Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

«Usikre på fremtiden pga Coronakrisen» :smile::+1:
Noe av det sykeste jeg har lest.
Disse folka kan ikke ha mye integritet.

7 Likes

Pcib skulle vel presentere på Solebury Trout European Biotech Investor Day i morgen. Men nå er de ikke på listen over deltagende selskap lenger. Har de avlyst på grunn av viktigere avtaler som skal signeres?

https://troutaccess.com/investor.php/conference/presentation_schedule/hash/14d6cc9d72b8c8f78d1d0f6d18096630

17 Likes

Finnes ikke innsideinfo her for det ville ført til kursoppgang som vi aldri hadde sett maken til i noe selskap bare så det er avklart. Ikke alle aksjonærer som har samme oppfatning av tingenes tilstand og noe få tror jo ikke på avtale og dermed blir dette en glimrende anledning for disse å ta gev på slike dager.
At det om få dager viser seg at dette var kjempetabbe så må dem bare akseptere dette.
Bare å nye dagen om vi slutter 75 eller 85 så har vi bare sett starten på et eventyr som vil bli omtalt i årevis. ( dette er mine ville fantasier da men kan fort bli fasiten).
PCIB vil bli brukt som eksempel i stedet for Algeta ? Det må da bare bli bra.

7 Likes

Noen burde se seg etter noe annet å gjøre, enn å stoppe en aksje mitt i ett “annonsert” forventningsrally :thinking:

5 Likes

Oisann!

Mener jeg sjekket denne tidligere og at de stod der?

4 Likes

De er borte nå ja, bare Bergen Bio og Targovax blant de norske

2 Likes

Står fremdeles på “Where to meet us”

2 Likes

De småkronene har lite å si om er par uker. Bare å lene seg tilbake og nyte det hele.

2 Likes

Flere som har sett de på lista der tidligere?

2 Likes

Länk dit: http://pcibiotech.no/partnering/

Dessutom:

Leder till https://troutaccess.com/investor.php/participatingcompanies/details/company_hash/6839f9712dce49f2fd8769970b15c538/conference_hash/14d6cc9d72b8c8f78d1d0f6d18096630

404

3 Likes

Google mener også at de har stått der, men lenken er ikke lenger gyldig:

bilde

4 Likes

Det stemmer, jeg var innom og så det samme for noen uker siden. De har tydeligivs trukket seg.

8 Likes

Litt rart i og med det er virituelt

2 Likes

Selv det virtuelle stjeler tid dersom tid er en mangelvare.

3 Likes

Jepp, kanskje det bare blir helt feil timing ja hvis det er rett før det skal skrives en avtale med AZ…

3 Likes

kan jo ha noe med at vi kanskje heter PCIZeneca etter at giftemålet er fullbyrdet på et svalberg mellom Norge og Sverige i morgen kveld :sweat_smile: :bride_with_veil: :rose:

7 Likes

Ja, de trenger jo ikke å presentere for potensielle investorer dersom de blir kjøpt opp om kort tid. :pray:

3 Likes

Fint med nytt klientell, håper de neste blir med over 500,- :wink:

3 Likes

Fint med slikt volum. Da kan også meieriet selge det de måtte ha lyst til uten å ødelegge oppgangen for mye. De har vært veldig disiplinerte.
Når flaggmelding snart kommer på Meieriet skjønner vel de fleste at dette har med balansering og forvaltningsmandat å gjøre.

1 Like

Jeg har sjekket tidligere uten at jeg fant de. Det var en stund siden. Ikke noe som har skjedd nylig. Move along :slight_smile:

1 Like