Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Nu kør vi​:sparkler::sparkler: Herlig​:grinning::grinning:

2 Likes

Flere enn meg som forventet mer effekt av dobbel behandling? 33% ORR om jeg forstår det rett.

2 Likes

Det er vanskelig å tolke dette, det står at 5 pasienter har fått to behandlinger og at 5 pasienter er i live, alle har fått to behandlinger.
3 av disse 5 har “measurable disease”, betyr det at det to siste har hatt en komplett respons?
Hvis det er tilfelle, hvorfor ikke skrive det i klartekst?

1 Like

Hva betyr dette? Hadde to av dem ikke tumor ved start av studien? Hvorfor var de inkludert? Når tas baseline-målingen? Eller er det pga at de radiologiske bildene ikke lot seg tolke?

1 Like

Tolker det som at ikke tumor er målbar ihht kriteriene de bruker, ikke som at 2/5 har CR.

1 Like

Enig der, tipper 2 av 5 ikke er målbar enda eller?

Kan ikke være “enda”. Var jo baseline de ikke hadde. Den dukker jo ikke opp etterhvert

1 Like

Stemmer, leste for rask igjennom her.

1 Like

Hva tenker du om MOS på 12 mnd, med 5 fortsatt i live?

Den biten er det kanskje ikke noe å legge vekt på pga lav N ? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det er jo positivt at alle 5 pasientene som har fått dobbel behandling er i live, da vil vel MOS fortsette å øke.

3 Likes

Det står ikke at de 5 med dobbel behandling er i live, men at 5/7 er i live.

1 Like

Sannsynligvis.

Det som er sikkert er i all fall at OS vil øke, uten at vi vet hva det er pdd.

3 Likes

Må lære deg å lese @anon21766851

8 Likes

Det har ingen relevans for spørsmålet mitt. Samtidig er påstanden din feil :wink:

2 Likes

Grei nyhet, men det er vel ikkje noe breaking news her?

Safety var vel allerede på plass og alle hadde forventet bekreftelse fra CRC.

Ser at noen prøver å utnytte misforståelser av det PCIB skriver videre i meldingen.

Er visst vanskelig å kommunisere presist med markedet…,

Lothian

2 Likes

MOS vil forsette å øke til 4 av 7 er døde. Altså på dødsdagen til nr 4.

1 Like

For meg virker det som dere tolker dette feil. Correct me if i´m wrong altså, men baseline settes vel før PCIB behandling?

Altså er dette bare en oversikt over sykdom før PCIB behandling?

2 Likes

Glein: “Five patients were alive at last censoring (December 2018 . mid-February 2019), which all had been treated with two fima_Chem_ procedures.”

Det må vel nødvendigvis bety at de 5 som lever har fått dobbelbehandling?

5 Likes

Det er riktig, men om du bare tar med dem som har fått to behandlinger, så vil jo MOS fort kunne bli meget bra på de fem. Ser det som mest relevant her.

6 Likes

Kan virke som hele markedet har vansker med å tolke meldingen…

1 Like