Sendte mail om vi kan forvente oss flere analyser av selskapet, og om PCIB har vært i kontakt med meglerhus. Ronny svarte at analyser utover Arctic i dagens situasjon vil være analyser som PCIB må betale for . Per i dag er vurderingen at PCI Biotech ikke ønsker å betale for en slik analyse.
Kommer det ikke en godmeldingen i morgen om abstract fiser vi nok tilbake til 25-26 NOK igjen. Sånn fungerer dette…
Er opp 7k på Targo siden jeg skrev det innlegget for 1 time siden artig med litt bevegelser. Ser ut til at jeg tok feil ang. lovnaden om lav stemning ^^
PW har allerede opplyst at fimaVACC-resultatene er gode. Når de kommer vet vi ikke. Og kommer de i morgen bør PCIB etter hvert kunne komme seg opp på tidligere nivåer fra før emisjonen.
lander fimaVACC`en på noe i nærheten av hva vi har indikasjoner på, så vil det nok dukke opp en analyse på selskapet tenker jeg.
Husker ikke helt hvor SS jobber nå, men ingen umlighet at det kan komme noe fra den kanten da hun har fulgt selskapet i flere år, og er som noen informerte om tidligere hær idag oxo investert i PCIB
Er det flere High-End konferanser igjen før sommeren (unntatt ASCO) hvor fimaVacc resultatene kan bli presentert?
Positiv rapportering også på fimaVACC fra PCIB vil ikke bare kunne dra PCIB-kursen, men også nok gi positive ringvirkninger og mer tillit for øvrige Radforsk-selskaper. Vi har i senere tid sett tendenser til noe samvariasjon i kursutviklingen for disse.
Selgeren med 20-30k på 28 kroner som lå ute i flere uker mente tydeligvis aldri å selge…
stemmer det jeg måtte trekke den før det var for seint
Tydeligvis ikke. Og de som ligger ute med poster for salg nå er selvfølgelig bare tradere, som forsøker å knipe et par kroner. La dem gjerne gjøre det, men det er nok å la aksjene gå på billigsalg, uten hensyn til fundamental forståelse.
Her er ihvertfall tidslinjene for ASCO abstract. Er det mulig? Kanskje Late Breaking submission?
February 12, 2019 | 11:59 PM ET
Abstract submission deadline
March 14, 2019 | 12:00 PM (Noon) ET
Late-Breaking Data Submission Deadline (authors must submit a shell/placeholder by the February 12, 2019 deadline to be considered for Late-Breaking Submission)
March 29, 2019
Abstract notifications sent to First Authors by email
April 7, 2019
Abstract withdrawal deadline (withdrawal requests must be emailed by first authors only)
April 17, 2019
Abstract titles released online via ASCO iPlanner
Q3 2018 PRESENTATION
November 13, 2018 fikk vi vite at Leiden er med på å legge siste hånd på analysen så at denne var ferdig til 14.mars er høyst sannsynlig.
Collaboration with international immunotherapy experts Currently, the characterisation of the fimaVACC immune response by in-depth analysis is ongoing. To finalise the work, PCI Biotech is collaborating with a renowned international institute, the laboratory of Experimental Cancer Immunology and Therapy of the department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center in the Netherlands under the leadership of Professor Sjoerd van der Burg. Next steps for the Phase I study and the overall development strategy for fimaVACC will be assessed following completion of these analyses.
Hellu. Någon som kan kort och enkelt förklara vad för info som kommer imorgon ? Dåligt insatt i läkemedel.
Relax! Although i am hoping for ASCO i personally don’t believe that it is very likely due to the structure of the FimaVACC phase 1 study (most of all a safety study in healthy humans). One thing is definetly 100% sure - it will not be “Late-Breaking”! Hence the studie must have been finishen before the 12th february. Any one disagree?
this is mutch more than just a safety study, they have established safety and optimal dose
This study was finalized in MAY 2018… with over 90 healty humans included
Skjedde det noe i dag?
Jepp! Jeg kjøpte aksjer
Gjør det litt oftere.
Føles helt OK at jeg fikk plukket mer i dag både rett under og rett over 26.
Just trying to “lower” the expectations for tomorrow, since ASCO (and ASH) are High-End conferences mostly for phase 2/3 studies! Hence, fimaVACC is still a phase 1 safety studie in healthy humane (dose escalading or not!). And when someone talks about late-Breaking, then the expectation are definatly to high, since “late-breaking abstract” are “goldmedals” compared to other abstracts! Correct me if i am wrong!