Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

We are discussing with them (AZ), what will happen after the agreement expires.

Hvilke avtale er det som avsluttes 1. juli. Jo avtalen som gaar ut paa og diskutere om samarbeidet skal fortsette, eller ikke, i en annen form etter den 30. juni,

So what will happen, after the agreement expires??? ;-))) Snakk om og bli holdt paa pinebenken.

5 Likes

Forskellen er, at nu ved han! De mangler kun formalia

8 Likes

FOMM (Fear of making money)

2 Likes

Synes PW gjorde en meget god forelesning.
Rolig , engasjert , selvsikker og usedvanlig lite hoste. :slight_smile:
Mon tro om han hadde tatt en “fisherman friends” ?

Most soon oversatt gir SNART på min maskin.
Da vet vi vel ganske sikkert at prosessen med AZ følger tidsplanen.
Når annonseringen kommer må da logisk være mellom nå og stengetid 30 juni.

Der er så store verdier i dette opplegget at det er ikke rart at en veier sine ord rett i forkant av publisering.
Det var jo en direktesending.
Men uansett , tror AZ ikke har tid og råd til under absolutt ingen omstendigheter å trenere eller i fra seg denne avtalen.
Man ber ikke om å få teste mere i andre sykdomsområder rett i forkant for så å ikke inngå avtale.
Hvor er logikken i det?

Resultatet kan selvsagt gå begge veier ( vi er jo ikke synske) , men der ligger så mange forhold her som tilsier avtale at det ville virkelig forbløffe dersom den uteblir.

lykke til

10 Likes

Jeg tror jeg er synsk. Det blir avtale.

4 Likes

Sitat:

“The most… The news that is coming most soon is the AstraZeneca, where we have an agreement that expires now in june and we are discussing with them what will happen when this agreement expires”

Dette virker lovende folkens!

5 Likes

image

1 Like

Rettelse:
“The most g-g-g-g… The news that is coming most soon is the AstraZeneca, where we have an agreement that expires now in june and we are discussing with them what will happen when this agreement expires” :wink:

5 Likes

Ladda ner ljudfilen med PW om AZ och ha som alarmsignal fram till 1/7 :joy::joy:

Kanske en mix med Berghs: Det virker på alt!

Bra start på varje dag i juni :smile:

11 Likes

Hehe, synes han burde ha lagt på det samme blunketegnet på slutten også!

2 Likes

Dersom PW leser disse innleggene så får han seg latterkrampe. “Jeg stammet fordi at det var direkte sending!”

4 Likes

Dagens presentasjon er lagt ut her:
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2020/06/PCI-Biotech_ABGSC-Oncology-webinar-June-2020.pdf

4 Likes

“The most …beeep…news…”

Sensurert bort et ord der eller?

“Exciting”

Lisensavtale 500 mnok upfront

“Good”

Lisensavtale 100 mnok upfront

“Breaking”

Fimanac ekslusiv avtale

“Breathtaking”

Oppkjøp

?

12 Likes

PW sounded as excited as a kid looking at a huge ice cream coming his way. PW rarely shows excitement but today he failed :slight_smile:

10 Likes

off topic from today’s seminar, did this guy even know he was live on youtube?? :rofl:

7 Likes

Stakkars fyr. :grin: Uansett hva PW sier så blir det dyptgående semantiske og fonetiske analyser av uttalelsene.

Jeg nøyer meg med at han veide sin ord med største forsiktighet da han skulle snakke om AZ, og at han bekreftet «we are discussing». Alt utover det blir støy for meg, men gøy med litt pauseunderholdning mens vi venter, så dere må bare kjøre på… :grin::grin::grin:

10 Likes

Det er jo sagt at det vil komme en melding om hva som skjer videre (eller ikke) innen 01.07. Er det noen som har skissert sannsynligheten for at meldingen informerer markedet om at dette ønsker partene å se på videre, punktum. Så blir vi satt på pinebenken videre? Er vel ikke utenkelig med en slik melding i en eller annen form (andre ord enn de jeg brukte selvfølgelig).

1 Like

Lyckliga dagar för PW – most soon. En lyxig Volvo PV väntar i Göteborgs närhet - på AZs parkeringsplats. Snart är det 1 juli och sommarlovet!

image

3 Likes

IKKE snakk om noe pinebenk videre her nei. Det er 3 uker igjen av “fristen” og var det behov for ytterligere 2-6 mnd så burde/ville det være meldt pr i dag. Får da være måte på tenketid.
I “kvitt eller dobbelt” var det 2 min og det er sikkert 40 år siden!!
Dette går veien. Har starta feiringa jeg meg 25+ på terrassen og en duggfrisk pils så er livet bare herlig.

6 Likes

He he… PW sleit veldig med å finne ord der! Uansett bra presentasjon og mye å glede seg til fremover. :rofl:

5 Likes