Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er NAC de bruker…

3 Likes

NAc + VACC.
Det ble diskutert tidligere dette og konklusjonen var vel at Bavarian også kunne være involvert i VACC’n.
Tror DZ var sentral i den diskusjonen.

Men offisielt …kun NAc , riktig det.

3 Likes

Mener det var fra kvartalsrapport fra Per Walday(eller muligens radium) at han forklarte at det var snakk om en avtale hvor teknologien til PCI Biotech skulle brukes i vaksine®, men at det var NAc teknologien som skulle brukes. Så slik jeg forstod det så var det ikke relatert til fimavacc. Kan grave litt videre på dette, men er ikke selv kjent med ihvertfall at vacc skal være involvert her.

6 Likes

Det er vel snakk om antigen(RNA osv) vaksine. Har forstått det slik at alle samarbeidene er en form for vaksine, Men om det er levering av nykleinsyrer så faller de inn under nac?

Tror mest at jeg er helt på bærtur, så om noen kan klargjøre er det fint.

1 Like

:eyes:
:nose:
:wavy_dash:

Har vært stille fra alle kanter her. Stille som graven fra selskapet så da blir det vel stille på forumet også.

1 Like

Per Walday sa at de har høye standard når det kommer til børsmeldinger. Derfor de utelot børsmeldinger om at Burger kom inn i advisory board, REK godkjenning, og det de presenterte av fimavacc på Q4.

Vi får se om han lever opp til ordet sitt. Han sa også at PF2 skulle starte early 2019. Tiden går fort.
Jeg er glad for at jeg har en jobb der dagene går fort, ellers ville jeg vært deprimert av denne seigpiningen.

6 Likes

Så raskt kan det gå når det først smeller:
Shares of Bio-Path Holdings Inc. shot up another 130% on Thursday morning, one day after the company announced an update to its Phase 2 trial data on prexigebersen, a potential therapy for patients with acute myeloid leukemia (AML). The tiny biotech was the most heavily traded stock on the Nasdaq on Wednesday afternoon, with shares rocketing 160%. The trial enrolled 17 patients and looked at the safety and efficacy of prexigebersen combined with low-dose cytarabine compared with just low-dose cytarabine alone.

7 Likes

Hva har det med PCIB å gjøre?:face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Hva som skjer med et biotek-selskap på Nasdaq sier vel uansett ikke stort om hvordan nyheter evnt blir tatt imot her ?

How long would you be willing to wait for a drop of the black stuff in Dublin? After 69 years, one of the longest-running laboratory investigations in the world has finally captured the fall of a drop of tar pitch on camera for the first time. A similar, better-known and older experiment in Australia missed filming its latest drop in 2000 because the camera was offline at the time. https://www.nature.com/news/world-s-slowest-moving-drop-caught-on-camera-at-last-1.13418

2 Likes

Her må det inn med teskje skjønner jeg. Forteller litt om livet til en biotekinvestor. Lange perioder med venting, før man plutselig får betalt i løpet av noen få dager. Tenkte det kunne være en fin trøst for de som er motløse.

12 Likes

Det kom slik jeg ser det svært positive nyheter på Q4 presentasjonen. Og det har det også gjort før uten at jeg kan se at det i noen vesentlig grad har vist seg i kursen. Så har jeg nok mistet mye av troen på at nyheter nødvendigvis betyr stort. Inngåes det en kommersiell avtale så blir det vel kanskje noe annet.

4 Likes

Det er stor forskjell på postive indikasjoner og positive nyheter.
At PW letter ørlite på sløret angående VACC og ellers gjør en god figur, det gir ikke kursløft.

Det eneste som kan løfte kursen i denne bransjen her er solide, kliniske data.

1 Like

Det blir litt som at andre skal måtte legge sammen 2+2 for en, syns jeg, istedet for å vise interesse nok til å gjøre det selv. Når verdsettingen er som den er her for disse norske selskapene så er det vel tross alt også fordi det er såpass få som er interessert nok til å legge sammen to og to selv ? Kursen er nærmest frakoblet det fundamentale, det er ikke mindre sant nå enn i høst. Er det normalt i feks USA og på Nasdaq, som ble trukket frem som eksempel her ovenfor ?

3 Likes

Utrolig frustrerende bilde av kursutviklingen der kursen nå ligger der den lå før den store nyheten som kom 20-12-2017…

2 Likes

I noen grad er det det ja, for prekommersielle biotechs.

3 Likes

Det var kun på Q3 han sa “early 2019”. Skriftlig var det 1H19. På Q4 var det 1H19 både skriftlig og muntlig - sikkert konferert med sine “communications experts”, vettu :rofl:

Forøvrig er det ganske komisk at antall innlegg på TI overstiger antallet handler i aksjen per dag med god margin i flere uker nå.

12 Likes

Haha

2 Likes

For hver dag som går, vil de guidede nyhetene bli meldt tettere og tettere etter hverandre. En “flertrinns rakett” av det som forhåpentligvis blir gode fundamentale nyheter. Jeg håper virkelig FDP pivotal kommer snarest slik at det offisielt blir bekreftet at vi er i gang. Ettersom de nå har alle nødvendige godkjenninger på plass i Norge og hatt det en god stund, bør det være mulig å håpe på en snarlig melding. Med resultatene som vist så langt i et lite marked som Norge, skulle en tro at resultatene sprer seg raskt i miljøet og økt interessen for å delta.

5 Likes

Handelen i PCIB er på grensen til latterlig.

Alle som tror på PCIB er tilsynelatende fullastet, “ingen” er interessert I å selge noe volum under 25.

Så da er det bare å spille “the waiting game” slik vi har gjort i månedsvis.

Per og Ronny ser ut til å ha VELDIG god tid, så dette blir nok en gang en test av tålmodigheten…

Lykke til.

Lothian

3 Likes

Den som venter paa noe godt, venter ikke forgjeves;-))

4 Likes