Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Kilde?

Screenshot 2020-05-29 at 16.16.45

3 Likes

En ting er sikkert. Suksessfull levering av nakent mRNA, har ikke mye forstaaelse paa denne traaden.

Flere tror til og med at AZ’s interesse vil vaere saa liten, at de ikke vil tegne ny avtale?!

For ikke innvidde, kan jeg opplyse om at og levere nakent mRNA med smaa, eller uten bivirkninger, er en verdenssensasjon;-))

7 Likes

Nice close :slight_smile:

Screenshot 2020-05-29 at 16.29.37

7 Likes

Får håpe ledelsen er bein harde i forhandlingene og strekker AZ til bristepungtet.En rettet emisjon til 40 kr vil ikke bli godt motatt for og si det pent.

2 Likes

Håper ingen jubler ved rettet emisjon til AZ på 40 kr? Har vi en verdesensajon eller ikke ?? Da kommer jeg til og kaste opp.Erlig talt.

4 Likes

Dette er lett å regne på. Det er uansett ENORMT verdifullt med BP på eiersiden som stempler teknologien world class. Og deretter kan en mulig avtale prises til billions usd om partene ønsker det. Det er flere måter å etablere avtale med like store verdier i den ene eller andre enden :bomb:

MEN jeg håper på avtale og dersom AZ eller andre kommer på eiersiden er nok ikke kursen 40kr (Ved rettet emisjon). DET er jeg enig i :blush:

Se til Moderna da AZ gikk på eiersiden. Opplevde Moderna GIGANTISK oppgang? YES.

Se til BioNTech da BP kom på eiersiden. Gigantisk oppgang også her.

Moderna og BioNTech har opplevd verdier på hundrevis av milliarder. Mange veier til Rom.

3 Likes

Jeg er enig med deg at det uansett er positivt, men det sier noe om verdssettelsen av teknologien. Å få AZ inn på eiersiden vil være positivt uansett egentlig, men å gi de rabatt på å kjøpe 10% av selskapet ville vært en enorm skuffelse i forhold til hva man forventer at denne teknologien skal verdsettes til.

6 Likes

En eventuell rettet emisjon mot AZ blir nok på en kurs nærmere 125 enn 40.

7 Likes

Klarer ikke å høre mer. Hvordan går det til slutt? Ble de kjøpt opp?

1 Like

Det er alltid kost nytte. For deg, for meg, og for de som kan bringe teknologien til full utnyttelse. Enten det er Pcib , med ytterligere pengesamling eventeuelt, eller A.Z som sparer milliarder når de skal penetrere markedet med disse mulighetene.
For hele verden; mange flere livs-år og uendelig med liggedøgn.
Altså minst 1000,- , antaglig (minst)det dobbelte.
Kost/nytte.

2 Likes

Gratulerer med 5 av 6 måneder overstått forumister. Juni begynner på tirsdag. HÅLL HARDT I AKSJENE! :bomb::rocket::money_mouth_face:

9 Likes

Ja, nå starter måneden. Himmel eller helvete på vei :joy:

Eller bedre sagt, en dropp til 30 eller start på himmelstormende 200+ tallet.

Opp komme vi på sikt uansett men AZ kan gi oss en turbo boost.

Lykke til, hold hardt og ikke ligg i boken om du trader, for vips er du ute :joy::bank:

3 Likes

Med Trump sin China tweet og snart på talerstolen er det jo mulig å håpe på billige aksjer tirsdag morgen til tross for at det da er juni og måneden for den store avgjørelsen. Eller kanskje FOMO trumfer alt nå😀

1 Like

Levering av naked mRNA med x50 av pci (høres jo insane ut) men hvilke andre teknikker kan levere naked mRNA og hvilke forsterkning har de?

4 Likes

Les på denne tråden fra H2 2019 frem til dags dato

5 Likes

Selskapene her sitter med informasjon som p.t er klassifiserte og ikke kjent i markedet. Ved en rettet emisjon må kursen selvsagt ta høyde for potensialet i disse dataene. En rabatt på dagens kurs hvis dataene er sensasjonelle er uhørt imo.

17 Likes

Jeg har lenge fryktet makro, men tenker at FOMO nå i juni bør overgå dette. Blir spennede å se :slight_smile:

3 Likes

Ta det helt med ro. Skulle AZ ( mot formodning) ikke finne interesse for videre samkjøring med PCIB så er det flere friere som ligger klar . Eneste muligheten for at vi blir “vraka” er at ting ikke funker som forventa? Men det toget er da gått. Vi vet ting funker og vi EIER patenter verd milliarder så derfor bare roe.
Reker er fortært men fremdeles noe rødvin igjen. God helg.

12 Likes

En luftning av en tanke her. Kan det være slik at det ikke blir noe skikkelig FOMO i Juni fordi at nyheten om avklaring har vært tjent lenge slik at folk allerede har posisjonert seg? At vi istedenfor sidelengs mot avklaring med tilnærmet null i omsetning (slik som i dag)?

Ps. Jeg er fullt klar over at FOMO ikke har noe med AZ og dens avklaring å gjøre.

2 Likes