Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Han ble veldig usikker på hva han skulle si når temaet om samarbeidet med AZ kom opp.

3 Likes

Ble desverre ingen QA :confused:

Tenkte akkurat det samme, han slet med å holde igjen det han ville si om Aztra :v:

4 Likes

Men stakkars Per som måtte bite seg i leppa når han skulle snakke om AZ-samarbeidet. Han klarte å stabre ut “news will be most soon” :sweat_smile:

11 Likes

Snodig at man ikke tillot spørsmål hvis pcib var siste selskap som presenterte…

Var det News «very soon», han sa…?

PCIB er ikke det siste selskapet som presenterer.

Fikk ikke med meg PCIB-presentasjonen.
Var det mulig å tolke noe kroppsspråk?

Mindre eller mer hosting og kremting? :sweat_smile:

1 Like

Masse hosting, stotring og kremting når temaet ble AZ :smiley:

6 Likes

Tror det var “most soon” hva nå det enn betyr :joy:

1 Like

Kan jo ikke ha Q&A når A=can’t comment on that

2 Likes

Han var VELDIG usikker og nølende når han startet å snakke om AZ, det kan hvert fall sies. Fikk en følelse at her kommer det til å skje noe, og ikke på den negative siden heller :innocent:

5 Likes

Der PW nevner AZ i dag.

41 Likes

Det holder for meg… :clap::clap::clap:

2 Likes

Når Per snakket om Asia sites, så sa han: ‘‘We are expanding the study here’’
Er Per i Asia en plass? Kansje japan?

Eller bare feil uttale mest sannsynelig :thinking:

1 Like

Kunne usikkerheden hos Per ikke skyldes at der muglivs ingen aftale kommer?

1 Like

Moost Soon må være han CEOen i det for meg ukjente Sør-Koreansk selskap AppleMost…

2 Likes

Håper ikke at han med etternavn heter Moost Soon Imminent :notes:

2 Likes

@Andre10k: Det er ikke en feil uttalelse å si “her”, selv om man snakker om Asia slik han gjorde.
Man trenger ikke være fysisk tilstede for å si det.

@Oliver: Hvis de fortsatt diskuterer når vi snakker den 10. juni, så synes jeg det er mye som taler for at det blir en avtale. Jeg har ingen tro på at man sitter den 25. juni (for eksempel) og diskuterer summer. De er ikke det siste som kommer på plass. Det er alle detaljene, avgrensningene, “jussen” osv.

Jeg tror de er så godt som enige om formatet og de viktigste tallene i avtalen, men at det er mye som skal på plass av detaljer, og at alt må godkjennes på riktige steder osv. i AZ. Med all den stotringen som kom fram når han skulle snakke om AZ (takk for lydklipp, @alfred_e_neuman), så var det helt tydelig at han måtte veie sin ord meget forsiktig, uten at jeg vil legge for mye i akkurat hvordan han sa det. Nå skal det sies at han snakket i hele presentasjonen i et forrykende tempo, sannsynligvis fordi de bare hadde 20 min og tidsskjemaet var allerede forskjøvet. Men han brukte overraskende mye tid på FimaChem (mye detaljer), mens Vacc og NAc gikk han veldig fort gjennom på slutten.

16 Likes

Hvis ingen avtale kommer skal det børsmeldes når det skjer, ref. tidligere uttaleser.

5 Likes