Fin oversikt, det jeg leter etter er noe fra AZ…
PW om resultater oppnådd med AZ: «So yes, I would say that the results are quite encouraging, I would say, quite good results.»
Fra Internett: «In British English quite good only means pretty good or fairly good, but in American English it’s much more positive. Quite good means very good, so you can give yourself a pat on the back.»
Snakker PW britisk engelsk eller amerikansk engelsk da, tro?
Veldig gode resultater mener han nok😊
Det ritkige ordet å bruke er encouraging.
Men tror PW sliter med å skule sin entusiasme for litt lengre opp levner han ikke noen tvil om hvor gode resultatene er:
Var det ikke @StockDZ som fant en link til AZ når det fortsatt var hemmelig? Han var vel eneste som traff . Hva var denne linken igjen?
Betydningen av ‘most’ der går først nå helt opp for meg. Det er jo sammenligningen med de andre… Uansett hva som evnt skulle følge etterpå så innebærer det jo da en eller annen form for videre partnerskap. For hvordan ellers kan AZ være “most noe som helst” ifht de andre på den plansjen ?
Most soon er norgelsk for først.
Dere må roe løken bittelitt.
Finner nok ikke noe fra AZ. De ville jo holde det hemmelig.
Jeg sikter til første gangen han bruker ordet ‘most’, ikke til det der rare uttrykket “most soon” etterpå og som ble som det ble nettopp fordi han holdt på å forsnakke seg og fikk behov for å glatte over det at han var i ferd med å si mer enn han burde.
@olafalo
Når man prater i en times tid og mye er uten manus, så er det naturlig at man må stoppe mitt i en setning for å omformulere, kanskje pga av at man ikke finner rektige ordet å bruke eller at man ikke får frem budskapet med den starten av setningen man startet med.
Jeg tror det bare var ment at den første meldingen som ligger i kjømda er AZ samarbeidet.
Allikevel kan vi få andre meldinger som partner i Asia eller FPD her og der😉
Professor Hughes er link nok for meg til AZ. Godt at han er med på laget - ingen tilfeldighet. Dyktig og meget erfaren kar.
Smakebit her:
I det här fallet var det en 20 minuters presentation. Där första 15 min forcerades, upplever att de klämt in för mycket info i förhållande till tiden de fått att presentera.
När PW skall börja prata om Nac och guldelefanten i rummet AZ börjar han staka sig. Min tolkning är att han är så rädd att säga för mycket att det låser sig.
Ggg-ood news
Det har hänt när han stått på Q & A och det gällt AZ-samarbetet. Att han får stanna upp tänka efter vad han kan säga. Börjat prata och säga saker, we have confidentiality agreement.
Some Nac deals will maybe be terminated and new will probably be entered.
Alla får så klart lägga sina tolkningar, min är att dealen är nära och PW äntligen mooost soon kan slappna av så fort han hör ordet Astra Zeneca och inte behöver börja stamma
The most:
Gggg-ood?
Gggg-reat?
Gggg-igantic?
Gggg-alactic?
-news are the AZ-news.
“Samlet noen hovedpunkter i selskapts kommunikasjon rundt AstraZeneca (sikker glemt noe, har folk noe viktig som jeg har glemt meld inn så oppdaterer jeg).”
Først vil jeg TAKKE Investor for en fabelaktig innsats han gjør for PCIB aksjonærene
Når det er sakt, trur jeg ikke PW hadde vært så hard og selvsikker på tiden, hvis ikke andre samarbeidspartnere hadde. " banket på døra"
Hvet at alt er risiko i aksjer og ingen ting er sikkert - MEN kan ikke i min villeste fantasi skjønne at ikke dette fører til en god avtale.
Det som gjenstår - Er hvor GOD den blir?
Det er vel fritt frem for å inngå nye partnerskap uavhengig av AZ dealen? Så lenge partnerne ikke er i direkte konkurranse dvs nøyaktig samme indikasjon altså.
Endel virker også å tro at man kan ta AZ forskningen videre med en annen partner. Det har jeg vanskelig for å skjønne selv om resultatene tilfaller pci ved et brudd. At man sitter på dataene betyr jo selvfølgelig ikke at man også får tilgang på AZ sine patenterte medikamenter innenfor den eller de aktuelle indikasjonene.
Det har du rett i, men de har sannsynligvis rett til å publisere resultatene. Nå tror jeg ikke problemstillingen blir aktuell, en eller annen form for avtale blir det tror jeg.
“Det er vel fritt frem for å inngå nye partnerskap uavhengig av AZ dealen?”
Pål Falck som kjenner prosessen og AZ meget godt, mener AZ mulig har " eksklusiv" avtale med PCIB om å ikke signere avtaler med andre frem til 30 Juni…
Så dette kan også gi “Ketchup effekt” hvis ikke AZ tar alt/Nac
Er det ikke egentlig sannsynlig at da AZ aksepterte denne siste fristen ut H1 2020, så hadde de allerede bestemt seg for avtale i en eller annen form? De hadde jo på det tidspunktet brukt 5 år på å teste ut teknologien, og burde derfor ha mer enn godt nok grunnlag til å avslutte. Når de gikk med på denne siste fristen, samt at deres navn kunne opplyses, så lå det i kortene at det som denne siste tiden skulle brukes til var utmeisling av avtale fra selskapets advokater. Avtaler i denne størrelse er svært krevende advokatmat…
Hvis PCIB har fått dårlige signaler fra AstraZeneca og de har begynt å ane at dette nok dessverre ikke blir noe videre samarbeid…hvorfor i all verden ville Per Walday da i det hele tatt nevnt AstraZeneca på presentasjonen denne uken?
Han kunne bare ramset AZ opp sammen med de andre samarbeidspartnerne, og latt det være med det.
Det var jo heller ingen Q&A denne gangen, hvor han kunne blitt konfrontert med noe.
Tror också att de var klara över att de ville ha avtal inom onkologi innan de gick ut med att de skulle testa andra indikationer.
Att de går med på att släppa sitt namn i kombination med PW:s citat: synergies reached in oncology is transferable ro pther disease areas tyder ju på att de fått så bra resultat inom onkologi att de VERKLIGEN vill se om de kan få liknande resultat inom andra områden som de är intresserad av.
De kan ju ha värderat onkologiindikationerna och deras värde redan fram till nyår.
När de nu haft resultaten sedan Maj inom andra indikationer tyder det på att de resultaten också är bra. Skulle de vetat i maj när de analyserna komma att de resultaten var skit skulle det nog gått snabbare att få till avtalet inom onkologi som troligtvis skulle gå snabbare att diskutera.
Allt som allt tror jag på 2-5 onkologi och 2-5 övriga indikationer.
50-100MUsd i up front.
«Most soon» tolker jeg som om han prøver å si «nyheten som kommer aller først er…».
Altså, at nyheten som kommer først er AstraZeneca-avklaringen, og ikke f.eks. Chem-nyheter fra Asia eller «Vacc-greier».
Med andre ord, Per Walday begynner å få dårlig tid. Dersom guidingen, nylig gjentatt på Q1, om å publisere Vacc-resultater i et vitenskapelig tidsskrift i løpet av H1(!) skal holde.