Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Stay calmcalm

3 Likes

Hvis han satt og forberedte en melding så tror jeg ikke matching halt hadde blitt opphevet, da tror jeg børsen hadde hevdet at det kan ha kommet innsideinformasjon til markedet og at meldingen må komme umiddelbart.

4 Likes

Alle er kjent med at det er maks 6 dager igjen av Juni før avklaring skal komme. Børsmelding fra nov 2019. At noen nu velger å posisjonere seg er ikke revolusjonerende

3 Likes

Ja slik dette utvikler seg så vil det kanskje påvirke mot tidligere melding for å unngå “lekasje”

3 Likes

Noen kan jo si i fra til FA at AZ står å banker på dørren. Det er ikke bare Ronny som er en stjerne i selskapet

7 Likes

Du har nok rett, men oppgangen kan være litt lekkasjer ofte noen som vet mer…:slight_smile:

1 Like

Jeg sendte en mail til journalisten som skrev i FA, tviler på noe blir revidert men vi får se :slight_smile:

4 Likes

Er sikkert litt ubehagelig uansett å få en matching halt da vi vet at det kommer en viktig melding i løpet av de neste 7 virkedagene med stor betydning. Postivt eller negativt.

Tror uansett ikke det er snakk om noen lekkasjer her. Tror mer på at dette er en fin fin fomo effekt.

9 Likes

Det skal bli veldig spennende å se på aksjonærslisten på torsdag!

1 Like

Det er jo ikke sikkert det er fra pcib det er lekkasjer. I et så stort selskap som AZ er det alltid muligheter for utilsiktede lekkasjer.

13 Likes

Akkurat det jeg tenker også

2 Likes

Det rare er vel at det ikke blir kommentert i finansaviser heller. Går Pcib helt under radaren?
Bra.
Vi trenger det ikke. Forskningsresultatene har større verdi enn finansavisenes sauehausing.

6 Likes

Kanskje børsen har sett at svenskene handler som gale i PCIB i dag og ble redd for Coronasmitte :sweat_smile:

1 Like

Børsen må da kunne ta en telefon til PCIB i forkant uten å kjøre en matching halt, for noen sauer. Ødela jo det gode momentet vi hadde:) Klager ikke på dagen altså, men uansett.

7 Likes

Dagens kursbevegelser viser hvor potent denne aksjen nå er. Har vanskelig for å tro at dagens kursstigning kun var basert på spekulanter fra sidelinjen som hiver seg på i en selvforsterkende effekt når “noe skjer”. Til det var omsetningen litt for voldsom.
I så store avtaler som det her er snakk om, er det ofte noen tyngre grupper som posisjonerer seg som følge av at de vet noe. Husk at man trenger ikke være definert som innsider bare fordi man kjenner en som kjenner en som kjenner en…Gutteklubben grei osv…

3 Likes

Helt enig…
Unødvendig å stoppe aksjen for 15% bevegelse…
Kun en pust, så slår tyngdekraften til igjen😊
Melding/avtale innen kort tid… :partying_face:

8 Likes

Småposter som går nå for å få ned kursen for å få småsparerne til å selge etter at det ikke kom noen melding!

6 Likes

Noen må bare ta gevinst og det er helt greit. Dette er bare forfilmen til det som vil komme utover i uka så bare gled dere folkens.

5 Likes

Huff… Ikke bra for helsa de greiene her :joy::joy::joy::joy:

1 Like

Kanskje de som handla på innsideinformasjon ble nervøse og fant det best å tone ned handelen litt :wink:

2 Likes