Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er jo ikke et pci-problem, men flere her inne hadde ikke det kliniske løpet klart for seg.

Disse studiene har faktisk relevans for aksjonærer og ledere i andre selskaper enn pci, og burde ha det her også.

2 Likes

Hvorfor skal du si fra til Bravo om at han har 16 år på seg, den skjønte jeg ikke helt.

3 Likes

Throw-back til dette?

Eller er jeg heller ikke helt med nå?

Vi kan vel uansett være enig om at hvis de får marknadstillatelse basert på interim så er vi alle sammen dypt in the money, og det siste konfirmerende studie vil da kunne dekkes av generert cash-flow og ikke utvanning :smiley:

24 Likes

Så enkelt kan det sies👍. Ti poeng!

3 Likes

Her har du stålkontroll. Flott at du på en enkel, og svært presist måte, gjorde rede for det kliniske løpet @anon21766851 :joy:

Noen må jo informere. :slight_smile:

3 Likes

Særdeles klargjørende , akkurat hva vi trengte mest.

2 Likes

Det er ikke så enkelt som at pivotale fase 2 studier alltid kun gir grunnlag for AA. Det finnes eksempler på legemidler som har fått regular approval basert på fase 2 studier.

Eksempeler på godkjennelser etter fase 2

Såvidt jeg vet har enda ikke PCIB informert om veien videre etter RELEASE. Inntil selskapet selv informerer om dette er det vanskelig å vite sikkert om de vil måte kjøre en ny bekreftende studie etter RELEASE for regular approval eller om den endelige OS-analysen av RELEASE kan gi opphav til regular approval.

9 Likes

Dette innlegget er ikke rettet mot Boykie men den og de som kommer drassende med fase4 under PCIB tickeren …hva er motivasjonen for slik oppførsel?

Poenget er at det eneste en investor trenger å vite for å ta stilling til om vedkommende skal handle PCIB når det kommer til fimaCHEM er at det snart starter en pivotal fase 2 studie i IGGK.
Avsluttende fase 2 studie.

Alt ligger til rette for at den uavhengige kontrollgruppen vil avslutte kontrollarmen lenge før studien har gått hele tiden ut.
Dette forutsatt at en kan gjenskape de foreløbige kliniske dataene.

Alt annet er støy.
Å komme drassende med fase 4 under PCIB tickeren , hva i alle dager er meningen med det?

Motivasjonen for å skape inntrykk av at veien frem til punktet hvor aksjonærene kan høste er mye lenger og mye mere kostbar enn forutsatt for PCIB ligger jo helt opp i dagen.
PCIB med mikro-omsetning og hårdt prøvde aksjonærer og med langvarig kursfall skal altså måtte høre på det vissvasset som er dårlig kamuflert sabotasje mot PCIB .

Så vil en selvsagt svare denne posten med at haleluja-gjengen ikke tåler sannheten og kritikk og negative forhold ved selskapet.

Hvor er den negative kritikken her?

Saken er en ikke-sak uten konsekvenser eller betydning/innvirkning for produktutviklingen til PCIB.
Fase 4 har intet å si for godkjenning og salg av det ferdige produktet.Ei heller for studien og godkjenningsprosessen og er ikke en særskilt sak for PCIB men gjelder alle farma selskaper som utvikler medisin.

Skuffende og utspekulert.
Slike slag under beltestedet var vanlig på HO forumet så det er bedrøvelig å konstatere at samme fremgangsmåte brukes på dette forumet.

Den eneste motivasjonen jeg er i stand til å se i denne saken er å skape usikkerhet og inntrykket av at veien til ferdig produkt koster mere enn forutsatt og tar lenger tid enn forutsatt noe som er så langt fra sannheten som det er mulig å komme.

Skuffende

13 Likes

Voldsomt til reaksjon. Som en respons på påstand ovenfor om at full godkjenning forelå etter release, så sa jeg ifra om det mest sannsynlig ikke stemmer. Var ikke verre enn det.

Edit. Rull inn.

1 Like

Godt FDA og EMA har gitt PCIB randomisert pivotal fase II privilegie og mulighet for AA basert på interim resultater og ikke styres av vår synsing og egne gitte emojies😂

Glein, jeg tror ikke at du er så tungnem at du ikke skjønner at markedsføringstillatelsen er det som er poenget her.

5 Likes

Men @Snoeffelen, dette var noe av det første jeg poengterte i dag. Å oppnå AA er det viktigste, alt annet kommer i andre rekke. :slight_smile:

2 Likes

Dette er selvfølgelig helt bevisst. Ting tas ut av sammenheng for å lage et problem og resten følges opp med halvsannheter. Ufin måte å kommunisere på spør du meg.

6 Likes

Er egentlig en ganske tålmodig type, men skal innrømme at jeg blir ganske provosert av Glein.
Eksempelvis bruker han begreper som «endelig godkjennelse» og lar det tilsynelatende stå i motsetning til AA, vel vitende om at AA gir markedsføringstillatelse. Og samtidig bruker han det begrep som endelig godkjennelse, som hverken er riktig eller galt til å forvirre, og som han ikke kan bli tatt på ut av kontekst.
Merker at det blir en heldagsjobb å korrigere nyansene hans som oppplagt er ment å forvirre, og da oppnår han seg å bli «uimotsagt».
Glein opptrer tidvis som en liten slange, og jeg tror han bare skal få lov til holde på, jeg har ikke tid til å korrigere alt tullet hans.

26 Likes

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

This topic was automatically opened after 4 hours.

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet