Får vi melding en kveld etter kl 22 (etter NYSE har stengt) eller tidlig en morgen før OSE og Londonbørsen åpner? Ikke mange dagene igjen nå, jeg har tippet i morgen kveld / torsdag morgen men det er flere muligheter
Han sa senest 6.mai at det kommer en melding i juni av hva som blir fortsettelsen av dette (samarbeidet). Da tror jeg det er vanskelig å unngå detaljene. Så jeg tror fortsatt på melding om avtale før børsåpning 1. juli.
@danron10: Takk!
Han sa senest 10.juni på ABG Sundal Colliers videokonferanse det samme…
Utrolig spennende tider. Vi vil trolig en av de nærmeste dagene få den største milepælen så langt i selskapets historie. Det viktigste er selvfølgelig markedsadgang for fimaChem i løpet av 2022 (kanskje før), men ventetiden krydres med mulighet for en av tidenes norske avtaler innen biotek. Det vil skape trygghet, og muligheter for ny spennende utvikling, f.eks et eget studie med fimaVacc…
Nå har de oppdatert partnering siden ( http://pcibiotech.no/partnering ) slik at vi kun står igjen med følgende:
Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
- CCA Foundation Annual Meeting 2020, US based virtual conference, maple level sponsor, poster presentation, July 22-24 2020
- PARETO Securities’ 11th annual healthcare conference , Stockholm Sweden, company presentation, timing and format TBC, September 3, 2020
AZ: NAc vara Genial!!! Du skriva under på den kontrakt… jai masse penga!
Per: nåja, vi får nå se overn først da …!! hva tror du Ronny ?
Ronny i fyr og flamme utbryter: Århundrets mulighet! bare å få den signert!
Per: Hva sier du Kristian
Kristian: Detta er faaaaali det! Tenk på alle patentene!!
Per: jeg tror han Kristian har rett, vi får lese kontakten nøye først…
Ronny klarer ikke stå stille og utbryter: min største drøm er å presenter enda ett kvartal med positive tall…!!
Mens Kristian sitter rolig som skjæra på tunet og ser over kontrakten mens han nyter ett kremmerhus med lakrisbåter…
PCIB ett lite stykke NAcgi!!!
Ta ikke livet av Kristian! Lakris kan dessverre bli oppfinnerens bane. Fører til høyt blodtrykk og forstyrret hjerterytme.
Jeg skal inn i Femundsmarka imorgen, og være der til 30 juni.
Det kan gi hjerteinfarkt med halvdårlig mobildekning og ikke satt stop loss.
Satser på avtale, så slipper SeaKing å hente meg ut igjen
Tenkt meg til Femunden neste uke selv! Håper på avklaring før jeg drar, da fruen helst vil ha mobilfri ferie
Ingen børsmelding idag heller.
For meg betyr det at sannsynligheten for ingen avtale blir mindre, mens sannsynligheten øker for en stor avtale, men også at sannsynligheten øker for at det kan bli forhandlinger inn i juli.
Men de har avlyst deltakelse på konferanse i morgen, noen som har bedre ting å gjøre??
Det er vel sånn at så fort de vet at AZ har sagt nei, så plikter de å børsmelde? Og har de ikke sagt nei 24.06, så er det vel avtale på gang. For meg er denne bankers.
Enig!
Når avsluttede samtaler/forhandlinger ikke ble børsmeldt idag mener jeg at det blir avtale, men når sannsynligheter vurdres kan ikke denne muligheten utelukkes helt.
PCIB-beholdningen min er disponert for avtale - og bare det alternativet!
Noen som konstant pusher ut 400 aksjer 10 øre under laveste selger!
Kursen presses ned opptil 3 kroner på noen få hundre aksjer. Kjipt.
Ser det snakkes om at meldingen kommer på en børsdag. Hvorfor må den det egentlig?
Den må ikke det.
Det ser ut som det nye tidspunktet å kjøpe på er rundt 9:30 - 10:00