Et bud på 400 i morgen måtte hatt en tidsfrist. F.eks 31 mai.
Da tenker jeg flere ville meldt seg på. Det ville vært så latterlig billig at flere samarbeidspartnere i Nac ville bydd. De kjenner PCIB og vil neppe miste Nac frivillig. Det er ingen hast med å selge når det kommer et bud. Den tabben gjorde jeg med Algeta
Er det ikke noe en skal si at en kjenner på mage følelsen at der er en avtale med upfront rundt hjørne…
15% ned fra intradag høy nå nettopp. Det skal ikke stå på svingningene…
Hadde ikke tenkt å kjøpe mer, men nå måtte jeg omfordele litt. Solgte litt SoftOx og kjøpte mer PCIB på 41,55kr.
Jeg tror også det her er snakk om større aktører som skal inn. Det har gått noen heftige poster i går og i dag.
Vanligvis nei, i dette tilfellet: Definitivt.
Det ville være et trist scenario å selge for 400kr aksjen
Kunne ikke fått noen flere aksjer, nei… Når PCIB er selskapet som stiger i verdi og gir deg 10x, så forstår du at du at man ikke kan kjøpe nye aksjer til 40 kr, ikke sant?
PCIB kan bli gull, 300-400 kr aksjen, men mest sannsynlig blir det ikke det.
Tror det blir emisjon sommeren neste år. Spørs hvordan det går med Release og hvor mye den blir forsinket
Fordi?
Hvis caset er så opplagt som du skal ha det til så hadde det vært slukt for mange år siden.
Jeg er positiv til Pcib, men synes mange kursmål her ikke henger på greip. 400 kr aksjen neste uke er jo helt sinnssykt bra!
Bra sammenlignet med dagens kurs, men elendig betalt for noe som «virker på alt».
Bare GGK bør ha mye høyere verdi.
Forholdt meg til spørsmålet fra InVivo som ganske enkelt var “Sier du nei takk til 10x hvis du får pengene i morgen?” Altså ingen forutsetning at alle får det samme tilbudet.
Uansett ville jeg sporentstreks vekslet inn i Ultimovacs, NANO, PHO, Targovax, BerGenBio og andre som kan ha noe av det samme potensialet. De færreste har vel kun PCIB her, og da måtte det jo ha vært en gavepakke av en annen verden hvis man kunne øke i andre aksjer med 90% rabatt.
Da ble det en 10-er til på 41,50 men ser jeg kunne spart 10k om jeg var litt mer tålmodig . Pytt vi kan slutte på 38-45 så skitt au.
Heller 38 enn 45 i dag. USA åpner vel ca 3% ned - så får vi se hvilken retning det tar derfra - om de starter å skjønne alvoret.
En gylden Andor regel er og vente med kjøp til stormen har lagt seg.
Det siste har jo sagt at mandager er tøffe. Denne gangen får nok USA det verst over helgen å da spørs det om 38 holder…
Aksjen kan godt teste 50 senere idag, ingen som vet hva som skjer. Grådigheten min er mye større enn frykten.
Større aktører driver også med kortsiktig trading
Tror dere virkelig at de som har kjørt kursen så vanvittig de to siste dagene plutselig skal ut fordi USA går mot børsnedgang på mandag? Hvorfor skulle noen være så gira på å kjøpe seg opp i PCIB i går og idag dersom de kunne fått langt billigere aksjer på mandag?
Poenget mitt er at jeg tror PCIB-utviklingen ikke nødvendigvis vil følge indeksen tett fremover. Men jeg kan selvsagt ta feil.
Den voldsome volumøkningen de 2 siste dagene startet med kunngjøringen av siste patentet innen fimaVACC.
Forutsatt det er internasjonal interresse som driver volumet opp og holder det der så blir spørsmålet : Hva er det utlendingene ser og forstår i dette patentet ?? ( som ikke normenn ser?
Er det virkelig PCIB’s mulige deltagelse i utarbeiding av fremtidens vaksine mot corona-viruset de ser?
Hvorledes kan så PCIB eventuelt bidra:
På mange måter vil en tro. Nevner her noen:
- Forsterke virkningen på allerede “godkjente / ferdigproduserte vaksiner” , eller langt på vei slike med sin fimaVACC
-Samme vaksine med store molekyler kan få bistand med delivery og derav øket effekt.
-Samme som ovenfor på vaksiner under utvikling.
Hastverks-varianten ville kanskje være en “gammeldags” terapautisk vaksine (ikke genteknologi) som får hjelp av fimaVACC teknologien for å forsterke virkningen på disse.
Får håpe at snoeffelens variant slår til og at det settes av kapital fra Erna til å få fimaVACC ut på markedet .
Det er jo snakk om småpenger som kan ha avgjørende betydning for mankind.
Ja , vil vel gå så langt som å si at det vil være utilgivelig å ikke forsøke.
.
Til det står det alt for mye på spill.
I morgen kan corona-svineriet ha muttert til en hissig versjon som tar ned store deler av befolkningen og sender oss gjenlevende tilbake til steinalderen.
Noen ser ut til å glemme at det er solgt like mange aksjer som det er kjøpt.
Når kursen kjøres så vanvittig som idag, og så ender opp lavere enn første inngang i morges - ja, da kan det like gjerne være kortsiktige tradere som har fått seg en meget hyggelig gevinst i dag.
Børsmeldingen vi fikk i går var helt ordinær og litt merkelig opplysning fra Pcib. Det er vi ikke vant til. Tror det ligger noe mer bak den meldingen og svaret får vi i neste melding.
Å håper på 38 istedenfor 45 er jo bare tull. Oppover er bedre !