Bare 4 og 6 som er triggere jeg har tro på. Kanskje 8, men tviler sterkt.
Og klart, hvis 4 overbeviser, la oss si 5 av 7 CR, så er dette en nyhet som potensielt kan doble kursen. Så dette er en veldig spennde trigger!
Bare 4 og 6 som er triggere jeg har tro på. Kanskje 8, men tviler sterkt.
Og klart, hvis 4 overbeviser, la oss si 5 av 7 CR, så er dette en nyhet som potensielt kan doble kursen. Så dette er en veldig spennde trigger!
Investor. Jeg skriver til Gunnarsuarus at jeg tror fimaVacc kommer til aa bli en verdens sensasjon. Finner det litt vanskelige og se hvordan du greier og trekke ut av dette at at den siste opptimist er blitt pessimist;-))) Tror du boer taa en runde med hvordan fantasien i hodet ditt fungerer;-))
Jeg har ikke et ørlite håp om dette men regelrett forventer meget gode fimaVACC resultater.
Det jeg derimot er veldig usikker på er om markedet skjønner eventuelle gode nyheter og/eller om det må avtaler til før kursen kan nå gamle høyder.
Hvis gode nyheter kommer tror jeg desverre en eventuell oppgang vil bli kortvarig. Håpet er jo at pcib jobber med å få avtaler på plass mens de venter på de endelige resultatene, slik at man kanskje allerede har luftet foreløpige resultat med potensielle samarbeidspartnere.
ja de dataene fra exstesionstudiet kan være gull verdt både for kurs og eventuell partner i Asia - just saying
@StockDZ can u pls find out where we will get this Exstensionstudy presentation
Forumet sitter bak, Per og Ronny forran. Føler dette oppsummerer dagens situasjon
PW sa det hadde vært interesse fra eksterne aktører. Blir spennde å se hva som skjer her utover året.
spot on!
54 kr?
5 av 7 CR dobler ikke kursen, da bærer det rett til 200 kr. I am not kidding you.
Jeg tror ikke folk skjønner hvor stor trigger dette er. Glem FPD og FimaVacc.
Med 5/7 CR kan vi så godt som fastslå at fimaChem blir medisin. Husk at det var 1/13 PR og ingen CR i ABC-02 på en sammenliknbar populasjon.
En så dramatisk forskjell i respons vil tidlig komme på radaren til monitoreringskomiteen som vil anbefale å avbryte kontrollarmen. Såvidt jeg har forstått kan dette også gjøres på grunnlag av surrogatendepunkter.
Gi meg gjerne 200kr!!
Ikke at jeg forventer 5 av 7 CR, men jeg har tro på at dobbel behandling gir økt effekt.
Og skulle det klare 5 av 7 så begynner det å bli rimelig mange CR på relativt lav N.
7.4 mrd er lommerusk hvis dobbel behandling gir 5/7 CR. Ikke bare bør LOA økes til 90%, jeg vil i tillegg påstå at
-prisen på produktet øker mye
-tid til launch faller
-tid til peak sale faller
Rett og slett fordi et produkt som virker så bra vil få en unik markedsposisjon.
For å være litt sandesekk og Glein, hva tenker dere om det blir 0 CR og bare PR?
Kommer kursen til å stupe eller vil 7 PR være ok?
Så hva er analysen bak å kunne oppnå 5 av 7 CR for dobbel behandling:
6 av 7 pasienter lever ennå, alle pasientene som har fått dobbel behandling lever ennå pr.des. 2018
1 pasient har falt fra og denne mottok ikke 2 behandlinger med Amphinex
Første pasient i studiet behandlet aug.2017
Teorien er vel oxo at Ascopal effekt trigges / skal kunne slå ut i full blomst med å gi 2 behandlinger med Amphinex.
Så at CR tallet hær kan bli høyt er ingen umulighet!
5 av 7 CR er helt avsindig, det tviler jeg på skjer. Men er vi i nærheten av å gjenta kohort 3 og 5 blir dette medisin ja.
Uansett det er PFS som gjelder.
Husk også at om en pasient Feks har 3 kreftsvulster som behandles og alle de 3 svulstene forsvinner trenger det likevel ikke garantere en CR-pasient. Har det i mellomtiden dukket opp en ny lesjon et annet sted blir pasienten definert som PD. Men man kan likevel være sikker på at en slik pasient får god PFS siden de svulstene som forsvant sikrer god drenasje, og det er blokkering av gallegangene og tilhørende komplikasjoner pasienten dør først av.
Tumorkontroll er uansett nøkkelen til suksess, men dataene må tolkes.
Pfs formelt sett ja, men surrogatendepunktet ORR kan gi komiteen en tidlig indikasjon, og hvis forskjellen er veldig stor, kan gi grunnlag for avbrytelse av kontrollarmen slik jeg har forstått det. ORR er vel en viktig prediktor for overlevelse nettopp i denne kreftformen
Hvordan har du forstått det?
The study includes an interim analysis of PFS followed by analysis of objective response rate (ORR), with the potential of accelerated/conditional marketing approval. In addition, the study contains several other secondary endpoints that provide the opportunity to generate robust comparative data of importance for market acceptance of fimaCHEM as a first-line treatment for inoperable bile duct cancer.
Tror PF2 må være i gang først, men dette er vel uttalt av både JE og PW. Hvis de ser stor forskjell så avbryter deg kontrollarmen pga av etiske årsaker.
Derfor KAN jo også veldig gode data fra extension studiet gi en pekepinn på om dette kan blir en realitet.
Men etter noen år med biotek aksjer så har vi vel alle lært at vi må forberede oss på det værste og håpe på det beste!
God natt!
Dette svarer ikke overhodet på hvorvidt man kan terminere en arm på bakgrunn av tumorrespons alene.
Jeg tenkte på forståelsen av at tumorrespons er nok til å terminere en arm.
Og god kveld!
Siden ORR er sekudærendepunkt, så vil jeg ikke tro at stor forskjell her er nok til å avbryte studiet eller? Hadde vært interessant å høre fra PCIB angående dette.