Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Spot on, @Polygon

Så kan det godt være at AstraZeneca har behov for mer preklinisk arbeid innenfor de ikke-onkologiske indikasjonene de drev speedforskning på de siste seks ukene ifjor. Det endrer imidlertid ikke en tøddel på PCIBs posisjon. Styret har satt ned foten, og det er all grunn til å tro at AstraZeneva også må bla opp for eventuell videre preklinisk aktivitet.

@Snoeffelen, @laplagam m.fl. har trukket fram en rekke eksempler på lisensavtaler for produktkandidater på preklinisk nivå. Alle med betydelige avtaleverdier.

14 Likes

Makan til spekulasjoner rundt ikke avtale eller utsettelser til dårlig/liten avtale…
Nervøsiteten oser blant flere…

Nei, len dere tilbake… Vi sitter på et fantastisk aksje, som ikke har kommet med noen dårlig meldinger på mange mange år…

ALT tyder på at dette går veien og snart har vi AZ å samarbeide med på en eller annen måte, som gir kroner i kassa…
Ikke la dere påvirke til å trekke dere nå, vi er snart i mål :partying_face::partying_face::blush:

5 Likes

Naar man leser forslagene lenger oppe i traaden om hvilke upfront AS skal betale ved fimaNac eksklusivitet, synes beloepene og vaere veldig lave.

For det vil vaere urimelig at PCIB ved og avvise kanskje saa mange som 30 nye fimaNac partnere de neste aarene, skal bli avspist med smaapenger, sammenlignet med hvilke inntekter mange partnere kunne skapt.

Men regner med at forhandlingsproffene PCIB har hyret inn, forhandler frem en rettferdig avtale, eventuellt ett godt bud.

7 Likes

Dagen fortsätter som senaste dagarna.

5 Likes

Kjøpte meg opp fra 83 til 90k igjen i går og nå er det slutt på justering av min beholdning. Nå får det bære… og det vil det gjøre. Vi får avtale SNART. God eller dårlig ? Uansett bare at det blir avtale - noe det altså blir når jeg får bestemmer så vil kursen få et LØFT.
Tøff i trynet den som selger i disse dager. Blir som å bryte maraton etter vell 40 km.
Lykke til gutter og jenter ( er vel egentlig gubber og gamle kjærringer men liksom ikke like kos det).

12 Likes

Fotobevis

Google Photos

Link til de som ikke frekventerer lyset på Fundamentaltråden:

6 Likes

Jeg synes ikke det er opplagt at AZ skal være interessert i å betale for å få eksklusivitet. Kan godt se for meg et alternativ der de ønsker å gå i klinikken med en eller flere varianter og tar kostnaden med det. Milepæler og royalties, men ingen utbetaling nå.

Avslutter 10 års jakt med oppløftende avtale i juni😊

3 Likes

Spot on Jojojo. AZ har siklet på PCIB i lang lang tid. Dette går veien:)

3 Likes

Har skickat fråga till Jonas/Radium podcast angående studien med ultraljud. Blir intressant och se om de tar med den i dagens podcast.

22 Likes

Dette var over 10 år siden!
TTT tart sannelig sin tid i biotek!

Ellers merkelig svak kursutvikling 3. dagen på rad like før det blir publisert hvordan fortsettelsen innen FimaNac blir etter 30.juni.
Tydeligvis laber optimisme med hensyn til en god avtale med AZ.

3 Likes

PCIB-tråden er antagelig den mest aktive på hele forumet.
Utover det rent pekuniære skal det bli interessant å kikke litt i bakspeilet på alle spekulasjonene når fasiten foreligger den 1. juli. Og ikke minst hvorfor resultatet ble som det ble.

Alle fingre krysset for en god avtale.

6 Likes

live

**pcib starter nå
**

3 Likes

PW på vei inn til ABGSC Norwegian Biotech Oncology Seminar i dag.

pimp-walday

21 Likes

Man kan se den nyinnkjøpte avtalepennen bule på innerlomma.

4 Likes

Gjør klar forstørrelsesglasset, dekodere og opptakere. Walday på vei inn :eyeglasses:

3 Likes

Mens vi venter på dattera

har Moder’n (ikke Moderna) satt på blålyset. Hold på hatten (PCIB-aksjene) hvis fristelsen skulle bli for stor… :wink:

1 Like

Hvad sker der i dag?

1 Like
7 Likes

Som ventet bare repetisjon…

1 Like