Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Vi så slike poster ved forrige opptur også. Husker det gikk noen 20k da

1 Like

Hvis, gjentar hvis, det er begynnelsen på et oppkjøp. Så fy pokker som de kommer til å angre, de som selger seg billig som 4-shillings-tøser nå.

4 Likes

Selskapet er priset til 1,17 milliarder ved kurs 38,45.

Er ikke voldsomt.

Fremdeles er det en close over 35 i dag vi virkelig ønsker å se.

5 Likes

Plutselig er ALLE våre 3 produktlinjer høyaktuelle for AZ…brace for impact!!! :boom::muscle::boom:

14 Likes

ja, i morgen, Champis klar på kjøla :wink:

4 Likes

Volumet hittil i dag er tre ganger så høyt som ved forrige melding om patent, så jeg tror det er andre ugler i potetmosen denne gangen.

10 Likes

Og dette bare noen dager unna lønning :no_mouth: Er likevel tungt inne, så det er vinn-vinn :money_mouth_face:

1 Like

men wtf da…
Jeg skulle jo kjøpe mere under 30 :frowning:
jaja, får vente på at koaset tar seg opp i USA så kanskje pcib faller tilbake igjen?

2 Likes

Garantert muligheter for å kjøpe seg inn billigere. Makro fremover blir desverre svært utfordrende.

2 Likes

Tøft gjort å avgi garantier, kan jeg gå til banken med din garanti i hånden? :rofl:

10 Likes

Nei, men nå kommer USA tallene til å påvirke mye fremover. Ikke veldig gode de tallene som kom nå

1 Like

Jeg er tungt inne i og håper på videre oppgang, men tror dere vi er immune for makro fremover et det nokså naivt. Kommer en avtale eller flere nyheter er det selvsagt unntaket.

Stor forskjell på å tro man er unntatt fra makrobevegelser og gi garanti på nytt prisfall, var vel poenget.

1 Like

Noen som vet hvorfor handelen stoppet opp i dag?

3 Likes

“Tallene” fra USA betyr lite for PCIB nå , sannsynligvis er ordet “vaksine” også et trylleord i USA…slik som trylleordet “bærekraftig” ble i Norge

6 Likes

Ruben2 hva mener du egentlig? Dette betyr for PCI?

En kort børspause er helt normalt når en aksje stiger eller faller mye på kort tid.

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Virkemidler

“Det kan være flere grunner til at det gjennomføres børspause. Det kan for eksempel være ved offentliggjøring av kurssensitiv melding. Børspause brukes da for at markedet skal få tid til å vurdere nyheten og eventuelt trekke ordre. Den kan også være på grunn av mistanke om ulik informasjon i markedet eller at et verdipapir har en irregulær kurs- og/eller volumutvikling. I slike tilfeller benyttes børspause for at børsen skal få tid til å undersøke om det foreligger ulik informasjon i markedet, eller andre hendelser som gir utslag i unormale handelsmønstre.”

3 Likes

Her er om å gjøre å laste opp og sitte i ro fremover, så lenge man rekker det. Kanskje er medisin en trygg havn fremover? Mulig det blir mer fokus på medisinske nyvinninger? Og hvorfor pyntes bruden allerede måneden før bryllupet??

4 Likes

Overraskende mange som lot aksjene gå for en billig penge.
Men sånn er det vel i slike tider. Mange har ikke cash.

Edit
Mange har heller ikke jobb

3 Likes

Lykke til til de av dere som har hjemmekontor. :wink::+1:

1 Like