Liten kuriositet, PCIB kursen er ned 32 kr eller 42% i år.
Catch up to do?
Liten kuriositet, PCIB kursen er ned 32 kr eller 42% i år.
Catch up to do?
Så lenge situasjonen med AZ forblir uavklart vil jo presset bare øke på nå fremover. Skummelt å stå utenfor når toget så til de grader kan gå i løpet av kort tid.
Enig. Ikke utenkelig at den skal opp til ATH før melding om AZ samarbeidet foreligger.
Ja , kanskje vi skal opp til 80 før melding , men jeg tviler. Det positive , veldig positive , er jo at det er stille. Egentlig extremt lovende.
På bakgrunn av fremdrift i GGK, så burde vi vært langt over 100kr er min mening.
Men men , eg er inne eg, og alle som vil inn har hatt flere muligheter, så her får en bare sitte på gjerdet og grine om det går som vi super optimister tror
Ser det er fin oppgang i dag
La det være stille lenge ennå. La hjemmesiden se urgammel og utrangert ut osv osv. Ikke mye desperasjon å se. PCIB er high risk, for de som sitter utenfor
Takk @vegar_beider
Denne skal lyttes til. Lærerikt om ikke annet.
Noen spor av teknologien vil sikkert biotekere her inne finne OM det er noe som lukter PCI Biotech teknologi.
Fra vegar_beider over:
«Moderna kjører Live event i dag kl 14.
For de som leter etter spor av noe PCIB relatert hos Moderna så kan det kanskje være verdt å følge denne.
Moderna’s Vaccines Day will include presentations from Stéphane Bancel, Chief Executive Officer, Tal Zaks, Chief Medical Officer, and key opinion leaders with a focus on mRNA vaccines and the Company’s core prophylactic vaccines modality.»
Helt supert at de ikke er opptatt av hjemmesidene ( i motsetning til mange andre ) , det betyr bare at de har viktigere ting å holde på med. Facts. Forhandlinger.
Fomo vi ser?
Ser ut som det er noen med litt størrelse som prøver å komme inn uten å bevege kursen for mye…
Men klarer det ikke…
Ser ut som vi legger 40-tallet bak oss for godt i dag:)
RT 48.15 . Går som varmt hvetebrød
Definitivt FOMO nå. Interessant.
Ja, det er behagelig nå, det ulmer i motoren til
Pokker skulle kjøpt mer tidligere i dag. Dette er ikke tilfeldig, tror det kommer gode nyheter i dag kl 1400
Kan fort også være litt pump og dump så folk skal tro det kommer gode nyheter kl 14. Vi får se.
Nope. Ikke FOMO.
Gode nyheter må børsmeldes. Tror ikke på nyheter kl 14 men kan selvsagt ta feil.
Det som er sikkert kl 14 og Moderna presentasjon er at det er lærerikt og mulig informasjon om tilknyttet teknologi til PCI Biotech innen mRNA. Vaksinasjonsteknologi. De som kan biotek vil mulig kunne finne nyttig informasjon om PCI Biotech teknologi og muligheter for fremtiden?
Ikke minst catch up to do. Kanskje så enkelt som det? PCIB kursen er fortsatt ned 30 kr i år ( minus 39%).
Jeg tror heller PCIB er på vei opp til 55,-