Vi har ingen garantier, og PW sier selv at det er stor risiko knyttet til PCIB. Kanskje vi får melding om at studien legges ned? Det er i så fall ikke i første gang det skjer.
Noen småaksjonærer begynner å bli nervøse og dumper ut ihvertfall, vi andre kan bare vente på bedre tider :=)
Er det influensa eller andre ting som pågår?
Du tuller nå, hvis du tenker på fimaCHEM.
Ventetiden er alltid mer eller mindre frustrende.
Lothian
Jeg tenker på fima VACC. Et worst case scenario.
Fima CHEM er vel det sikreste kortet pr. nå.
Etter å ha uttalt på Q3 at resultatene var “very promising”??
Studien er jo ferdig…?
fimaVACC-studien er ferdig. Så jeg vet ikke helt hva du mener med at studien skal legges ned. Den store risikoen i VACC er at resultatene ikke er gode nok som vil da føre til at de vil slite med å utlisensiere dette.
Legge ned en studie som er ferdig…
La oss slippe lavmål som på HO her. Vær så snill!
Men hvorfor svarer ikke selskapet og hvorfor trekker de seg fra konferanser.
De må i så fall være veldig små, for de 3 dagene med lavest omsetning siden august var i dag, sist fredag og sist torsdag.
Mao ned med ganske mange prosent på rekordlavt volum.
Må igjen minne om at da PW uttalte at resultatene var “very promising”, var de med meget stor sannsynlighet ferdig. Det som gjensto var kvalitetssikring av en tredjepart. At denne da nå skulle konkludere med at dette var mislykket, ville bety at PCIB selv var helt på jordet i sin optimisme. Hvem tror noe slikt er sannsynlig??
Det er det jeg tenker på, Smerdim… - At resultatene ikke er gode nok. Et worst case som sagt…
Jeg deltok i emisjonen på 7 kr så jeg er ingen fersk aksjonær. Jeg har med andre ord stor tro på selskapet.
En omsetning på 823.533 kr og 30.559 Lommerusk og nervøse smågutter idag.
Aldri har vi vært nærmere målstreken. At folk tørr å selge nå!
Jeg har også stor tro på selskapet, men jeg kjenner at engasjementet og gleden av å være PCIB-aksjonær har forsvunnet litt. Det er en blanding av lang nyhetstørke, stort papirtap og aksjen er ikke like volatil som den var før. Håper det bedrer seg utover året, fordi jeg husker jeg storkoste meg med all den haussingen og optimismen før emisjonen traff. Det morsomt var da PCIB la ut ett nytt fancy selskapspresentasjon på nettsiden sin en gang i juni med bilder av alle ansatte. Da var det mange, inkludert meg, som var sikre på at nå kommer partneravtale snart. (HO)
Morro når kursen svingte fra 40-60 ofte. Nå har den vakla mellom 25-28 alt for lenge nå.
Føltes ihvertfall godt å sitte gjennom dette “fullfinansiert” og avventende på nyheter og det som forhåpentligvis viser seg å bli ytterligere milepæler fra selskapet.
Vært et kjedelig halvår, uten tvil. Men å sikre full finansiering er helt avgjørende for et biotekselskap uten et produkt på markedet. Vi står mye sterkere rustet nå enn før. Er vell heller Ingen nye konkurrenter som foreløpig ser ut til å måle seg mot PCIB ?. Vi går straks i gang med registreringsstudie, og vi venter Fimavacc publisering i samarbeid med en ledende ressurs innen feltet. Samtidig ser safety foreløpig ut til å være i boks mtp dobbel dosering i registeringsstudien. I tillegg har all planlegging, og koordinering med EMA og FDA vært med på å bygge en vei mot markedet og gi oss et lys i enden av tunnelen.
Forsinkelser er blant de negative, men de forsinkelsene er forhåpentligvis snart historie, og vi går endelig i gang Da sitter ihvertfall jeg klar, og håper markedet etterhvert vil verdsette dette så vi kan tjene noen peng
Greit å se litt på siste poster fra oktober - ESMO - når dagene er litt mørke. Blir ihvertfall ikke nedtrykt av det På torsdag skal søknaden drøftes hos REK, så det skjer jo noe hele tiden.
Var det ikke Nucana som skulle starte sitt fase 3 studiet i 2018? Noen som kjenner til status på det, eller er guidingen like rufsete som PCIB sin…
I grunnen litt rart at omsetningen les: kjøpslysten er så liten nå rett før vi fårhåpentligvis får noen viktige svar.
Noen er på bærtur her. Vi vet bare ikke hvem.
Siden det kun er rundt en maaned siden vi mottok 2 boersmeldinger fra PCIB, saa er det ingen nyhetstoerke som noen paastaar.
I tillegg jobber PCIB med aa planlegge igangkjoering av P2 studiet. med aa presenter extension studie resultater, med aa presentere fimaVacc resultater, med aa inngaa avtaler med nye og gamle partnere, med aa presentere sine produkter paa konferanser verden rundt, osv., osv.,
De har nok og gjoere. I tillegg har de plikt til aa melde nyheter fra studier naar forskningsanalysene er ferdige. Det eneste vi vet om fimaNac og fimaVacc, er hva PCIB har meldt saa langt. Several Strong respons og very promising.
Vi kan ikke gjoere annet enn aa krysse fingrene og haape at det gaar bra. Men statistisk burde vi regne med noen tilbakeslag. Vi kan haape de ikke kommer, men vi vil ha mer enn flaks hvis alle tre forretningsomraadene skulle vise seg aa bli suksessfulle. Men jeg haaper inderlig at hvis ikke begge blir suksessfulle, at hvertfall enten fimaNac eller fimaVacc blir sukessfull ved siden av fimaChem. Skal vi naa skyhoeye kurser for PCIB aksjene vaare er det noedvendig.
Og er det riktig at PCIB avlyser konferanser, saa maa det skyldes at det har dukket opp noe enda viktigere aa gjoere…for det er salg. For har de ikke tid til det, maa det vaere noe som er enda mer positivt som opptar tiden deres…;-)))
Alternative er at det har dukket opp safety problemer i extension studiet, og at fimaVacc studiet viser for svake resultater. Og det jobbes med aa rydde opp i dette. Hva tror dere?
Det er bare en ting som er sikkert. Vaare spekulasjoner, paavirker ikke resultatene PCIB jobber med.