Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Vel poenget mitt er vel hvis man stort sett sitter i Biotek

Og? Er det noen som tvinger deg inn i bingotek? Det er jo bare å bli med på bonazaen vel;)

Ok takk :slight_smile:

Ut ifra det vi vet er det 5/6 vs 2/6 i HPV-vaksine. Fordel PCIB. Jeg skjønner ikke hva du er ute etter :stuck_out_tongue:

2 Likes

Nei, prøver å ikke bli misforstått, men der feiler jeg miserabelt ser det ut som… håper noen forstår hva jeg er ute etter kan utdype :slight_smile:

1 Like

Skal vi si det sånn at vi heller avventer svar fra professoren? :face_with_monocle:

2 Likes

Har hatt en utrolig travel dag, med en formiddagsøkt og en ettermiddags/kveldsøkt som begge deler har krevd solid med tilstedeværelse, konsentrasjon og innsats, og er først på vei hjem nå.
Men jeg fikk med meg presentasjonen og føler meg godt informert.

Jeg synes vi er godt on Track på fimaCHEM, og fimaVACCen ser jo veldig lovende ut da!

Det viktigste er uansett at Amphinex for GGK blir godkjent og får markedsføringstillatelse.
Og det mener jeg de har usedvanlig gode muligheter for å klare.

Eneste skuffelsen er selvsagt aksjekursen og interessen for aksjen, men før eller senere løsner det opplagt her også.
Caset er bare gullende godt og vi har ingen økonomiske bekymringer heller, finansiert fullt ut.

26 Likes

Er 90 lav N?

1 Like

Nei, det synes jeg ikke. Men de fleste av de vet vi ikke noe om. De resultatene vi har 5/6 er N lav. :slight_smile:

3 Likes

Noen som vet om et stort tidsskrift som utgis rundt samme dato (11.April) som idioten nevnte?

Om det viser seg at Fimavacc utklasser Hiltonol (poly-ICLC) så er det nok flere som vil prøve.

F. eks i Japan
https://www.cytlimic.com/news/20190107_en.html

1 Like

Om jeg ikke tar veldig feil så virker det som verdens mest kjente oncology journal, CA - A Cancer Journal for Clinicians, i de siste 4-5 mumrene har vært utgitt ca rundt den 11te i måneden, samme dagen som ITOC går av stabelen…

Den kommer ut 6 ganger i året og siste gang 11.Januar så mulig det ikke passer så godt hvis de utgir hver andre måned men spennende blir dette i hvert fall i månedene framover :grin:

https://onlinelibrary.wiley.com/journal/15424863

https://www.scimagojr.com/journalrank.php?category=2730

Published six times per year, CA is the most widely circulated oncology journal in the world, with a circulation of approximately 88,000, including primary care physicians; medical, surgical, and radiation oncologists; nurses; other health care and public health professionals; and students in various health care fields. "

3 Likes

Har en. Flere jeg kjenner som ikke har huslån er noen skikkelige douchebags, håper jeg ikke blir en sånn!

3 Likes

Bere et eksempel

Her ser man at FimaVacc vil treffe midt i smørøyet

Der er alles våte drøm å vaksinere seg mot kreft.
Kan bli en jævlig bombe dette. :bomb:

5 Likes

Å vi som har deltatt i emisjonene skal faen meg ha rabatt på disse :sweat_smile:

Det kan de som kan og vil fortsatt få. Om lag 10 prosent. Slik kan det i beste / verste fall være helt til alle tulipanløkene har kommet seg ut.

PS
Skjønte først nå at du sikta til de nye vaksinene. De bør være helt gratis.

Tror faktisk det er noe i teorien om at «tulipanløkene» skal sitte igjen med litt over 300k langsiktig

1 Like

Har vært opptatt hele dagen og kvelden i jobb, og har ikke tid/energi til å kommentere noe særlig nå, annet enn at jeg synes det meste virker veldig positivt.

Nyhetene fra extention-studien virker veldig lovende. I likhet med Snøffelen tror jeg FimaChem for gallegangs-indikasjonen har veldig gode sjanser for å nå markedet.
Alle indikasjoner hittil ser jo ut til å stadig styrke caset.

FimaVacc? Ved første øyekast ser dette fantastisk bra ut!
Men, jeg er nødt til å studere tallene litt nærmere for å forstå hva de egentlig betyr.
Noe virker litt utydelig og åpent for tolkning, som også endel innlegg tidligere i denne tråden vitner om.

All in all?
Vel blåst, Per Walday! :grin::+1:

9 Likes

Uten at jeg vil præsirere nærmere så forekommer det meg at P. Walday er utrolig sympatisk og er dygtig forsker - men jeg ka ikke la vere med at tænke at han ikke optrader som en CEO.
Fort at sike det kort så ska børsmeldinger komme innen en Q-presentasjon, så hele markedet for lejlighet til at få kennskap til det - ikke kun dem som ser Q-presentasjonen.
Der bliver jo blotlagt børesmeldinger her unner O-presentasjonen - og de forsvinder i virkning når CEO per Valday ikke følger reglerne og offentliggjør den innen presentasjonen.
Han svarede jo Sivertsen direkte at resultater blev presentert i Q-presentasjonen, og den måbende Sivertsen tenkte: Hav sker der her? - for det er jo ikke etter regelmentet.
hører gerne andre inspil om dette emnet

2 Likes

Jeg har eeendelig fått sett gjennom presentasjonen. Jeg opplevde den som veldig betryggende. Synes PW gav gode svar på spørsmålene og fikk belyst godt rundt alt som han kunne svare på. Jeg er spesielt fornøyd med Q&A-delen hvor han viser en stålkontroll og god detaljkunnskap om alle aspekter ved firmaets teknologier.
(En stund var det jo populært å tolke kroppsspråk og jeg synes han ser avslappet ut og det virker rett og slett som han er godt forberedt og svarer med en ro som man bare finner når man har en viss selvsikkerhet overfor sin teknologi)

10 Likes