AZ jobber etter 5R og her må vi passe inn, hvis ikke er det no-deal.
Det er betydelig derisking om noen finner noe positivt fra akkurat AZ.
Edit 5R
https://www.ddw-online.com/library/sid32/2-table1.jpgAZ jobber etter 5R og her må vi passe inn, hvis ikke er det no-deal.
Det er betydelig derisking om noen finner noe positivt fra akkurat AZ.
Edit 5R
https://www.ddw-online.com/library/sid32/2-table1.jpg5R (ikke R5) er en fin modell, men 5års forskning og store fremskritt siste år betyr mer.
Jeg er ikke uenig i det, men all info kommer fra en side mens den andre holder munn.
For tiden mer interessert i hva en kunde sier / tenker / har oppdaget.
Ja, ser den, men tror AZ er stumme som en østers, eller profesjonelle som det også heter. Vi har jo observert en betydelig strøm av nye stillinger innenfor Advanced drug delivery i AZ siden nyttår, men vi vet jo ikke konkret hva dette gjelder.
Ja, og PCIB er et så pass lite firma at lekkasjer er svært lite sannsynlig vil jeg anta.
Om denne dealen blir god, vil mange blir tatt på senga…internasjonalt
“For tiden mer interessert i hva en kunde sier / tenker / har oppdaget.”
Veldig riktig oggodt sakt!
Tett opptil dette utsagnet må være at det faktisk er trauste PW som “skryter” av resultatende… Har mann også i minne at Kristian Berg sier at det har virket på alt det har blitt testet opp i mot, lukter det kjempe resultater…
Det som står igjen er å temme “udyret”
Kun 12 børsdager igjen.
Check, check, check, check og check. Ser ingen problemer her;-)
PW sa pcib satset på runde 2 mtp coronavaksine, kan fimavacc være match her med AZ?
En eventuell 2.0-versjon kan like gjerne tenkes å bli basert på nukleinsyre, altså mRNA. Lukter det da Moderna? I så fall er vi på fimaNAc.
This is why fimanac is so important, simple reading in Wikipedia (Moderna page) makes you realize that nac will be BP’s wet dream, delivery delivery and delivery with less side effects
Btw Moderna is valued at 30b USD
It will be nice to read AZ statement in the stock exchange message in case of a deal.
Det er sprengstoff stockdz. Jeg er inne. Litt urolig for alle de nye aksjonærene som er inne men vi får satse på det blir bra. Når man leser den artiklen der så skjønner man at PW ord om at de har ett veldig bra produkt for levering er sprengstoff. Svært spennende!
Think also naked mrna delivery. No vehicle needed, by how much the side effects will be reduced then …
AZ publiserte denne for litt siden, og her oppgir de et gjennombrudd mhp mRNA.
Snakker vi om noe som overgår denne?
“we showed for the first time that mRNA [som i dette tilfellet er naked] injected directly into the skin can have a pharmacodynamic effect.”
Naked og intradermal - det er nettopp her PCIB er i sitt ess! Dette er skrevet for ett år siden, og i mellomtiden har AstraZeneca hatt “blomstende interesse” for PCi-teknologien.
Sier du at PCIB er deltaker her?
Ja, dette er altså AZD8601 - som jeg har messet om i minst et halvår
…som ja, er det jeg tror er AZ prøvde PCI med, utenfor onkologi før jul.
Pcib blir ikke nevnt med ett ord. Men de har hatt samarbeid i 5 år. Men merkelig at ikke PCI blir nevnt som en av samarbeidspartnerne i mens??
Om dette stemmer så er det ingen vits å Google mer