Når det kommer til prestisje, Solo, kan det være greit å ha i mente at det er pcib som frir, og ikke omvendt.
Du vet nervene er i spenn når hjertet hopper over et slag av at det plutselig står et 1-tall på brukeren din øverst til høyre. Definisjonen på antiklimaks ble herved at det er lagt til Q3 i Photocure i den finansielle kalenderen…
Lykke til folkens!
Nå er det ganske tydelig at det blir en deal.
Det er to alternativer. Enten børsmelding før børsen åpner i morgen eller før børsåpning på onsdag med avtalevilkår, eller børsmelding om at man trenger mer tid til å bli enighet om detaljer.
Begge disse to scenarioene er super bull.
Skulle det mot formodning forbli helt tyst, uten børsmelding før åpningen på onsdag mister PW og PCIB mye tillit i markedet. Det hadde vært veldig skuffende
Akkurat det med tillit virker dessverre ikke nødvendigvis være så viktig for pharma selskaper generelt sett. Er vel noen pharma selskaper på OSE med ganske så tynnslitt tillit. Ingen nevnt - ingen glemt.
Det er egentlig synd da tillit er det aller viktigste. Jeg håper virkelig Per og co. skjønner dette. Annonsert publikasjon i medisinsk tidsskrift innen utgang av Juni er jo nå gått fløyten. Just saying…
Vi er utrolig heldige som får være med på dette. Et selskap som har forsket fram en banebrytende leveringsteknologi, og som ser ut til helt (?) å gå under radaren til finansmarkedet.
Spennende utvikling framover som vi kan være med på, eller å være med på i utvikling og å skjønne/lære mer om. Og vite at vår investering har vært med på å gi et lite bidrag til medisinlevering og kreftbekjempelse som er uten sidestykke i norsk legemiddelindustri.
I tillegg nå, hvis man ikke er idiot, uten sjans for tap.
Det er ganske sikkert en god grunn for dette. En veldig positiv en;-))
Jeg er helt ute av PCIB. Ventingen minner meg om FUNCOM. Også litt uprofft å vente så langt ut i Juni uten å komme med oppdatering. Skulle ikke avtale være i boks innen i morgen?
Dette arbeider AZ med:
«To be effective, it is critical that medicines reach the site of action in the patient – in the right concentration, at the right time. As our biological understanding of disease increases and we seek to make every target we uncover druggable, we are developing the next generation of drug delivery technologies to turn our most promising molecules into the medicines of the future.«
Hvis ikke jeg tar helt feil vil PCIB sin teknologi bidra til å løse dette for AZ. Teknologien har vært benyttet av AZ gjennom flere år og AZ har således inngående kjennskap til hva teknologien kan og hva den ikke kan.
Og AZ har ikke drevet med dette i så mange år uten at de har funnet stor nytteverdi i denne teknologien. Og fortsatt er det altså noen som tviler på at det blir avtale og at AZ er villige til å se denne teknologien komme i hendene på andre BP! Hallo! Skjerp dere! Selv er jeg overbevist på at vi kun er timer fra en offentliggjøring av avtalen. Mulig at vi har den offentliggjort før børsen igjen åpner.
Jo, eller i overimorgen, og da kommer neste Radforsk med Per til stede.
Det er skummelt spennende. - Ikke skummelt.
Det har nok vært lurt av deg å “selge deg ut”. Det er uproft av Pcib å holde en avtale. (?)
Dato for oppdatering har vært kjent i over et halvt år. Man trenger ikke være Einstein for å skjønne at det betyr at venteleken er et faktum. Ei heller bør man bli overrasket over at TTT. Virkelig fascinerende hva som får enkelte til å bli shaky.
Synes du ikke selv at dette var en rar måte å ordlegge seg på?
Hvis en avtale skal komme i løpet av morgendagen så vet vi jo at 30. er et stykke ut i juni.
Skjønte ikke helt den der jeg, men det får være mitt problem
Jeg datt av da du nevnte Funcom
Gratulerer med nytt vaffeljern! Hva slags vin anbefaler du til vaflene når det skal feires?
Grattis med nytt vaffeljern , men jeg solgte i stedet. Regner med skuffelse senere i uka. Slik man hauser opp hverandre så er det jo lett å utvikle for store forventninger.
Må vel bli noe med litt bobler da:champagne: Egentlig samme hva… bare vi har nok av det. denne må feires
Godt jeg ikke satte meg i bunnløs gjeld da, mtp vaffeljern
Vi vil få betalt for tålmodighet og stayerevne. Ingen tvil om det.
Husk at Amphinex og lys er det eneste som kan åpne endosomer uten skade og/eller forsuring/forringelse av cellen. Gull verdt
Det var såpass dyrt jern, ja?
Ser fortsatt 50/50
Enten avtale eller utsettelse fordi partner trenger mer tid.
Håper selvsagt på best guess
Forventer rapport med forhandlingsresultat fra selskapet før børsåpning i morgen