vore fint det.
ja, ikke sant
Bryllupsdag og millionær…ja , spesielt fint hvis det er første hustru
Tror de har egen LNP-levering, og Sirna passer veldig godt der. Men Si-rna er veldig korte og det er begrenset hva de kan brukes på.
Hva er likheten mellom monogami og bigami ?
(I begge tilfeller har du 1 kone for mye)
Det samme gjelder ikke i biotek. AZ ønsker seg nok enerett til leveringsteknologien. I tillegg til lav kronekurs peker mye mot et bud synes jeg.
Men det hadde ikke skadet om Einarsson fikk oppfylt sitt ønske om budkamp fra Roche
Hvorfor kjøpte ikke AZ Slience da, om du/dere tror på oppkjøp av PCIB?
Har de en komplett og patentert leveringsteknologi ?
Sitter de øvrige samarbeidspartnerene innen fimaNAc og venter på avgjørelse fra AZ?
Bavarian , Biontech , osv.
Dersom det oppstår mange henvendelser fra BP / biotek så blir vel arbeidsoppgavene for et lite selskap som PCIB i meste laget?
BP partner innen GGK (blockbuster) sammen med at kontrollgruppen anbefaler å ta bort randomiseringen.
BP banker på døren til fimaVACC
BP begynner å røre på seg innen fimaNAc
Er veldig mye som kan skje “samtidig” nå i PCIB.
Har AZ nå en unik sjanse til å kjøpe opp PCIB?
Jeg tror det og det vil ikke komme en slik sjanse igjen.
AZ sitt gode kort er at selskapet sitter på fem års forskningsdata som bare de har tilgang til.
Vil de dra fordel av dette mot PCIB og sikre seg patenter og PCI teknologien?
Det er rimelig klart at AZ er på vei til å forberede seg på den nye kommende genterapien som blir fremtidens område for kreftbehandling.
Dersom de går glipp av å sikre seg kontrollen på PCIB og andre BP tar over , hvorledes vil da hverdagen fortone seg for AZ?
Da må de stå med lua i hånden og be om å få være med de store gutta.
Dersom AZ ikke kjøper opp PCIB nå mens de sitter på 5 års intens forskning med meget gode resultater (mildt sagt) SOM INGEN ANDRE HAR TILGANG TIL så fortjener de ikke bedre.
Tillegg:
CRISPR vil også passe godt inn i PCI-teknologien ifølge PW.
Abscopal effekt
“Virker på alt”
Min påstand:
Dersom AZ kjøper PCIB nå og slakter det og selger ut PCI-teknologien innen fimaVACC samt fimaCHEM så vil selskapet sansynligvis bare i denne handelen tjene mere kapital enn hva PCIB pr idag samlet koster.
Så med gratis FimaNAc + ekstra kapital så kan AZ starte opp sine kliniske studier innen genterapi med løsningen på delivery…
Herre min hatt
Det er delivery vi snakker om.
Flere 10år med forskning fra BP uten løsning på problemet og så kan en kjøpe løsningen for nesten ingenting , ja , kanskje tjene på å kjøpe den.
Men slik fungerer verdenen.
Jeg har mange aksjer og bra tålmodighet , det siste også fordi jeg leser hva dere flinke skriver her. Takk ! I all elendighet er jeg “fornøyd” så lenge kursen holder seg over 27 , for da skjønner jeg at verden ikke går under. Også det et betydelig lyspunkt
Er det noen annen en meg som holder tomlene for at skattepengene på fortsatt lavpris kurs slik at man kan få lastet opp en del?
Du er jo litt morsom …pengene kommer når de kommer…kursen er hva den er …når pengene kommer… Du spør vel egentlig om NÅR AstraZeneca knaller til… kanskje 15.mai ? Det er jo en fredag:)
Har man lite kapital så man selvsagt mest mulig for dem. Spesielt når man allerede har klokketro på selskapet.
Kan for øvrig legge til meg selv i flokken som tror at meldingen ikke refererte til AZ da disse forhandlingene ikke blei spesielt referert til dem. Hadde vært en grundig feil fra styret å ikke nevne AZ hvis dette hadde med det å gjøre.
Det er ingen grunn til at det ikke skulle være “full trøkk” i forhandlingene med AZ, slik Einarsson sa. Det er ikke engang sikkert at de må møtes. Mye kan fikses i videomøter.
Men, jeg tror AZ regner på egenhånd hvilken verdi PCIB/Fimanac vil ha for dem. Det vet de bedre enn PCIB.
Hvis verdien er i nærheten av hva som flere tror her på deliveri, så er eg enda mer forundret over at budet ikke kommer.
Just the same old story…selger vil ha mest mulig…ikke sikkert man møtes på halvveien…i dag er jeg overbevist om at AZ har det mye mye mye mer travelt enn PCIB…tiden arbeider for oss. opp med hodet !
Kursen holder seg imponerende. Den burde faktisk stige mer siden PCIB har fallt mye mer enn hva boersen har gjort.