Desto mer er det vel sannsynlig at Dr Andersson kan være involvert i å anvende PCI-teknologien til formål som hjerte- / karsykdommer og diabetes (jf. din andre redigering).
Ligger det an til 50/50 imorgen?
Er også overrasket og av den grunn litt mindre optimistisk enn tidligere, over at konklusjonen av forhandlingene har dradd ut så lenge.
Muligens vi har vært litt for entydig optimistiske, nesten småreligiøse her på tråden.
Kommer ikke PW med tilbakemelding i morgen, blir jeg betenkt.
Et nei blir børsmeldt umiddelbart. Børsmelding av en avtale avhenger om når absolutt alle detaljer er på plass. Mao; etter alle solemerker ville tommelen ned blitt meldt først, som vil si at tiden er på vår side.
Ikke tenkt på det slik tidligere men det gir mening.
Fristen er på tirsdag, om man tenker «innen (utgangen av) juni». Å ikke få noen tilbakemelding fra PW i morgen betyr ingenting om ikke noen børsmelding foreligger.
Hvorvidt det blir ja eller nei, skal være usagt.
Det er innholdet i resultatet som er avgjørende for verdisettingen av PCIB
Gjentar: .Kommer ikke PW med tilbakemelding i morgen, blir jeg betenkt.
Du har vært betenkt siden nyttår, @Ebitor. Oppdater oss heller når du har noe nytt å melde…
Hvorfor mener du at en dårlig avtale eller ingen avtale bør ta lengre tid enn en (sinnsyk) god avtale?
Aaleby
Les hva jeg skriver.
Det er mange alternativ mellom en god avtale og ingen avtale.
Svaret håper jeg vi har i morgen
Fortsatt hevder du at du blir skeptisk om det ikke kommer en melding i morgen, som vil si at du implisitt mener at en dårligere avtale må antas å ta lengre tid enn en bedre. Hvorfor?
Har mann en “deadline” så bruker mann som regel det meste av tiden…
Men håper imorgen, slik at det kan “koke” her inne hele helgen
Aaleby
Jeg vet selvsagt ikke hva resultatet av forhandlingene ender opp med.
Det blir opp til hver og en, hvilken oppfatning en har, basert på den informasjon, som er kjent i markedet.
Er like spendt som deg paa resultatet
JE kan legge ned Radforsk podcast hvis det blir ingen knall avtale. Da skal jeg begynne å lure hva de egentlig holder på med. Så lenge no doubts!
Edit. Får … JE uttalte langt mer enn 50% avtale, tøffe forhandlinger, nye områder og muligs budkrig. Jeg vet han avkrefter det med ´jeg tenker høyt´ . Likevel kan han ikke sette falsk håp synes jeg da. Oki?
Sja… De (Jonas, Per og Ronny) treffes vell i gangen… Det leses tydelig på de fleste om de er tynget eller om “livet leker”
Dette blir bra
Du mistenker lekkasjer ?
Har du virkelig ikke større tillit til ledelsen i Pcib ?
Det er virkeligen repeat på småprat om dagen. Både fra brukere og kring temaer…
JE er en ivrig aksjonær, som alle oss andre. Men jeg tar ansvaret for mine egne investeringsvalg.
Ehh?
-
Han vet ikke noe mer enn oss.
-
Hvis han mener det er over 50%, og la oss si han tenker at det er 70% sannsynlighet, bare for å ta et tall. I så tilfelle er selvfølgelig ikke et mirakel dersom det ikke blir avtale. Han har heller ikke vært uærlig eller gitt falske forhåpninger.
Det blir litt det samme at jeg tror det er 75% sannsynlighet for en avtale. Who cares hva jeg tror? Det er hva du tror som må styre din investering. Ikke hva JE mener, eller andre.
Det blir for dumt å anta at JE «vet» noe som ikke vi vet. Men JE er gudfaren som har, eller har hatt, en finger med i oppstarten av alle selskapene og kjenner derfor både selskpene, ledelsen og det potensiale som ligger i hvert selskap, langt bedre enn det vi gjør.
Jeg tror at nettopp derfor har JE store forventinger til AZ-deal («langt over 50% sjanse», ble uttalt i november), ikke fordi PW har fortalt ham noe, men fordi han klarer å lese situasjonen basert på hva som blir sagt og hvordan ting blir gjort. Som eksempel kan nevnes at han «antok» at PCIB hadde gode resultater sammen med AZ, for i det hele tatt å si at nå stopper vi gratissamarbeidet, og vi vil ha cash for å fortsette. Dette var innspillet som fremprovoserte den famøse «men du e’ jo ikkje dum»-kommentaren til RS etter at PW svarte korrekt «ingen kommentar»… (Radium, episode 90)
I tillegg betegner han nå PCIB sine lokaler som et «Fort Knox» og da kan man jo tenke seg hvorfor noen har sånn behov for å «holde fortet». Min antakelse er at jo større behov man har for å unngå å snakke om noe, jo større er sjansen for at det er noe stort…
Synes uansett vi skal legge bort insinuasjoner om at JE sitter på innsideinformasjon fordi han treffer PW i gangene osv. og heller basere oss på hva han faktisk selv sier.
Det er vel ikke så underlig, sett spenningen ved dette spesiellet caset og mulig utfall, etter lang tid.
Det underlige er at det ikke er mer småprat.