Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

oppkjøp tilbud så slipper vi det :wink: krysser fingrer og tær for de får ut fingern nå og smeller til :rocket:

5 Likes

Skinner tydelig gjennom at fimaVACC vil bli en prioritert område i fremtiden.
Egen pipline med vaksiner.
Kanskje ikke noe dårlig valg mtp dagens absurbe situasjon der hele verdenssamfunnet er slått ut av dette coronaviruset.

Skulle så gjerne sett selskapet bedre og mere profilert i media.
Det er jo en fantastisk teknologi for fremtiden og ville vært på sin plass og sett noen artikler som viser hva vi har her i norge.

Dagens melding styrker meg i troen på at dette selskapet vil levere .

Lykke til

9 Likes

Har holdt et øye med bytteforholdet til ultimo (nominelt) og aksjene har stort sett fulgt hverandre, men med Ultimo som regel foran. Akkurat nå er bytteforholdet i PCIBs favør. Har holdt meg til PCIB, først og fremst fordi jeg regner med at det er der nyhetene først vil tikke inn.

Har jo også i bakhodet at forrige gang PCIB brøt opp fra 35 kr så tok det bare et par uker før den hadde mer enn doblet seg.

5 Likes

En eneste melding fra PCIB som inneholder ordet “Covid-19” så tenker jeg vi får det ganske moro.
Dagens melding var bra. Det gjelder å vise styrke for AZ mens forhandlingene pågår. Jeg tror mest på et bud som “troll fra eske”.

6 Likes

Man kan senke og løfte Ultimovacs med noen få kroner. Det er nesten ingen omsetning i aksjen.

1 Like

Volum var også det jeg savnet ved forrige PCIB-oppgang. Følte at aksjen ville være lite motstandsdyktig mot å falle tilbake. Så langt har volum vært upåklagelig denne gangen.

4 Likes
  1. ikke melde patenter
  2. melder patent når de innvilges
  3. melder at et patent kommer til å bli innvilget.

Hvordan tolker man denne progresjonen i kronologisk rekkefølge?

4 Likes

Bare for å underbygge det stockis sier om volum over her. Jeg er forøvrig helt enig, manglende volum var det store ankepunktet hele tiden.

SJEKK forskjellen på volumbaren i ukechart i dag kontra ved forrige oppgang.

12 Likes

stoppet handelen?

3 Likes

Kan noen forklare hva som skjer?

1 Like

Tror de fleste av oss spør oss om det samme, @danron10

1 Like

??? Hva

1 Like

Ja, da blir det auksjon før den startes igjen.

Åpnet igjen nå

image

1 Like

Jeg kjøpte litt 39 etter å suttet stille en tid. Som i regel så pleier jeg å treffe perfekt på topp når jeg kjøper å perfekt på bunn når jeg selger så vi får se :sweat_smile:

3 Likes

kan du selge snarest da ?

3 Likes

Bra med volum nå. Like før ny årsrekord.

4 Likes

Rart at så mange kaster kortene for skillemynt syntes nå eg :smiley::chart_with_upwards_trend:

9 Likes

Ser ut til å ha treffet denn gangen åsså…

1 Like

Og eg som håpet på å få noe under 30

1 Like

Spøk til side

Har aldri sett slike poster blitt slukt på den måten.

Er det begynnelsen på et oppkjøp vi ser? Seriøst ment

6 Likes