Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Da hadde de satt emisjon allerede. Tror denne gang han leverer. Jeg pleier å være så skeptisk med PW. Hele performanse var denne gang ikke noe å si på. Bra jobb PW!!

12 Likes

Blir furore på no deal.

Kommer ut til å se ut som tidenes brøler hvis de må sette emisjon under 30 etter at kursen har snust på 80 i denne hypen

6 Likes

De bør bestemt bytte finansiell rådgiver/partner hvis de bommer på. dette @InVivo da har de ærlig talt tisset på seg. Og kan PW henge jakka på knabben for min del.

3 Likes

JA, da må det ryddes på toppen tenker jeg.

2 Likes

Det er jo ihvertfall noen som liker å kjøre ned kursen. Veldig lav volym i nedover trend for uken. Jeg regner med at den tar seg opp mot slutten av dagen.

1 Like

Helt enig! Hype er noe dritt - la oss komme tilbake til gode, gamle 30-tallet :rage:

2 Likes

De har vel også til 1. Juli til st komme med børsmelding?

PW väger orden på guldvåg angående AZ. Stammar och får ur sig ett “most soon” det låter :cow: i mina öron.

Dette bliiir braa!

Clock is ticking!

13 Likes

Fantastisk at PW nevnte AZ på eget inch. Hadde jo aldri gjort det om det ikke var kontakt. Dette var en lettelse.

14 Likes

Sa Per noe negativt eller er det andre årsaker til nedgang på nesten 4%?
Må bare spørre selgerne: Har dere kalender?
OK. Kjøp da og ikke selg.

2 Likes

Han satt på Pcib sine kontorer i Oslo.

4 Likes

Han gikk gjennom alle de andre samarbeidene også… Er det ikke “kontakt” (AZ ikke er interessert lenger) blir dette børsmeldt…

5 Likes

Fantastisk lydklipp. “Diskuterer med dem hva som skal skje etter fristen er gått ut.” De diskuterer hva som skal skje og ikke om noe skal skje.

Både måten han sa ting på og ordlyden får meg til å tro på avtale.

6 Likes

“Diskuterer med dem hva som skjer etter fristen er gått ut”
Tja, for meg kan dette bety hva som helst etter 30.juni :thinking:.

3 Likes

PCIB og nervene:
Har jeg kjøpt katta i sekken (svindelmetode som gikk ut på å selge en «spegris» i en sekk)?
Eller er det bare å vente til katta slippes ut av sekken? Jeg gjør det siste.

Roer meg ned ved å si til meg selv:

Keep calm – CarryOn!

(Dagen er ennå ung – mye svart humor venter)

4 Likes

Selvsagt, han kan jo ikke si noe annet.

9 Likes

? - hvis du dermed bla mener at det kan betyde (ved godt du skrev hvad som helst :-)) at der ingen aftale bliver - hvad skal de dog så tale med AZ omkring efter fristen…

Men enig i, at en sætning taget ud således - selvsagt kan tolkes i mange retninger, og den kan endog også kan være “sagt” forkert på tidspunktet…

Så man skal nok være forsigtig med at lægge al for stor vægt på denne sætning, til gengæld er jeg sikkert på at der kommer en aftale…

Hvad og hvordan den bliver er jeg mere usikker på…

3 Likes

FOMO ( fear of maxing out )

1 Like

PW… Skulle lige til at sige “good” news… men får stoppet sig selv. … “Ggggggg news, there is comming soonest” Lyt selv i filen :+1:

24 Likes

Det er samme formuleringen som han har brukt ved de to siste kvartalsrapporteringene.

2 Likes