Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Før åpning kan inkluderes i tirsdag

Edit: Mener beskjeden fra Per var “innen juni” ? Lagt til alternativ nå :slight_smile:

1 Like

Dette er julaften mellom måltid og pakkeutdeling… Får vi myke eller harde pakker? Har vi vært snille nok og får noe som helst?? Spenningen er nesten uutholdelig… :scream:

5 Likes

Det ble en jente som skal hete Anna, kom raskt etter forrige melding jeg skrev her. Foreslo til kona at vi døper henne Annastra, men det falt heller ikke i god jord :smile:

43 Likes

Gratulerer! Husk å starte et ASK til hun :wink:

4 Likes

555555555555

9 Likes

Grattis :slight_smile:

3 Likes

Mindre enn ei uke til vi vet - og pessimistene har overtatt rattet.

Det hadde jeg ikke ventet!!

Er vel innenfor normale svingninger?

2 Likes

@nike de går glip af alt det sjove. Glæden ved at drømme og mange muligheder i livet :ok_hand::wink:

2 Likes

normale svingninger?

PCIB er ikke i en normalsituasjon når den viktigste børsmeldingen i selskapets 20- årige historie er “imminent” !

Det jeg ikke skjønner er hvor i svarte h@#*ex% er vacc publiseringen?? Skal de slippe disse 2 nyhetene samtidig, liksom??

2 Likes

FimaVacc kommer i H2

1. mai ble det guidet i 1H.
6 Likes

Flere dager igjen av første halvår Don så det kan fortsatt komme på forskjellige dager :wink:

Ikke lett å bli klok her :roll_eyes:

Det er ikke behov for en Vacc presentasjon, hvis AZ skal kjoepe hele PCIB;-))

3 Likes

Vacc-melding mandag og AZ-melding tirsdag

1 Like

AZ tar både Nac og Vacc, det hadde vært “Gull”
PCIB jobber videre med Chem :partying_face::blush:

7 Likes

Vi har jo INGEN teorier om hva AZ og PCIB har kokkelurt med innen onkologi, men denne dama er muligens involvert?:

Dr. Shalini Andersson
Chief Scientist New therapeutic Modalities and head of Oligonucleotide Discovery in AstraZeneca.

" I am currently leading Targeted Drug Delivery platform projects and I am involved in collaborations with Ionis Pharma, Moderna Therapeutics, Silence Therapeutics and MMBio (EU funded) within the RNA field. "

“I am also involved in several collaborations with biotech companies as well as with academic groups around the globe”

https://www.oligotherapeutics.org/academia-or-industry-a-career-discussion/

Edit: Nei, hun jobber visst innenfor Cardiovascular and Metabolic Disease viser det seg.

Edit 2: Men hvis det er sånn at AZ tenker å benytte PCI i samarbeidet med IONIS, som altså går på å omprogrammere mRNA inne i kroppen ved hjelp av såkalte ASOs (som PCI også kan levere), som igjen omprogrammerer celler i bukspyttkjertelen til å produsere (mer) insulin, så er hun DEFINITIVT ivolvert:

Targeted_delivery_of_antisense_oligonucleotides_to.pdf (1,7 MB)

Men dette er altså ikke det jeg har mest tro på…

19 Likes