Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Om dette stemmer så er vi i trail

We also needed to minimise the number of people exposed to this new candidate drug, while still gathering meaningful data. Our trial cohort therefore consisted of 15 people; the work we put into standardising measurements meant we could compare multiple sites on each patient. This innovative design meant we could keep the number of patients small and still get a valid readout for the proof of mechanism (increase in protein production), pharmacokinetics (temporal changes in protein production), and proof of principle (increase in skin blood flow), as well as indicative safety and tolerability.

Om det som er skrevet i de siste minuttene stemmer så er det fult forståelig - don’t disclose

1 Like

Nei, det er PCIB helt sikker ikke.

Dette er en artikkel som er skrevet om studiet som er avsluttet for en stund siden:

Men resultatene herfra var litt så som så, og det er nettopp en forbedring av den kliniske effekten av denne medisinen som AZ har satset hundrevis av millioner dollar på som vil være fryktelig sterkt ønsket. Og det er fryktelig sannsynlig at Amphinex og lys nettopp er det som skal til.

18 Likes

Hvis dette stemmer så hadde jeg forventet en rakrygget PW med full selvtillit.

Ser ikke helt grunnen for at Jonas og PW i en podkast skal diskuter AZ utfall A-B-C og kanskje hele alfabetet …

Er vel mest aksjonærer der ikke står rakrygget…:wink:
Når avtalen kommer, vil der kanskje bli litt rysting av treet, for at kaste de ut med for høy belåning, det kan også komme med makro begrunnelse…
Ikke alle skal bli med til firesifret kurs, da skal det skje, i et hug…:joy::joy:

3 Likes

“Hvis dette stemmer så hadde jeg forventet en rakrygget PW med full selvtillit.”

Nå synes jeg PCIB og PW har stått rakrygget hele veien…
Helt siden høsten har det ost selvtillit av PW, se bla “session” mellom Pål Falck og PW :grin:

Synes det er urimelig å kritisere PCIB/PW nå like før målgang på første etappen :muscle:
At PW virker utilpass og “stottrende” enkelte ganger rundt diskusjoner ang AZ, er mer pga å ikke si noe feil i et positivt sammenheng, enn å skjule en dårlig nyhet…
PCIB og Per har min fulle tillit :+1::muscle::blush:

21 Likes

Jeg likte at han holdt på å forsnakket seg. Likte dårligere at han snakket om alternativ a B C osv…

1 Like

Helt hypotetisk - en formiddag i juni
Søvnige Oslo Børs bråvåkner. En melding tikker inn:

:rocket: Houston… OB - We have a lunsj! :rocket:
Best regards, PW (CEO PCI Biotech)

Nedslitte Engelsk-Norsk/Norsk-Engelsk ordbøker får kjørt seg på OB denne vakre formiddagen inntil en kvisete jypling av en sommervikarer fra BI (1. år Finans) får ro i rekkene:
-Det er bare han svensken fra denne biotekmyggen som går litt bananas! :banana: Avtalen med AZtralerne er sikkert i boks. Leser dere ikke Tekinvestor her på OB?

PS.
Om Matching Halt m.m
https://www.oslobors.no/ob_eng/Oslo-Boers/Trading/Market-surveillance/Market-interference

6 Likes

Jeg hadde aldri puttet millioner inn i PCIB om jeg ikke trodde på teknologien. Det jeg liker er et veldig stort og tungt fagmiljø samt at Kristian har mottatt flere internasjonale priser for sitt arbeid.

Spennende blir det

6 Likes

5 års samarbeide med AZ (samt de andre partnerene innen fimaNAc) og en innspurt i andre lokasjoner frem til årsskiftet 19/20.
Hvor er Kristian Berg oppi dette?
Opphavet til teknologien samt et vell av forskning hvor PCI-teknologien blir testet i annen sykdom / indikasjoner.

AZ må jo være temmelig avhengig av gruppen fra PCIB i dette samarbeidet så en må jo tro at utstrakt samarbeide betyr at partene møtes ofte.
Og hvem innehar den uoffisielle lederrollen i denne kontakten?
Vel , det er PCIB’s forskning så en må anta at opplæringen går fra PCIB til AZ og ikke motsatt.

Kan grunnen til den hastige utvidelsen av andre indikasjoner ha startet med at uttrykket “jamen , det virker jo i alt” ha nådd frem til ledelsen i AZ?

Hva tenker egentlig AZ mtp Kristian Berg og alle den kunnskap og viten og mulige fremtids-forskningsresultatert som vedkommende sitter på?
Prøver de å få avtaler i boks også på disse områdene , feks lumiblast?

PW uttalte ved en anledning noe sånn som herane

Det skal mye til å endre store selskaps rutiner og måten teknologien blir brukt på og gå over til ny teknologi.
Ikke ordrett men budskapet slik jeg husker det.

Dette virker jo logisk og kan være en av årsakene / faktorene som sier ttt.

Men veien frem for PCIB har vært tøff.

H&N studien avsluttet pga CPI konkurranse
GGK , ikke mindre enn en pandemi starter sin ødeleggende fremferd samtidig med start av pivotal studie for GGK.

Men PCIB SKAL OPP OG FREM uansett.
Det vil være en ulykke av dimensjoner dersom PCI-teknologien ikke når markedet.

Lykke til

• Kanskje radforsk burde overveie å invitere Kristian Berg til en podcast som omhandler PCI-teknologien og mulighetene for anvendelsen , deriblandt corona-pandemien.
    Kanskje litt farlig dersom en forsnakker seg?
12 Likes

Siden jeg har vært lang tid ute av selskapet, er det en del jeg ikke har fått med meg. Men er det ikke riktig at opplysningen om at teknologien også har stor sannsynlighet for å kunne kombineres med ultralyd er ganske fersk? Dette utvider og øker i tilfelle potensialet voldsomt og må bli lagt merke til blant mulige beilere!

1 Like

Enligt en in vitro studie som publicersdes för 2 veckor sedan så fungerar det att aktivera med ultraljud. Tidiga resultat så länge innan det kommer i kliniken.

Å andra sidan borde det gå snabbare än om det inte provats alls tidigare. Själva aktiva substansen amphinex/fimaporfin vet vi är säker.

8 Likes

I can see that PCI increased the number of sites in EEA from previously 31 sites to 41 sites (excluding us and Asia) Also Taiwan and South Korea are officially on the list now. This is picked up from last Finland update … not sure if this increase was discussed here … we could end up with at least 20 more sites (incl Asia) providing no more sites are planned in USA!

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2018-002647-29/FI

85 Likes

Det er vel fryktelig lite sannsynlig at en avtale ryker siste 14 dager som er igjen av meldings-vindu. PCI er forpliktet til å meddele om et brudd i forhandlingene når det foreligger, for hver måned som passerte økte sannsynligheten for en avtale, nå 14 dager før et forhandlings-vindu stenges er det nesten en umulighet.
Det kan selvfølgelig komme en utsettelse, men det styrker bare sannsynligheten videre. Hvordan avtalen blir skal jeg ikke gi meg innpå, men at det som meldes blir særdeles tynt i form av lesestoff ligger i korta, AZ ønsker neppe deres utviklings program slått opp i media.
Det aller viktigste er en forpliktende avtale begge veier, da kan dette etter hvert bli meget lukrativt for begge parter, også for oss.

19 Likes

Det er vel et greit signal at vi ikke har fått noen emi-melding også, nå som kursen er på de høye nivåene. De har jo sagt at covid fører til forsinkelse i REALEASE, og at det ikke er sikkert dette lar seg ta igjen med økt rekruttering. I så fall har de behov for kapital.
Den kapitalen hadde vært lurt å hente i disse tider, om de da ikke har andre planer for kapitaltilførselen🤔

13 Likes

Er virkelig 2,7 mrd «høye nivåer» for en leveringsteknologi som potensielt kan løse de fleste alvorlige sykdommer ?
I don`t think so
Om et par år vil mange kanskje gråte seg i søvn over at de ikke kjøpte mer mens det var grisebillig.
Eller kanskje bare om 2 uker ?
En avtale med AZ vil være et «proof of consept» som kan resultere i mange flere avtaler,.,.,.,

24 Likes

Matching Halt – most soon… Sier ikke mer før det skjer! :wink:

7 Likes

Hva tenker dere egentlig at dere oppnår med å sitte og skrive den samme meningsløse haussingen dag etter dag?

18 Likes

I morgen skriver vi 15 juni. Halve juni ligger bak oss og AZ og PCIB har diskutert/forhandlet i fem og en halv måned. Kun detaljer gjenstår før avtalen offentliggjøres. Mener at det kan skjer mår som helst og at vi slett ikke trenger bli holdt på pinebenken gjennom hele juni. Faktisk kan en melding bli sendt i morgen før børsen åpner…

7 Likes

Høye nivåer i forhold til hva? Historisk er det høyt. I forhold til potensialet vil det vise seg.

Uten avtale blir det nok en tur nedi dalen igjen, og utelukker ikke emisjon da. Derfor betryggende at det ikke er meldt om emi, da det indikerer at de ikke er bekymret for framtidig finansiering.

3 Likes