Jeg mistenker at kursen er for lav for nederlenderne. De er antagelig ikke i penga lenger. Så da blir de long inntil videre.
Ville avventet til kursen kommer opp mot 28 ei uke før jeg ville konkludert med noe angående nederlendernes salg
Det gir mening, så jeg er enig med dere begge
De blir nok sittende til det kommer nyheter, da dumper de vel resten av beholdningen sin.
Beklager, endringen var forrige ukes endring. Jeg finner listene på Stocktalk og de bruker å oppdatere hver mandag, men de har visst sviktet denne uken. Det var altså forrige uke de kjøpte disse 5.851 aksjene. Takk til den som sendte meg en mail og gjorde meg oppmerksom på dette.
Jeg mistet T-50 listene etter nyttår og da jeg etterlyste T-50 fikk jeg følgende svar fra Netfonds 23. januar:
"Til våre kunder med sanntidsabonnement med dybde for profesjonelle.
Oslo Børs har ikke lengre rettighetene til 50 største aksjonærer og
prisen fra VPS for dette er såvidt kostbar at Netfonds ikke kan
distribuere dette."
Vi får i alle fall håpe at interessen tar seg opp. Nå er den på et absolutt bunnivå.
Men vi må vel bare være fornøyd at vi fremdeles er over 25 (på 1 aksje)…
Lothian
Ja
Nå er vi på den absolutte bunn.
Det er nettopp da man skal kjøpe
Må da for faen få en safetymelding snart.
Edit
Da løftet jeg kursen 10 øre
Skjønner fint lite av biotec, mens børs er komplett umulig å forstå noe som helst.
Verdien er halvert, men selskapet, tør eg påstå, er solid styrket siden toppen.
- Hiltonol utklasset på den viktige CD8 - T-celler i forbindelse med vaksinering.
- Finansiert til interimavlesing.
- 6 av 7 lever i extension.
- cohort 4 er superbra.
Mener vi de neste to-tre årene går inn i en periode hvor vi kan få gode og store partner innenfor alle tre områdene. Blir utrolig viktig å få en kapasitet som ny CBDO.
ja, skjønner ikke noe eg heller.
På tide de får solgt litt vaac og mRNA-teknolog , gjerne for 10 milliarder NÅ !
Seigpining , hverken mere eller mindre.
Viktig å holde fokus på “ballen”
FRU STOCKMANN
Ja, de har været svært grove imod dig her i byen, Tomas; men behøver vi da at rejse helt ud af landet for det?
DOKTOR STOCKMANN
Tror du kanske ikke plebejerne er ligeså næsevise i de andre byer som her? Å jo, du, det blir nok omtrent hip som hap. Nå, skidt; lad køterneglæfse; det er ikke det værste; det værste er, at alle mennesker er parti-trælle hele landet udover. Ikke for det, – det er kanske ikke ligere i det fri vesten heller; der grasserer jo også den kompakte majoritet og den liberale offentlige mening og alt det andet djævelskab. Men forholdene er storslagne der, ser du; de kan dræbe, men de sejgpiner ikke; de klyper ikke en fri sjæl med skruestikker ligesom herhjemme. Og i nødsfald så kan en jo holde sig undaf. (går henad gulvet) Dersom jeg bare vidste, hvor der var en urskog eller en liden sydhavsø at få købt for en billig pris –
Helse og bioteknologi representerer en av de store globale vekstsektorene i årene som kommer. BI-forskerne stiller nå spørsmål om de norske biotekbedriftene klarer seg når de ikke har noen markedsmessig eller kapitalmessig drakraft fra andre næringer i Norge. – Vi kommer til å utvikle nye, avanserte kunnskapsbedrifter for utenlandske eiere, slik vi har gjort innen IT og farmasi, spår Reve og Sasson.
https://forskning.no/partner-bransje-maritim-fangst/tre-globale-vinnernaeringer/728389
– Én viktig sak er formuesskatten. Våre investorer må betale formuesskatt på de investeringene de har gjort i oss. Siden utvikling av legemidler tar lang tid og har svært høy risiko må de betale formuesskatt år etter år for aksjer som ofte ender opp med å være null verdt, sier Arnesen.
Ja, har blitt mye bioteknologi fradrag gjennom årene, men jaggu skal eg betale min andel skatt med glede om PCIb kunne repriset dit vi vil ha den:chart_with_upwards_trend:
Vel, da har eg gjort min “plikt” og lastet opp 4K ekstra de siste dagene.
Har aldri hatt flere PCIB enn nå.
Nå får det bare briste eller bære…
Lothian.
Nå var jo dette også ment som en oppfordring til resten av dere å ta et ekstra tak, men ser ingen reaksjon
Lothian
Hva konkret er det vi sitter og venter på nå? Er det fimaVACC oppdatering ? Kan noen forklare enkelt ?
I dag ligger vi vel ihvertfall godt an til laveste volum siden september 2016.
jaja Lothian, en får ompostere litt da
Se der ja. Skal ikkje mer til å få smilet frem…
Lothian
ja, men no holder det