Før åpning kan inkluderes i tirsdag
Edit: Mener beskjeden fra Per var “innen juni” ? Lagt til alternativ nå
Dette er julaften mellom måltid og pakkeutdeling… Får vi myke eller harde pakker? Har vi vært snille nok og får noe som helst?? Spenningen er nesten uutholdelig…
Det ble en jente som skal hete Anna, kom raskt etter forrige melding jeg skrev her. Foreslo til kona at vi døper henne Annastra, men det falt heller ikke i god jord
Gratulerer! Husk å starte et ASK til hun
Grattis
Mindre enn ei uke til vi vet - og pessimistene har overtatt rattet.
Det hadde jeg ikke ventet!!
Er vel innenfor normale svingninger?
normale svingninger?
PCIB er ikke i en normalsituasjon når den viktigste børsmeldingen i selskapets 20- årige historie er “imminent” !
Det jeg ikke skjønner er hvor i svarte h@#*ex% er vacc publiseringen?? Skal de slippe disse 2 nyhetene samtidig, liksom??
FimaVacc kommer i H2
- mai ble det guidet i 1H.
Flere dager igjen av første halvår Don så det kan fortsatt komme på forskjellige dager
Ikke lett å bli klok her
Det er ikke behov for en Vacc presentasjon, hvis AZ skal kjoepe hele PCIB;-))
Vacc-melding mandag og AZ-melding tirsdag
AZ tar både Nac og Vacc, det hadde vært “Gull”
PCIB jobber videre med Chem
Vi har jo INGEN teorier om hva AZ og PCIB har kokkelurt med innen onkologi, men denne dama er muligens involvert?:
Dr. Shalini Andersson
Chief Scientist New therapeutic Modalities and head of Oligonucleotide Discovery in AstraZeneca.
" I am currently leading Targeted Drug Delivery platform projects and I am involved in collaborations with Ionis Pharma, Moderna Therapeutics, Silence Therapeutics and MMBio (EU funded) within the RNA field. "
“I am also involved in several collaborations with biotech companies as well as with academic groups around the globe”
https://www.oligotherapeutics.org/academia-or-industry-a-career-discussion/
Edit: Nei, hun jobber visst innenfor Cardiovascular and Metabolic Disease viser det seg.
Edit 2: Men hvis det er sånn at AZ tenker å benytte PCI i samarbeidet med IONIS, som altså går på å omprogrammere mRNA inne i kroppen ved hjelp av såkalte ASOs (som PCI også kan levere), som igjen omprogrammerer celler i bukspyttkjertelen til å produsere (mer) insulin, så er hun DEFINITIVT ivolvert:
Targeted_delivery_of_antisense_oligonucleotides_to.pdf (1,7 MB)
Men dette er altså ikke det jeg har mest tro på…