Because of the COVID situation there is a stall of patients now in the [RELEASE] study, and therefore we are still awaiting the first patient in the US. We don’t have today a complete picture of the consequences of the COVID-19 pandemic, but we can see that it is effecting the study quite dramatically.
Kanskje den stammingen med 3-4 g’er var innøvd? Var det ggggood news som holdt på å glippe ut av ham?
Vaare tek-traad biotec eksperter, synes i allefall og vaere enige om samme sak. dette gaar veien. Investor, Bra-Britt, FiloD, Soerlendingen, Jubel, Snoeffelen med flere.
Naa skal de opp til eksamen. Har vi gjort lurt i og hoere paa disse?? Eller er de bare spaadamer med tarot kort;-)))))
Hva skurret?
Det at konfidensialiteten står like sterkt i slutten av forhandlingene som den gjorde i begynnelsen kan jo bare tolkes positivt. Kan ikke forstå hva som får noe til å skurre etter i dag?
På hvilken måte?
Du tenker at dersom det ikke ligger an til et gunstig utfall hadde PW begynt å lekke informasjon?
At det bare kan tolkes positivt og er bull at han nå ikke lekker som en sil? Herregud.
Føler PW virker noe famlende.
Mangler det å være tilbakoverlent.
Men, dette er jo opp til den enkelte å tolke.
Jeg synes PW leverer et kanon oplæg og samtidig grænsende til genial ved at snige info "ggggg(ood) ud til alle aktionærer
Han leverer en top professionel performance, hans stemme er ren, uden øhh eller ehhh… han knækker kun, da psykologien bliver påvirket af spænding ved benævnelse af AZ og deal… The ggggg(ood) (freudianslip!?) news that are comming soonest
Fritt omskrevet fra dagens presentasjon, samt siste radium og Q1:
“Kjære investorer som ikke kjenner til oss i dybden. Om dere ikke er klar over det, så evaluerer vi for tidenpotensielle fortsettelser av et samarbeid med AstraZeneca. Dette er første g.g.g.g.g. nyhet som kommer innen FimaNAc.
Mer om FimaNAc ønsker jeg ikke å si nå.
Ellers jobber vi jo med den videre strategien for fimaVACC. Det er absolutt aktuelt å kjøre en egen klinisk studie her. Nei, vi har ikke finansiering til dette, men dere får vite mer om veien videre i
andre halvår.
Vi har også ansatt en CMO og en CBO som vil få ansvar for den økte aktiviteten med klinisk pipeline og arbeid med partnere.
Det er pr. dags dato usikkert om vi har finansiering til hele FimaCHEM studien, og i vertfall ikke til økt aktivitet innen noen av de andre områdende. Vi har allikevel valgt å ikke benytte tidenes bullmarked innen biotek og en kurs nær ATH til å hente finansieringen vi trenger.”
PCI har en nøktern og kompetent ledelse. De har et godt styre, og at de sitter igjen 1.juli uten AZ, usikker finansiering og en kurs på 30 anser jeg som lite sannsynlig.
Det er ingenting i det jeg har hørt siste året som tyder på at det ikke blir full gass utover høsten og da får jeg det bare ikke til å henge sammen med et negativt utfall her.
Da venter vi bare på en svært sannsynlig «Good Deal»
Om ni tvivlar på att det blir en Gggg-reat deal innan 1/7, lyssna på
Per “G-dog” Walday
Featuring Kristian “De virker på alt” Bergh
Kanon temlor, får du inn litt Cayman Island rytmer her har du årets sommerhit, garantert.. Vi venter spent på vol 2 av denne.
Ting tyder på at de tror på deal med cash up front ja!
Er så glad jeg ikke sitter i Per sin stol. Er du litt u-opplagt - hoster eller kremter ? så kommer forumet med dem mest fantasifulle tolkninger av tingenes tilstand. Vi fikk en “reprise” ( for oss ) av status men det var nok andre der som ikke var like oppdatert og derfor var jo dette ren plankekjøring - verken mer eller mindre.
Huff å huff for noen tolkninger. Har du behov for bleieskift så selg - ønsker du å delta på feiringa så kjøp.
Ha en fortreffelig aften! ( nesten rart jeg treffer tastaturet etter så mange på terrassen i dag)
Exakt, Ronny kan inte trolla med Eurokursen hur länge som helst
Som eks. På samarbejde indenfor onkologi.
Genmab med ny deal (pressemeddelelse idag) AbbVie 5 Mia upfront total deal 26 Mia. Mcap 128 Mia.
Dette transformerende samarbejde vil tillade os at accelerere, udbrede og maksimere udviklingen af nogle af vores mest lovende bispecikke antistoffer, der er på det tidlige stadie, inklusive Epcoritamab, med det ultimative mål at bringe disse potentielle behandlinger meget hurtigere frem til kræftpatienter, siger administrerende direktør i Genmab Jan van de Winkel i meddelelsen.
Hehe, sant det!
Men helt seriøst, hvis de ikke benytter seg av muligheten til kjøre emisjon når kursen er nær ATH og det attpåtil i et bullmarked, så synes jeg det vitner om tro på en deal som involverer en brukbar sum med penger.
Panikken brer seg angsten siger innover. Blir det ikke avtale? Hostet PW to eller tre ganger under dagens presentasjon? Og hva betyr det?
Hallo! For dere som virkelig begynner å tvile, og tenker at nå må jeg selge halve eller heile beholdningen. Hva har endret seg siden du kjøpte dine første aksjer i PCIB?
Jeg får også disse tankene noen ganger, skal jeg selge og ta gevinst mens jeg enda kan. Men så kommer jeg på hvilken tanker jeg gjorde meg før jeg kjøpte mine første PCIB aksjer.
Blir det en god avtale eller oppkjøp, så er dette tidenes mulighet. Det er potensielt en astronomiske oppside her, ja du leste riktig (ASTRONOMISK)
Men dog, samme potensiale andre veien uten avtale, vertfall på kort sikt. Jeg tenkte også hva gjør jeg hvis det ikke blir avtale. Min konklusjon ble da at jeg sitter helt i ro i “livbåten” til interim avlesning. For i mine øyner er det FimaCHEM som er gull egget her.
Jeg kjøpte 16.5K på 60 kroner, og var med helle veien under 30kr. For hver dag som kursen raste nedover, ble tvilen større og større. Jeg leste alt jeg hadde lest om PCIB en gang til, hørte på alle podcaster en gang til. Det endte med at jeg kjøpte ytterlige 10K til. Denne artikkel fra VG har jeg delt før, men den holdt meg gående forrige gang jeg vurderte salg.
For deg som er nervøs og vurderer å selge. Ja kanskje det er likeså greit å bare kaste kortene. Da har du kanskje ikke tatt en grundig nok vurdering før du kjøpte. Eller kanskje du ikke tåler en ned tur rent økonomisk.
Hva er værst? Sitte utenfor hvis det blir en gigant avtale eller være med ned til 30 i igjenn
Siste Radium (som de som ikke vil være 100% i PCIB burde høre på i sin helhet):
Elisabeth: Vi venter litt på PCI, hva?
Jonas: Vi har den siste 26. juni Per, så det hadde vært velidg greit hvis du kunne kommet med nyheten før det.
Elisabeth: Tror du Per hører på?
Jonas: Ja, Per hører alltid på.
Uansett synes jeg Per skal besøke Jonas den 26 Juni…
Nyheter eller ikke… Da kan vi tolke til nyheten kommer