Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Den som tier samtykker…

5 Likes

Interessant video om å aktivisere immunforsvaret til bekjempelse av hjernesvulster:

Må potensielt være effektivt med fimaVACC/CHEM-teknologien?

6 Likes

Det er vel “ongoing” discussion, så her ligger de sikkert lavt frem til det eventuelt skulle dukke opp noe avtale. Veldig bra funn dette her!

9 Likes

Meget interesant, både Vac og Chem vi ha gode muligheter på gliblastoma.

11 Likes

Har vel ikke noe med PCIB å gjøre, men tar det med her likevel siden PCIB og Merck har vært koblet tidligere:

  • Han forteller at stoffet brukes til celleforskning ved universitetet.
  • Universitetet skal i neste omgang gi beholderen med 25 gram kaliumcyanid tilbake til leverandøren, som er det tyske farmasiselskapet Merck.

Nå er dette bare en long shot siden jeg ikke har den ringeste anelse om dette kan kobles til PCIB eller ikke. Så fint å evt få det avkreftet av noen som kan mere om dette.

  • Cyaniden som kom fra Merck (PCIB sin samarbeidspartner?) ble stjålet 25. februar.
  • Sykehusinnkjøp mener at flere rutiner for legemiddelhåndtering er brutt.
  • Gaël fikk fyken eller sa opp den 28. februar.
1 Like
1 Like

Det gir mening. Rykter jeg hørte på Kløfta i dag skal ha det til at Ronny og Per ble arrestert ved et gårdsbruk i Gjerdrum. Per ble udramatisk lagt i bakken utenfor låven, mens Ronny gjorde stor motstand og slåss med en schæfer i møkkakjelleren. Gruer meg til meldingen mandag morgen, markedet tar ikke lett på denne type ting.

Ikke rart cashburnen har vært så lav når de stjeler alt av materiell direkte fra transportene til Merck.

2 Likes

Hvordan er det med godkjente «abstracts, late- breaking», blir de evt annonsert rett før en konferanse el. med en gang når de har sendt inn og fått det godkjent?

Takker🙏

2 Likes

Siden opprinnelig melding ble editert kan jeg forandre jeg og. Ser at min forfølger allerede har sett at det ble rart svar.

3 Likes

Alle abstracts blir offentliggjort samtidig og også late-breaking(blir offentliggjort nærmere konferansen). Dato for offentliggjøring for den aktuelle konferansen står helt sikkert på den aktuelle konferansens nettside.

3 Likes

Det er så stille at selv småprat tråden går helt i hi.

Hvor blir det av bull meldingene våre… På tide vi får startet årets papiroverskudd :wink:

4 Likes

The småprat thread needed a bit of a quiet period if you ask me…

12 Likes

Begynner å nærme seg et par spennende konferanser. Allerede om 11 dager så er det konferanse i Taiwan etterfulgt av Bio Europe Spring i Sveits. Det er ihvertfall noe å ta med seg :slight_smile:

Og for min del er de neste to spennende triggerene som er i vente er dybdeanalyse av fimavacc resultatert og first patient dosed som vi forhåpentligvis har på plass i løpet av H1 som det er 3 måneder igjen av.

image

12 Likes

Hvis de ikke rekker FPD inn 3 måneder så har de jo faktisk nesten en hel måned til på seg for å være innenfor guidingen :wink:

2 Likes

Kan bli ett meget spennende 1H…:crossed_fingers:

5 Likes

Håper no det kommer oppdateringer til første konferansen eg da!

2 Likes

Haapet er at PCIB blir annerkjent for aa levere verdens beste leveringsteknologi for medisiner. H1 resultatene fra extension studiet og kreftvaksine studiet blir veldig avgjoerende i saa maate. En klinisk avtale med en av vaare 7 fimaNac partnere ville ogsaa bidratt stort i en slik sammenheng. Jeg tror vi vil naa dette maalet, etterfulgt av en aksjekurs som gaar til himmels.

4 Likes

Topp 50 anyone?:ok_hand:

Våre nederlandske “venner” har kjøpt 5.851 aksjer, det er faktisk største endringen i Topp 50 denne uken bortsett fra en ny investor på plass 50 Optimuspistor AS med 100.000 aksjer (men de kunne nå evt ha 99.000 fra før).

9 Likes

Det er vel andre uken på rad at de ikke har redusert noe særlig, men kjøpt et ubetydelig antall.

Jeg husker ikke hvem som foreslo det, men det ble spekulert i at de skulle ned til et antall som tilsvarte 1 mill euro, enn så lenge ser det ut til å kunne stemme. Personlig var jeg i den oppfatning av at de skulle helt ut, men slik det ser ut nå tror jeg ikke at det stemmer lenger.

Da er vi kanskje kvitt salgspresset og det hadde jo vært fint!

6 Likes