Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Bile duct cancer in viatnam veterans

2 Likes

20 pasienter i Taiwan og si ca 50 pasienter i Sør Korea av 186 i RELEASE. Er ikke det stålbull?

20 Likes

Leser vi linken forskjellig? Det står vel vitterlig at ingen er innrullert, eller?

1 Like

Det stemmer, nyheten nå er at 5? sites er åpnet for rekruttering, og at antall pasienter i Taiwan forventes å bli 20. Det er en veldig god nyhet som burde komme som en børsmelding first thing tomorrow.

4 Likes

Hvor finner du 5 sites åpnet?

1 Like

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor dette er noe som skal meldes. Det er jo ingen andre åpninger som er børsmeldt. Etter hva jeg har forstått gis det info om dette på kvartalspresentasjonene.

3 Likes

De kan børsmelde første pasient behandlet i Asia, men ikke at de har åpnet sites en plass det allerede var avklart at de skal åpne sites – det blir litt for mye er min mening ihvertfall…

Ser ut som det er 3 sykehus som blir aktive i Taiwan, ref innlegg lenger opp. :+1:

2 Likes

Er jo kursdrivende info at de har åpnet sites i Asia allerede, iallefall om det følger med en partner. Og at antallet pasienter som skal innrulleres er 70 i Asia er jo nytt som bør med i en melding.

1 Like

Det eneste Per har lovet er at de melder FPD i USA.

De meldte heller ikkje noe da sites ble klar i USA, men oppdaterte på kvartalspresentasjonen.

Regner med det samme skjer for sites i Asia, vi blir oppdatert på Q1 2020.

5 Likes

Da har vi sikret oss noen gode nyheter til Q1 innen FimaChem, det er ikke dumt! :ok_hand::grin:

9 Likes

Noen andre skrev 5 sites lenger opp men det er mulig det korrekte var 3 og at oversettelsen ikke var korrekt. Derfor mitt spørsmålstegn, da forholder vi oss til 3.

At det er veldig gode nyheter er udiskutabelt, om det kommer børsmelding er jeg ikke skråsikker på da de heller ikke har vært konsekvente f. eks i melding om patenter.

1 Like

Med det store antallet som får inoperabel gallegangskreft i Asia, så har vi vel første pasient innrullert lenge før Q2 :grin:

Ok, Q2 da :smiley:

2 Likes

Jeg mente til Q1-presentasjonen 06.05 :wink:

Ser ut som oppstart er 01.06.2020, så FPD i Asia i løpet av Q3 er vel rimelig å forvente. :+1:

3 Likes

3 sites i Taiwan.

Varav en är i länken nedan
Den delen av sjukhuset är på 4000 bäddar men ingår i Chang Gung som är VÄRLDENS största sjukhus med 10000 bäddar. Inga småsjukhus de fått med :pray:

27 Likes

Økonomien er god i Taiwan , og det bor flere mennesker der , enn i hele Norden. Ikke alle skjønner hvor bra dette er. Og det er bare fimaChem:)

8 Likes

Det er riktig, @Lothian - med mindre første pasient blir rekruttert i løpet av de nærmeste tre ukene. I så fall velger nok selskapet å melde dette (alltid kjekt å kunne melde gode nyheter like før en kvartalspresentasjon).

Inkluderingen ser ut til å starte 01.06, @abacus.

3 Likes

OK, @anon50125742. Var uansett bare et lite forbehold jeg følte jeg burde ta. Men så snart en klinikk er aktivert, ønsker vi sjølsagt at pasientrekrutteringen tar til før jo heller.

Informasjonen som @Investor brakte fram idag hadde jeg tidligst venta om en måned eller to. Dette blir bra.

11 Likes

Nå er jeg litt kranglevoren, men vi er +/- tre millioner flere i de nordiske landene. Kanskje tenkte du på Skandinavia?

2 Likes