Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Tipper meldingen (budet paa PCIB;-) kommer i morgen, mandag eller tirsdag. “most soon”;-))

3 Likes

Følgende utsagn kopiertfra over her---------

“We have this as a delivery solution for gene therapy such as nucleic acid therapeutic. On slide 19, the main bottleneck in this area which has a huge promise if it can be realized is to deliver sufficient payload of the nucleic acid therapeutics into the cells and We have a very efficient delivery system To do this. We can deliver a number of different nucleic acid therapeutics and we can do it quite efficiently and localized and targeting

Da er vi vel verdens beste på området da vell?
Flere 10 år med forskning worldwide har ikke gitt ønsket resultater /effekt men PCIB ser ut for å sitte på løsningen?

Korriger meg gjerne men begrunn.

Sett at AZ og PCIB ikke skulle bli enig om en avtale så er jo overstående like sant.
Altså , en eventuell utgang uten avtale med az på dette gjør jo i realiteten ikke noe med selskapets verdi og produktenes effekt.

Psykologien vil jo føre til en "midlertidig fartsdump "men alt er intakt.

Dette er altså ikke noe “clavis modell” hvor selskapet mister all verdi.

Viktig å ta med seg i vurderingene.

Kan en sitte med aksjene gjennom et slikt utenkelig senario så vil verdiene komme tilbake skulle en tro.

Men det blir nok avtale.

lykke til

12 Likes

TheLion.
Har du troa så sitt stille.
Hadde jeg investert og tenkt som en mekler,og gevinstsikret på eks 50 % oppgang.
Hadde jeg ikke vært i nærheten av der jeg er nå.
Med 14 gangern på noen aksjer…
Nei. Jeg har hatt troa i Maaaange år, og selger ikke på kurs.
Men hva Pcib presterer. Og det er nå det begynner.
5 Amerikanske politimenn på ryggen, hadde ikke fått meg til å selge nå !!!

14 Likes

Jeg har ligget siden 2008 innenfor topp 50… så kan vel si jeg er langsiktig :wink:

4 Likes

Da er vi 2 !!!:metal:

2 Likes

Jeg synes de engelske uttrykkene er gode å ha i bakhodet; “The trend is your friend”, og “Never catch a falling knife”. I dette tilfelle gjelder THE TREND IS YOUR FRIEND!

2 Likes

Må da være et meget godt tegn at aksjen “vår” står i mot trenden i dag, og holder stand på en ellers blodrød børs.

5 Likes

Imponerende! Men da antar jeg du har en medisinsk bakgrunn?

Rolig nå gutten . Jeg skrev for eksempel PCIB og har ikke noe med tilliten til ledelsen i PCIB å gjøre.

3 Likes

Vi går MOT børsen og da også MOT avtale ???
Lov å leke med tanken i varmen.

3 Likes

Vel, du skriver at det kommer til foreligge ulik informasjon i markedet, og den må i så fall lekke fra enten PCIB eller AstraZeneca. Så da er det sistnevnte du ikke har tillitt til da?

Din overlegne alder er nok grunnen til det fryktelig utdaterte synet på OB som en ”røverhule”. Et syn som kun lever videre i noen tradere sine hoder som en behagelig forklaring i en del sammenhenger.

8 Likes

Er det raketten som tennes i dette øyeblikk?

2 Likes

Får fyre opp dette først!

Selgerne forsvinner etterhvert som kursen stiger, håper dette holder seg:-). Ser at når børsen synker flytter folk pengene fra Olje til andre bransjer :-). Deilig!!!

3 Likes

«Vi vil lykkes». :crossed_fingers:

4 Likes

NOK EN GANG : Var bare et eksempel. Hadde hukommelsen vært på topp så kunne jeg nok ramsa opp en del typiske eksempel HAR FULL TILLIT til både PCIB og AZ.
Mye småtriks på børs som dem nye ikke kjenner til. For eks et meglerhus anbefaler STERKT kjøp en dag og så topper dem selgersiden neste dag. Var så lett å se i gamle dager da alle handler ikke var anonyme som i dag.
Kos oss over oppgangen og glem “krangel”. Ha en fin dag.

8 Likes

Mye PHO gevinst som blir puttet i PCIB idag vell? I tillegg nærmer det seg helgen, og da vil vell folk være tidlig ute før alle skal hamstre før fredags ettermiddag

4 Likes

Blir bare å krysse fingrene nå fremover. 19 dager igjen før siste børsdag i Juni er omme. Magefølelsen min sier at de kommer med info om ganske nøyaktig 2 uker ifra i dag. Jeg er ihvertfall klar for takeoff om det skulle være i den retningen det går :slight_smile: Dette er den største triggeren jeg har vært med på i selskapet, og om det blir en eller annen form for avtale så er jeg rimelig sikker på at det blir av stor betydning. Hva kursen er i forkant er etter min mening ikke så falrig. Det som er viktig er hva kursen blir etterpå. :crossed_fingers:

Og for de andre som meg som trenger en nedtelling til siste børsdag i Juni:

https://www.timeanddate.com/countdown/launch?iso=20200630T155959&p0=187&msg=PCI+BIotech+småprat+takeoff&font=cursive

Så håper vi det blir en like vellyket launch som med spacex :crossed_fingers:

15 Likes

Er dette starten på opp til flere FOMO-dager.???

3 Likes

Dette har vel litt å gjøre med uttalelser i går å gjøre. At nå tror enda flere på avtale.