Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ny konferanse om 1 u:

3 Likes

Konferanser betyr tydeligvis ingenting lenger. Intet nytt før, ingen kopi av presentasjon og intet nytt eller noen konkrete resultater etter konferansen.

Eller er det i 2025 vi kan forvente noe fra disse aktivitetene i 2019?

Ja, eg overdriver bevisst.

Men ventingen på viktige nyheter fra PCIB er som teaterstykket “Mens vi venter på Godot.”

Beckett var kanskje en biotek-investor?

Lothian

3 Likes
10 Likes

I forhold til den som var nå i helgen så var de kun listet som deltaker uten å presentere noe. Når de presenterer noe så pleier det å bli børsmeldt.

Generelt sett så skjer det vel også som du sier ikke så mye direkte på konferansene. Det er vel mer å bygge relasjoner som det over tid kan bli avtaler ut av. Så selv om det er slik jeg ser det viktig og positivt at de deltar, så kommer ikke resultatene av dette i løpet av dagene hvor de er på konferansene.

8 Likes

Snart er det 1,5 år siden den “forløsende” meldingen som kom 20.Desember 2017. De fleste av oss pisser vel i flaske før en ny forløsende melding kommer :rofl: Jeg holder på aksjene men det er bare fordi jeg vet med 51‰ sikkerhet at jeg kommer til å bli rik som få…

13 Likes

Det er lov å gå på do i mellomtiden altså, vet ikke hva du har hørt om retningslinjene rundt dette?

5 Likes

Fått noe svar på din henvendelse?

1 Like

Vet ikke om denne er henvist til tidligere. Doktoravhandling fra 2H 2018 ved bruk av 3D kreftstruktur for PCI/PDT i bryst- og eggstokkreft. Thesis

Ta en kikk på side 3 og 4. Kan muligens være en vei til mer effektiv in vitro studier. Ikke så viktig for kursen på kort sikt, men viser jo at universitetsmiljøene kjenner godt til teknologien.

10 Likes
3 Likes

Jesus… Jeg har en doktorgrad som selv min mor ikke gidder lese, og så hoster du opp to mastergrader til allmenn belesning?

Dette bryter med all akademisk etikette og vil heretter be om at all type publikasjoner under PhD- nivå holdes unna offentlighetens skue :skull:

#sånngårnuhdaganiPCIB

4 Likes

Tar en til slik at du ikke går tom i kveld

5 Likes

Har ikke fått noe svar på hverken den eller den angående The research collaboration with Medlmmune and UKRI and PCIB

Feeling left out :cold_face::blush:

4 Likes

Hvorfor er PCIB billig på dette nivå?

Hvor mye cash har selskapet.
Hvor lang tid til markedgodkjennelse
Hva er effekt dataen
Hvor stort er markedet
Hvor stor er usikkerheten

Alt dette står i 4Q18 :slight_smile:

8 Likes

Fordelen med PCIB er at de har lite konkurrenter. Men caset ligner mye på NANO i utvikling. Så det er bare å ta på seg tålmodighets buksen…

3 Likes

4 posts were merged into an existing topic: Biotekaksjer

Ser at kjøper siden bygge seg opp

6 Likes

Litt av en spread mellom 27 og 30.10

Kursen hadde gjort en et enormt byks nå om det tikket inn en positiv melding.

4 Likes

Forstår ikke de tørr å i det hele tatt ligge i boka, om den stikker så tror de den stopper 10% opp ??

3 Likes

I bio-tech så et tålmodighet mer lønnsomt en å handle raskt. For den BOOMEN du snakker om kommer garantert mye senere en det du tror.