Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Helt enig. Det har vært nok av sjanser i PCIB for å komme inn billig. Har du ikke fått lastet opp nå, så kan det være.

3 Likes

PCIB kommer aldri til å følge indeksen før ev den dagen dem har noe å selge over “disk” . Om det blir stk-pris for gallegang som kommer først eller vaksiner skal ikke jeg spå. Spørs hvor det settes inn resurser. Akk nå er jo vaksine en varm potet.
Handelsmønster siste to dager tyder på at “hurragutter” som “spettet” eller andre er med på leken for størrelsen på postene er ikke som Juster sa normal men “mot normalt”.

4 Likes

Beklager hvis du oppfattet det som et håp. Mente mer hva som var realistisk, med en svært tung børsdag i vente i USA (mest sannsynlig).

Den er grei Mags,

Kortsiktig er håpløst å spå, det viser bare siste 2 dagene.

Men det er nå derfor en er inne, selv i desse børstider.

Børsmeldingen i går er jo alt annet en “nøytralt” forfattet.
Bare det at den børsmeldes er jo en indikasjon på at PW mener at den betyr veldig mye for PCIB’s fremtid.
Det samme gjelder jo også for den andre patentet innen fimaVACC.

I tillegg så indikeres det at fimaVACC i fremtiden sansynligvis vil bli utvidet til å opprette egen pipeline for PCIB’s vaksinekandidater som strengt tatt vel ikke hører hjemme i denne patentmeldingen.
PW er en forsiktig person og når vedkommende slår på stortromma og virker veldig begeistret over utviklingen så er det noe å ta med synes nå jeg da.

5 Likes

Vi følger ikke alltid USA da som har vært 11- 3 og 5 ca % opp siste 3 dager så hvorfor følge dem ned ( jeg tror også på ned i dag da).
PCIB lever sitt eget liv så her er det tro håp og meldinger som er avgjørende.

2 Likes

PCIB lever sitt eget liv. Hva som skjer med børsene fremover er vanskelig å si. Allerede til uka kommer det f.eks indikasjoner på om malariamedisinen virker.

FDA approved the “off-label” use of chloroquine (and hydroxychloroquine) for treatment of Covid-19—i.e. doctors around the country can now prescribe it. And as of Tuesday, New York City, the current hot spot of the virus, has been using it and tracking results in a clinical trial.
With that, by early next week, maybe Monday, we should start hearing stories coming out of New York about the efficacy of this drug.

4 Likes

Noen som har en mening om hvor langt PCIB skal ned i dag? Faller fort nedover nå :frowning:

Desverre tipper jeg under 35 en plass. Håper jeg tar feil. Dette er et suckers rally. Lenger ned til uken :frowning:

4 Likes

Suckers rally på 2x2Mill aksjer? Nå er gap fra imorges closet så er vi straks litt klokere på hvor dette ender nå i dag. Kan like gjerne ende over 42 som under 39

4 Likes

Drømte om 2 dager på vinnerlista jeg men ser ut som det blir skivebom.

Håper rundt 35 i dag, og flere hundrede mandag :joy:

Som du sier, gapclose unnagjort. Satser på en fin avslutting idag :+1:

3 Likes

Pcib er mye verdt enn dagens verdi, men kursmiljøet for tiden er beinhardt og verre blir det. Under 35 var kanskje litt for negativt men blir oppgitt

Si ikke det. Det kan fortsatt komme et bud før kl.1620 :slight_smile:
Hvis du selger, så kommer det (Murphys lov)

5 Likes

Pump and dump

500 på 39. Får jeg de så har aksjen gått ned som er trist, men det betyr også at jeg har mer PCI aksjer som er kult.

1 Like

Oppgitt!!??!! :exploding_head::exploding_head: Kursen var på 29 igår morges! :rofl::rofl:

Om den lander på 38 eller 48 i dag er jo «nesten» uvesentlig. Det mest positive med dette er at vi har fått en enorm oppgang på enormt volum. Det må være ekstremt positivt i disse dager. Jeg tror ikke dette er noe traderstyrte greier. Selvsagt henger de seg på, men her er det større ting på gang :+1::+1:

Og om vi skulle gå ned til 30 igjen, så er fortsatt caset like sterkt og vi kan ha fortsatt stor tro på en avtale med AZ i løpet av 3 måneder!

17 Likes

Håper faktisk på å få kjøpt mer i 30-området. Tror det skal gå! :slight_smile:
Da tenker jeg neste uke, selvfølgelig. Ikke i dag.

Skal nå klare mye til eg på 30 i løpet av året, men håper eg ikke ser 30 igjen, ever !

3 Likes