Skulle nok være great news, yo’all gonna get filthy rich. Eller noe sånt…
Det tar ikke 6 mnd å finne ut om de vil ha en avtale eller ikke (spesielt etter at de har forsket i 4-5 år), men det tar 6 mnd å formulere avtaleteksten dersom det er en stor og kompleks avtale.
Logikken, er at de ville vurdere om de burde tegne en stoerre avtale enn hva de foerst hadde planlagt.;-))
Svaret paa det er ganske sikkert ja, og spesiellt ett at ultralyd utvider muligheten for antall indikasjoner. Tror dere kan forbrede dere paa en stor overraskelse. Vi kan bli blaast av banen;-))
Kloke ord i fra bamsefar som vanlig.
Frustrerende å se aksjer som en har tro på, skyter i været(Nikola, Photocure blant annet), men tør ikke selge noe i PCI i frykt for melding etter stengetid/ før åpning håper jeg får en større belønning for tålmodigheten
@molbre helt enig med å se noe som det på det.
Jeg er ikke en veldig trader. 90% har vært låst nesten helt til PCIB i de siste årene.
Grafen viser 5Y… kan bære si at jeg har vært ekstremt heldig med PCIB´s fremgang. Og jeg tror much more to come.
fikk endelig hørt igjennom episode 104 av radium. Nå skal det sies at Jonas Einarsson ofte er i overkant positiv til sine selskaper og har måtte bite en del sure epler. NANO TRVX spesielt. Men han er veldig positiv til en stor avtale og han er vel en av som kjenner selskapet best. Når han snakket om sukkersyke tok det jo helt av. Om de kan få alfa cellene til å produsere insulin ville det jo tatt fullstendig av. men det blir kanskje drømmeri siden det ikke har vært ett kvekk om dette fra pci tidligere?
Har prøv å trade og det har sjeldent gått bra, var oppe i 8000 aksjer på det meste i PCI og 5000 på det værste, nå har jeg 6000, og de skal ikke røres
Frågan angående ultraljud kom med i dagens Radium.
Jonas tog det direkt med Kristian Bergh som bekräftar att det ser ut som att PCI fungerar med ultraljud, synergier i prekliniska modeller, dock är det långt kvar till kliniken. 43:50 och 3 min framåt.
Link til dagens episode: https://open.spotify.com/episode/7bXdroVxwUUavPYhUszjJJ?si=O-8owVguQFaVuAM7kzchAg
Er det noe som heter “orgasmisk børsopplevelse” så kommer man ikke nærmere enn å høre på Einarson i episode 104.
Ser for meg at han vil gjennom eteren og omfavne alle PCIB-ere. Vi blir rike hele bunten liksom.
Han er ikke mye tvil om avtale det skal være sikkert OG ikke bare avtale MEN SOLID økonomisk kompensasjon til oss aksjonærer.
Blir virkelig morsomt å høre første pod i juli når avtalen er avduket om han visste mer enn han kunne si?
Skal ikke skryte veldig men solgte 10k Photocure i går på 71,50 så denne gutten kan børs!!!
Ikke akkurat tillitsvekkende fra PW i dagens seanse.
Begynner å føle at det er noe som skurrer, men håper jeg tar feil.
Hvordan fremstå tillitsvekkende når man ikke kan si en døyt?
Etter alt som er sagt og spist, ville det vaert veldig trist. I saafall faar vi satse paa neste tog.
Hvor stor er egentlig sjansen for at det blir en avtale?
Lurer på om jeg skal halvgardere og selge halve beholdningen.
Husker siste emisjon hvor nesten alle trodde på en partneravtale.
PCIB har betydleig mer kjoett paa forskningsbenet denne gang, og er klare for take off. Beyond impressive…
Hvis ingen aksjonærer selger på avtale-nyhet uansett størrelse, vil ikke prisen da gå opp?
Tenker at om fa.no skriver at PCI fikk i land avtale med verdi X med AZ, så vil vel alle som ikke kjenner til forhistorien tenke at dette er en gull-deal?
Solo
Aldri noe å si på optimismen din.
Der skårer du fullt hus
Var det noe spesielt du tenkte på der?
Jeg tror egentlig ikke det er mulig å tolke noe som helst i hverken den ene eller andre retningen, utifra det Per Walday sa på presentasjonen i dag.
Kortene meget tett til brystet, som vanlig.
Én ting kan man dog ta med seg;
han sa «we are discussing what will happen…» og IKKE «we’ve discussed what will happen», og det i seg selv er utelukkende positivt.
Med andre ord, ingenting er endelig avgjort ennå, er mitt take on it.