Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

7 Likes

Du har sikkert rett , jeg har vel ikke sjekket hvor mange det er i Finland. Bedre folk enn meg tar feil…he-he…husker godt den finske diplomaten som fikk Nobels Fredspris og i talen fortalte at han var fra Skandinavia…

2 Likes

FPD + annonsert partner som dekker taiwan/sørkorea ville tilført mye entusiasme.

Dømt til å lykkes dette her :slight_smile:

6 Likes

Akkurat der dumma Martti Ahtisaari seg litt ut. Han var for øvrig statsminister i Finland.

3 Likes

sorry

Fantastiske nyheter med sites i Asia :heavy_check_mark: Dette gikk kjappere enn hva jeg hadde håpet på. Next up AZ-avtale.

17 Likes

Håper vi kan suge litt på den Asia-karamellen noen dager, da… :candy::candy::candy: Selv om jeg er klar for AZ-deal når som helst! :grin:

Det blir veldig spennende å se om vi klarer å bryte opp gjennom 48-50kr denne gangen, da kan vi gå raskt oppover mot 60-tallet! :rocket::sunglasses: Det meste bør ligge til rette for å klare det imorgen! :+1::+1:

16 Likes

Dagens melding om status i Taiwan bærer bud om at det snart kan skje store ting i RELEASE-studien.

Husk at estimert tid fram til interimsavlesning er basert på rekruttering i EØS og USA - og ikke Fjerne Østen.

Rundt ti klinikker i Taiwan og Sør-Korea, sammenholdt med incidensraten i regionen, kan fort gjøre at vi “kjører inn” etterslepet i løpet av året.

Lovende!

24 Likes

Jeg sitter tungt lastet long , og bekymrer meg ikke for dagskurs. Men det er alltid mere hyggelig når det går oppover. Blir ikke forbauset om det blir nye 18 % opp i morgen. Synes det ligger an til det. Bare moro uansett…extremt trygg på at det “går veien”

19 Likes

Ja,kan ikke skjønne annet enn at dette går veien.
Tror PCI teknologien blir prøvd ut både på det ene og det andre nå om dagen…
Har en utrolig god følelse!!

17 Likes

hold dere godt i setet. det kommer til å ta av idag :slight_smile:

1 Like

Å hvorfor skulle vi “ta av” i dag? Melding?

for det første har aksjen gått mye ned, for den andre er sentimentet endret i det siste.
jeg tror vi passerer 50 i dag.

det viktigste er oppgangen holder og ikke får et tilbakefall som før…

2 Likes

Der kommer nok ikke til og mangle selgere i dag heller, nok som hopper av og håper på ny nedgang.

Men en dag så bommer dei :wink:

2 Likes

Frisk eller tull :roll_eyes:

image

4 Likes

Tull.

Her er vi ved essensen av reprising etter min mening. Dette bør kunne gi ATH.

8 Likes

Jepp, men åpning først i juni stod det vel også.

Med så mange pasienter som nå vil delta i Asia og åpning allerede i juni er det langt mer enn noen av de største optimistene turte håpe på. Fantastisk av PCIB! Genistrek og sikkert mye jobbing for å ha klart å få dette til :+1:

5 Likes

:roll_eyes: dagens melding? Ikke hørt en pip av PCIB.