Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Da er det jo bare å selge hvis du tror det da…:wink:

Jeg tror boomen kan komme anyday

3 Likes

poenget er at etter 1,5 år , så ligger de på salg 1 kroner over eller 3 kroner over. og vips så har du ventet 1,5 år og kursen er 5kr over der du datt ut…

4 Likes

Enig med deg. Vi vet at resultatene er klare i fimavacc og det er kommet signaler på at de er gode. Hvor gode gjenstår å se, men dess lengre tid det tar, dess mer revolusjonerende er de og til større blir kurseksolosjonen når det smeller. Det vil samtidig si at dess lengre tid det går, dess vanskeligere blir det å komme seg ombord til en fornuftig pris den dagen kursen skyter mit himmels. Ikke glem atvi fortsatt befinner oss 10% under emisjonskursen. Man burde skjønne at det er grisebillig, for åsi det mildt.

4 Likes

Den kommer ikke i dag, med stor sannsynlighet ikke i morgen heller. Og sannsynligheten for neste uke er litt større en de kommende dager.

Jeg snakker ikke om å kjøpe/selge ALT på dagen, men å spre handelen over flere dager/uker/måneder. Det er den strategien de aller, aller, aller fleste store investorer bruker.

Lurer på hvorfor det???:thinking::thinking::thinking:

1 Like

Vi er allerede for lengst på overtid for forventet trigger. Da kan det mest fornuftige være å handle på dagens billigsalg nå når muligheten faktisk er der!
Jeg har ingen tro på at dagens lave omsetning skyldes din teori om at store investorer sprer sin handel. Jeg er rimelig sikker på at den egentlige grunnen er at selskapet går under radaren for tiden.

5 Likes

Si det… Nå kjenner jeg mye mindre til PCIB en det jeg kan om Nano.

Men en ting som er slående likt er hvor “raskt” triggerne skal komme. I Nano har vi ventet i 2 år!
I PCIB har denne perioden vart i 2-3 måneder?

Det er ikke alltid det er like relevant å sammenligne epler med pærer, selv om begge deler hører under begrepet “frukt”.

Det var vel noe de fleste skjønte ut fra dine generelle betraktninger…

6 Likes

Den har vart i 2 år her også, bare sånn til info…

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/05/PCI-Biotech-Q1-2017-Presentation.pdf

2 Likes

Og du arresterer de fleste som mener at fimaVACC skulle ha kommet for lenge siden?

PCIB får heller knalle til med 2 kommersielle avtaler samtidig som de presenterer fimaVACC…da kan det bli artig.

Lothian

6 Likes

Ho ho, ja det kan bli litt av en himmelferd!!

3 Likes

Helt riktig, nå har vel gått så pass lang tid med fimaVacc. Håper det er virkeligen verd med denne ventingen.

1 Like

Har ikke slike “knall nyheter” en tendens i å gjenspeile seg med økt volum i forkant?

Spesielt med selskaper som har lavt volum… Selv PST klarer ikke å holde tett med sprengstoff av nyheter :wink: Hvorfor skal det være mer seriøst i PCIB og fra de andre aktuelle aktører?

1 Like

Jeg foreslår Londonmannen`s innlegg på blå resept som kur mot depresjon! :wink:

4 Likes

Og Lothian sine innlegg hvis man er inne i en manisk periode!:wink:

3 Likes

og FakeNews sine som noen som desperat vil inn :wink:

4 Likes

Forskjell på kommunikasjon i biotek.
Targovax melder. PCIB holder tyst.
Begge selskap deltar på:

PCIB sin kommunikasjon kan beskrives som forsiktig og konservativ. Milevis unna «hausse» meldinger😂

3 Likes

Jo, gjerne en dag og to i forkant. Men da har du allerede latt sjansen i billigsalget gått fra deg…

2 Likes

Ingen ting er så galt at det ikke er godt for noe. Det er jo beklagelig dersom noen av aksjonærene i PHo er deprimerte. Kan ikke se at der skulle være en grunn til det dersom man evner å kaste et blikk inn i en ikke for fjern fremtid. ;-))Ja, jeg er optimistisk, dersom det skulle være noen som tviler på det. Da er det greit å være Brann supporter. Det gir en viss balanse i hverdagen.
Ha en forrykende god dag!

3 Likes

Joda, men her ligger det ganske sikkert mye godt og venter på å bli offentliggjort. Føler meg rimelig sikker på at allmuen ville vært oppdatert om fimaVACC hadde gått gæli.

2 Likes

Hvor er forskjellene mellom PCIB sin samarbeids-ordning med selskapene innen fimaNAc og TRVX sitt anonserte samarbeide innen Zelluna ?

PCIB har “aldri” reagert når det annonseres samarbeide med andre selskap , ikke engang med bavarian mens TRVX får godt trøkk med en samarbeidsavtale / lisensiering med en partner som på sikt skal gi upfront payment til TRVX Fra et miniselskap uten midler.

Full honør til det som skjer i TRVX men hvorfor skal kursene gå så bra i TRVX mens PCIB ikke reagerer på “tilsvarende”

https://newsweb.oslobors.no/message/471958

Besynderlig :thinking:

3 Likes